Kokemuksia? Lupasivat parantaa syöpäni rukoilemalla. Onko mahdollista?
Healing Rooms
10
363
Vastaukset
”Lupasivat parantaa syöpäni rukoilemalla. ”
Jos eivät vaadi rahaa, niin anna rukoilla - tuskin syöpäsi suuttuu.- Marx5
"-tuskin syöpäsi parantuu."
Äkkiseltään luulisi syövän parantamisen rukouksella olevan helppo nakki.
Suomen Helluntai- ja Vapaakirkko seurakunnissa kiersi runsaat kymmenen vuotta sitten saarnaamassa musta mies joka oli kuollut sydän kohtaukseen, löydettäessä hän oli jo pahoin mädäntynyt ja leijonat ja hyeenat olivat vieneet hänen päänsä ja raajansa.
Mies toipui rukouksen voimalla ja hellarit ja vaparit todistavat miehen olleen väkevä saarnoissaan.
- Järkisyitä
Sinuna en tuhlaisi aikaasi moiseen. Kuuntele lääkäreitä ja toimi heidän ohjeitten mukaan. Syöpävertaistuki ryhmistä saanet parhaan avun henkisellä puolella. Voimia!
- lääkäripäseoli
Kyllä se on mahdollista että monikin lupaa paranemisia rukousten voimalla. Onhan noita rahastajia nähty kautta aikojen.
Tätini sairasti vakavaa sairautta ja lääkärit tekivät parhaansa ja paranihan tuo. Kun hän tuli terveenä kotiin niin naapurin mummeli sanoi että hän oli seurakuntansa kokouksessa rukoillut yhdessä tätini paranemisen puolesta ja totesi että rukous oli tehonnut.
Kysymys kuuluukin nyt että mikä tai kuka tätini oikeasti paransi? - Luucifer
Kuuntele lääkäreitä, mahdollisimman useaa vieläpä. Ja kannabis. Kannatan kannabista.
Kannabis nyt ei syöpiä paranna ja kipulääkkeenäkin kehno.
Toisia se naurattaa ja toiset tekee paranoideiksi.- Propagandanuhrit
kekek-kekek kirjoitti:
Kannabis nyt ei syöpiä paranna ja kipulääkkeenäkin kehno.
Toisia se naurattaa ja toiset tekee paranoideiksi.Siinä on kyllä potentiaalia jopa parantaa syöpä, ja vähintään auttaa muista hoidoista johtuvia sivuoireita. Mutta mitään itsehoitoa ei pidä harrastaa.
https://www.cancer.gov/about-cancer/treatment/cam/patient/cannabis-pdq/#link/_13
Kipulääkkeenä se on samalla viivalla muiden lääkkeiden kanssa. Eri ihmisillä sen vaikutus on erilainen. Haluan kuitenkin muistuttaa, että ilman lääkärin todistusta itseään ei pidä alkaa lääkitsemään.
Tiedän että kannabis on monelle vaikea aihe. Se onnistuttiin tekemään hirviöaineeksi 70-luvulla ja jotkut kuvittelevat niitä tosiksi vielä tänäkin päivänä vaikka tietoa on netti pullollaan.
Tämän mukaan ei onnistu.
https://www.city.fi/blogit/10/rukouksen voima/114973
Nämä viittaavat parhaimmillaankin siihen että todennäköisesti ei.
https://www.duodecimlehti.fi/lehti/2011/23/duo99923
https://www.nature.com/news/2006/060327/full/news060327-16.html- kaikkionmahdollista
Ei epäilystäkään:
http://www.tv7.fi/vod/player/60043/ - Brina
Kyllä voi onnistua, jos itse uskot 100% varmasti parantumiseesi. Toisaalta...jos ei paranneta syytä, joka sai aikaan sairauden (pohjimmainen syy on aina jossain asenteissa, ajatusmalleissa, uskomuksissa ja etenkin tunteissa) se kohta lehahtaa uudelleen jossain toisessa "heikossa" kohdassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394