Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista

Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista.
Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarkoituksen mukaisesti ja havainnut
niissä yhteläisyyksiä.

Paljastavin kirjoitukseni oli oikeastaan tämä alapuolella oleva lainaus, johon ei koko
päivän aikana tullut palautetta ja se sulki koko palstan.
EU:n vihaajasta Jeesuksen lampaaksi ja Veljeksi.
"""
Liittovaltio
25.5.2018 7:29

Olen huomannut, että EU:n vihaajat tahtovat olla veljiä ja sisaria ja usein
he puhuvat juuri menneestä hyvästä ajasta ja globalisaation kiroista ja pelkäävät
toisten ja vieraiden uskontojen tulemisesta.

Olen myös huomannut, että he ovat huolissaan tulevaisuudesta ja siitä mitä
pahaa EU tuo tai joku on tuonut heidän elämäänsä ja se, että kristinusko kärsii ja
suomeen tuodaan vieraita vaikutteita arabimaista.

Kerron Teille rakkaat veljet, että on olemassa monia hyviä keinoja levittää jumalan
sanaa ja antaa elämä Jeesukselle kristukselle. Ei se ole väärin jos tummaihoinen lapsi
ei ole koskaan kuullut Jeesuksesta. Mutta se on väärin, että hän tulee luoksesi ja sinä
et ota häntä vastaan ja kerro Jeesuksen ilosanomaa hänelle.

Jumala on rakkaus ja usko Jeesukseen pelastaa myös ja monet uskovaiset ovat aidosti
iloisia uskosta, kuten kirjoittaja myös. Jehovantodistajat tekevät ilmaistyötä joka päivä
ja heillä on paljon ystäviä ja heitä on kaikissa maissa. Voit ottaa yhteyttä vaikka
Jehovantodistajiin ja he tulevat ovellesi ja kertovat Jeesuksesta ja jumalasta ja ottavat
sinutkin veljeksi ja sisareksi.

On siis olemassa tie toteuttaa veljeyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta todellisin
keinoin. Jos vielä rakastat kristinuskoa ja pelkäät muslimien sielun puolesta ja olet
hyvällä asialla tälläkin palstalla, niin voit toki tehdä asialle muutakin, kuin saatanan
vihan hedelmiä viljellen.

Olethan sinä EU:n vastustaja hyvin ahkerasti ollut esittämässä yhteiskunnallisia hyviä
asioita ja ollut tuomassa rakkauden ilosanomaa meille tälläkin palstalla jo aikaisemmin.
Rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi.

Todistakaa, että ette ole olleet tällä palstalla vihan vuoksi ja palvelleet pahuutta ja
vielä kaiken kukkuraksi kommunismia, joka kieltää kristuksen ja jumalan. Sillä jumalan
lampaat on kaikki ja sinun on pidettävä huoli kaikista lampaista.
"""""""
Kirjoitelma sai EU-vihaajat muuttamaan kirjoitusaiheita sitten myöhemmin ja he
ryhtyivät käyttämään itsestään nimeä maksaja. ( Kukaan ei voi pakosta olla maksaja)
Tämä on osoitus myös EU vihaajien sosiaaliluokasta ja olen myös havainnut, että
yksikään Rikas tai varakas ihminen ei ole Persujen tai Väyrys-aatteen jäsen, paitsi
näiden johtajisto ja talousasioissa olen laittanut merkille, että Väyrynen on kait
tuhlannut omaisuutensa 2008 alkaneessa pörssi ja talousromahduksessa. Ehkä Nokia
sijoituksissa.

Minä Ymmärrän, että kommunisteilla ei ole mitään omaisuutta ja he ei kykene
sitä myöskään tekemään. Heidän mielensä ja koko elämä on jossakin valtiossa
ja ainut omatuntoa kohottava asia perseaukisena on viha ja suomalaisena oleminen.
Siksi he juuri ovat nahkapäitä ja resupellejä rajastaan.

Talouden puolelta olen varma, että He eivät myöskään ole maan tai kiinteistöjen
omistajia, koska puhuvat arvonalennuksen puolesta Irti-EU:sta ja Maanostokieltoa
venäläisille ja mahdollisesti ulkomaalaisille. Yritys ja liiketoimien arvo myös romahtaisi
EU-eron seurauksena ja ulkomainen raha myös pakenisi, mikäli heille ei luvata todella
edullista työvoimaa Euroopan unionin ulkopuolelle. Tämä taas tarkoittaa, että he eivät
ole tuotannollisessa asemassa ja eivät edusta edes työllisiä järjellisestä syystä.

Toki on olemassa kateutta naisista ja tummien miesten asemasta naismarkkinoilla ja
se voi aiheuttaa omaa kismaa. On voinut myös syntyä erilaisia Pizza-episodeja.
Suurimpana tekosyynä on käytetty juuri valtion ja hallinnon pakolaisille suunnattua
avustusta ja sitä on pidetty suurta puhetta, vaikka asia ei ole edes asianomaisille
kuulunut, samoin kuin YK-jäsenyys ja kansainvälisten järjestöjen jäsenyys.

Tähän rasistiseen populismiin ja saatanan valheiden lietsomiseen on olemassa
ratkaisu. Se on luonnollisesti Valtion ja kuntien reaaliomaisuuden yksityistäminen.
Yksityistäminen on helppo suorittaa jo kansan ja kuntalaisten nimissä olevan
omaisuuden yhtiöittämisellä ja jakamalla osakkeet ja osuudet kansalaisille myytävinä
osakkeina ja osuuksina.

Tämä mahdollistaa myös yksityisen vakuutuspohjaisen terveyden huollon sekä
koulutuksen ja monimuotoisuuden. Eläkkeet ovat jo vakuutusyhtiö pohjaisia ja niistä
maksettavaa veroa voidaan myös pienentää ja näin nostaa kulutusta ja mahdollistaa
pienyritysten toiminta mm.

Eläkkeiden korottaminen antaa monelle eläkeläiselle riittävän varallisuuden lähteä
edullisempiin ja lämpimiin maihin näin Euroopan unionin aikana. On parempi, että
jokainen vanhempi itse jättää varallisuuden ja turvaa itse lastensa tulevaisuuden.

Tässä on Liike Nyt mahdollista noudattaa kestävää kehitystä ihmisten näkökulmasta.
Euroopan unioni mahdollisti.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Kittilä
        174
        2143
      2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
        Ikävä
        121
        1931
      3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        58
        1602
      4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
        Maailman menoa
        179
        1482
      5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        161
        1409
      6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
        Maailman menoa
        178
        1401
      7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
        Sysmä
        52
        1238
      8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
        Ikävä
        76
        1193
      9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
        Ikävä
        59
        1178
      10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
        Ikävä
        119
        1085
      Aihe