Kyllä nyt alkaa tuntua siltä, että tapan itteni piakkoin.
En halua elää yhteiskunnassa, jossa lapset tappavat toisiaan ja vanhuksia.
Jossa saatananpalvojat tekevät rituaalimurhia ja teurastavat kavereitaan.
En halua elää maailmassa, jossa vahvempi osapuoli lahtaa heikompia erimielisiä.
En halua elää maailmassa jossa naisia tapetaan ja silvotaan vain siksi että he ovat naisia.
En halua elää maailmassa jossa humanisteja vainotaan ja kirjailijoita kidutetaan.
En halua enää elää.
Hyvästi maailma.
TAPAN ITTENI
84
2073
Vastaukset
- tunteen
Älä elä kuvaamassasi maailmassa. Muuta se.
Minäkään en halua elä mailmassa, jossa annetaan periksi. Siksi en anna periksi.- Itsari
Kiitos sinulle nopeasta vastauksestasi minun pahoinvointiini.
Se oli lohtu.
- Hengitys
Hetkinen.Älä vielä hätiköi, ehkäpä huomenna jo elämä taas tuntuu paremmalta ja on helpompi hengittää.
- Itsari
On hieman helpompi hengittää tänään.Kiitos.
- Eiteisti
Jos tapat itsesi nyt, et koskaan saa tietää miten sinun olisi käynyt.
Lainaus erään keskitysleiriltä selvinneen muistelmista.- kummitus
Eninosahan siellä odotteli vapautta, mutta ne tapettiin.
- Eiteisti
kummitus kirjoitti:
Eninosahan siellä odotteli vapautta, mutta ne tapettiin.
Oli kysymys toivon herättämisestä, ei sen toteuttamisesta tai jakamisesta.
Siinäkin asiassa on suuri ero uskovien ja einiin uskovien välillä.
Keskitysleireillä todella tapettiin ehkä suurin osa niiden kautta kulkeneista. Missä silloin oli Jumala? Kaikki eivät olleet Juutalaisia, joten Jumalan rangaistuksesta "omalle" kansalleenkaan ei voi puhua. - *^*
Eiteisti kirjoitti:
Oli kysymys toivon herättämisestä, ei sen toteuttamisesta tai jakamisesta.
Siinäkin asiassa on suuri ero uskovien ja einiin uskovien välillä.
Keskitysleireillä todella tapettiin ehkä suurin osa niiden kautta kulkeneista. Missä silloin oli Jumala? Kaikki eivät olleet Juutalaisia, joten Jumalan rangaistuksesta "omalle" kansalleenkaan ei voi puhua.pimee tyyppi.
- kummitus
*^* kirjoitti:
pimee tyyppi.
Hyvinhän tuo edellinen sanoi.
Missäs se Jumala sitten oli kun viattomia kaasuteltiin ja missä Jumala on tämän päivän maailmassa?
Kato ympärilles, kaikki huutavat Jumalaa, mutta Herra vain kuorsaa jossakin pilvenkolossa, eikä vaivaudu vastaamaan lastensa hätähuutoihin. - Itsari
Inhimillisyyden aika ei ole vielä ohi.
- nainen, 50-v
Tunnen n kaksikymmentä itsemurhaa vakavissaan yrittänyttä ( mm mä itse 12-vuotiaana, ja veljeni, hän kylläkin 'onnistui'), joista jokainen henkiin jäänyt on nykyisin onnellinen, että ei onnistunut, loppujen lopuksi. Mielestäni ei kannnattaisi antautua maailman kärsimysten aiheuttamien tunteitten valtaan, sellaiset tunteet ovat jollakin tapaa lähes 'fyysisiä' reaktioita, ei niitten takia kannattaisi toivoaan menettää henkilökohtaisesti.
Mihinkään 'itsarin' mainitsemiin asioihin ei hän voi suoraan vaikuttaa. Hänen ei suinkaan pitäisi ottaa 'kantaakseen taakkaa', joka on yhdelle ihmiselle aivan absurdi! Ahdistus, varmasti todellinen, on hänen kohdallaan saanut em 'kuvauksen'..mutta itsemurha näistä syistä olisi järjetön, asurdi, teko..
Onko muuten kuolema ja/tai itsemurha oikeastaan 'yksityisasia'? Eikö se ole myös 'pahan' lisäämistä maailmaan?.. jos ajattelee omaisia tai ystäviä.. joitakin varmaan on, jotka välittävät hänestä. Enpä osaa paljoa sanoa..
- Leo Salmela
tämä maailma on just sellainen, jollaiseksi me ihmiset olemme sen tehneet; tai jollaisena annamme sen olla.
Nyt kun maailmassa monet asiat ovat päin helvettiä, vaatii tämä vain sitä, että otamme käyttöön karhunkaatajan mentaliteetin ja käymme mitään pelkäämättä käsiksi vallitseviin epäkohtiin ja muutamme ne. Ja ne on myös muutettavissa, mutta ikuiset pakenijat eivät muuta koskaan mitään ja saavat paeta koko ikänsä aina hautaan saakka.- burnout
Tuo maailman muuttaminen näyttää nykyisin aivan mahdottomalta tehtävältä kylläkin.
Kaikki vain käpertyvät televisioitten ääreen ja ovat työttömiä tai työuupuneita.
Ei ole enää minkäänlaista armoa heikommille ja huono-osaisille.Sellaisethan vain maksavat veronmaksajille ja voisivat häipyä iäksi, ei niitä kukaan veronmaksaja kaipaa.
Kolkoksi paikaksi asua on maailmamme muuttunut "palelevalle".
Vaikuttaa että puolet kansasta popsii noita mielialalääkkeitä,Cipramilin sivuvaikutukset ovat loputun puheenaihe mielenterveyspalstallakin.
Ai näitä akoja, aiaiai....... - Itsari
Päivä kerrallaan.
- Juudas
>>>Kyllä nyt alkaa tuntua siltä, että tapan itteni piakkoin.
- Itsari
Kiitän myötätunnosta vaikkei ehkä ratkaisusi sovikaan minulle.
- Janni
Itsemurha on syntiä! Meille on annettu elämä, ei kuolema. Luota Jeesukseen!
- tunteen
"Itsemurha on syntiä!"
Yököttävä asenne.
Jos kaveri miettii vakavissaan itsemurhaa niin kuvitteletko että sun lisäsyyllistämises jotenkin auttaa? Tukea ja apua se kaipaa eikä syyttelyä. - Itsari
Kiitän sinuakin yrityksestäsi pitää minua hengissä.
- Itsari
tunteen kirjoitti:
"Itsemurha on syntiä!"
Yököttävä asenne.
Jos kaveri miettii vakavissaan itsemurhaa niin kuvitteletko että sun lisäsyyllistämises jotenkin auttaa? Tukea ja apua se kaipaa eikä syyttelyä.Olet tosi hyvä ymmärtäjä.Kiitos.
- Pakana(M)
Siitä vain! Jokainen henkisesti epästabiili ihminen, joka tappaa itsensä, tekee palveluksen yhteiskunnalle.
- Kanssaihminen
Oletpas sinä kova kanssaihminen, missäs sinä noin kovetuit.
Mikä on se palvelu, jonka itsensätappaja tekee yhteiskunnalle?
Eikö tuollainen ajattelu vain johda kaiken pahenemiseen ja siihen, että pian kaikki joilla on tunteita, empatiaa ja halua rakentaa humanistisempi maailma ovat poissa ja jäljellä ovat sinunkaltaisesi surkeat psykopaatit. - tiedustelija
sinä epästabiilina henkilönä et ole vielä toiminut esittämälläsi tavalla? Olisi yhteiskunta taas paljon terveempi ;)
- kas!
olet suorastaan samaa mieltä kuin 'ihailemani' koko kansan terapeutti Tommy Hellsten, joka on sitä mieltä, että 'itsemurha tulee sallia'.. koska 'ihminen on itse vastuussa itsestään ja omistaa oman ruumiinsa' (ei tarkka siteeraus).. Kyllä on lohdullista..
- tulkitaan terveydeksi
Onko sinun mielestäsi osoitus ihmisen psyykkisestä sabiliteetistä, jos hän kaiken tappamisen ja kärsimyksen keskellä tuntee itsensä täysin tasapainoiseksi?
Eiköhän ole siinä tapauksessa kysymys jostain vakavasta mielenterveysongelmasta, sellainen ihminenhän on elävältä kuollut.
Ja niinhän tänä päivänä taitaa ollakin.
On suunnaton katastroofi, jos tällaista välinpitämätöntä, toisista piittaamatonta käytöstä aletaan arvostaa ja pitää psyykkisen terveyden mittana ja toivottavana käyttäytymisnormina. - lähimmäinen
kas! kirjoitti:
olet suorastaan samaa mieltä kuin 'ihailemani' koko kansan terapeutti Tommy Hellsten, joka on sitä mieltä, että 'itsemurha tulee sallia'.. koska 'ihminen on itse vastuussa itsestään ja omistaa oman ruumiinsa' (ei tarkka siteeraus).. Kyllä on lohdullista..
Kamalaa tuollainen katsantokanta on.
Onhan silti eri asia jos joku parantumattomasti sairas tuskissaan riutuva ihminen haluaa lähtöapua ja sitten sellainen yhteisön menettely, että joku sen jäsenistä ajetaan aina uudelleen ja uudelleen seinää vasten niin ettei muuta mahdollisuutta enää ole kuin lopettaa itsensä.
Ja toiset sitten seisovat siinä ympärillä ja mumisevat, että hänellähän on "vapaa" tahto ottaa itseltään henki.
Minusta tällainen on murha, kollektiivinen murha. - @*@
lähimmäinen kirjoitti:
Kamalaa tuollainen katsantokanta on.
Onhan silti eri asia jos joku parantumattomasti sairas tuskissaan riutuva ihminen haluaa lähtöapua ja sitten sellainen yhteisön menettely, että joku sen jäsenistä ajetaan aina uudelleen ja uudelleen seinää vasten niin ettei muuta mahdollisuutta enää ole kuin lopettaa itsensä.
Ja toiset sitten seisovat siinä ympärillä ja mumisevat, että hänellähän on "vapaa" tahto ottaa itseltään henki.
Minusta tällainen on murha, kollektiivinen murha.Näin on.
Ihmisen itsemurha on koko yhteisön häpeä.
- olet säälitävä
tosi typerä , tappa itseni , ja kaikki ne syyt miksi teet niin . julmasti niin kun kaikki muut vakivaltasesti vaan teet sen itseasi kohtessi . niin voit sen teet ei sinua kukka esta . mutta ei kai auta tilane jos haluat tee jotain . voit hoita vanhuksia . kehitysvammaisia vapaaehdosesti .
jos valitat ja rakastat niin paljon tassa mailmä ei muutu aina oli samalainen
täälä ei leikitan . ja kun sinua ei huvita lähet yhtä pelkuri kun kaikki mut olet keyhä ja saalitava . onko täälä otsikolle ole sen tärkoitus. tääsä kylmä mailman tee jotain positivinen eikä syllistä meidän . fakta ei ole helpo kellä mutta et tee kelekä palvelu ei edes itselle . hyvästi vaan....- kirjoitusvirhe
Jos mun kynästäni tulis tommosta jälkeä, alkasin jo miettiä, kannattaako enää elää.
- Vihaaja
kirjoitusvirhe kirjoitti:
Jos mun kynästäni tulis tommosta jälkeä, alkasin jo miettiä, kannattaako enää elää.
Alkasi siv vaa. Kyl tääl muunkiikiälise saa tuara näkemyksess esil. Mummiälest kaveril ol tärkkiä assija ja sää vallan yrität isotell. Menssää ja jonnekki. Tyännä vaik korvitten välisse se sun kynäs ko kert tollane olet.
- kirjoitusvirhe
Vihaaja kirjoitti:
Alkasi siv vaa. Kyl tääl muunkiikiälise saa tuara näkemyksess esil. Mummiälest kaveril ol tärkkiä assija ja sää vallan yrität isotell. Menssää ja jonnekki. Tyännä vaik korvitten välisse se sun kynäs ko kert tollane olet.
No kyllä se sieltä korvienvälistä lähtee tuo kynänkäyttäminen, vaikka se on enemmänki niinkuin toisinpäin kuin ajattelet.
Ei sitä kynää välttämättä tartte korvienväliin työntää vaan yrittää saada siellä päässä ensin tapahtumaan jotakin sähköenenrgiajuttua, joka sitten siirtyy kynää myöten paperille. - säälittävä
Kyllä sinäkin varmaan joskus olet ollut säälittävä.
Se jokaiselle vuorollaan suotakoot.
Sellaisia me ihmiset olemme.
Ei kannata heikkoutta tuomita, huomenna voi olla sinun vuorosi olla heikko, kurja ja säälittävä. - kysymysmerkki
Vihaaja kirjoitti:
Ja ketäs sie sit oikei vihhaat ku ei tosta sun sepustuksest oikee saa selevää.
- hilja-melusiina
Hieno vastaus, olen lähes samaa mieltä kanssasi! minusta muuten kirjoitusvirheet eivät ole millään tavalla oleellisia asioita (viitaus tuohon alemmaksi).. ymmärrän!! Siinä se..
- viisaampi
hilja-melusiina kirjoitti:
Hieno vastaus, olen lähes samaa mieltä kanssasi! minusta muuten kirjoitusvirheet eivät ole millään tavalla oleellisia asioita (viitaus tuohon alemmaksi).. ymmärrän!! Siinä se..
Kyllä kirjoitusvirheet ovat melko vakava asia kun lauseista tulee täysin ymmärtämättömiä.
Ilmeisesti vain toinen ymmärtämätön pystyy ne lukemaan "omalla tavallaan".
Ei siinä mittään, mutta älkää sortako viisaampia. - hilja-melsiina
viisaampi kirjoitti:
Kyllä kirjoitusvirheet ovat melko vakava asia kun lauseista tulee täysin ymmärtämättömiä.
Ilmeisesti vain toinen ymmärtämätön pystyy ne lukemaan "omalla tavallaan".
Ei siinä mittään, mutta älkää sortako viisaampia.On aika mielenkiintoista, että käytät sanaa 'ymmärtämätön' lauseesta.. Siis mitä joku 'lause' tai 'puhe' ymmärtää? Jos olisit käyttänyt sanaa 'käsittämätön' olisi kommenttisi loogisempi. Sama se, ole sinä vaan viisaampi kaikessa rauhassa..
Erikoinen minusta on se ilmiö, että 'hoonolla soomen kielellä' ei tu mieleen kekkailla mitään sen kummempia, joku ilmaisee vain asiansa, sen joka on mielessä.. Mitä 'vikaa' siinä voi olla? Mielipiteessä? Etkö ymmärrä? Virheellistä kieltä on joskus helpompi YMMÄRTÄÄ, kuin arvoituksellista sepustusta, josta ei oikein huomaa, mihin asiaan se liittyy.. Siis merkityksistä puhun, en kieliopista.
Kyllä se nyt kuitenkin on niin, että ne jotka ovat itse itseään 'viisaampina' pitäneet ovat useammin pitäneet huolta 'sortajan' asemastaan.. Mutta samapa se mulle.. - viisaampi
hilja-melsiina kirjoitti:
On aika mielenkiintoista, että käytät sanaa 'ymmärtämätön' lauseesta.. Siis mitä joku 'lause' tai 'puhe' ymmärtää? Jos olisit käyttänyt sanaa 'käsittämätön' olisi kommenttisi loogisempi. Sama se, ole sinä vaan viisaampi kaikessa rauhassa..
Erikoinen minusta on se ilmiö, että 'hoonolla soomen kielellä' ei tu mieleen kekkailla mitään sen kummempia, joku ilmaisee vain asiansa, sen joka on mielessä.. Mitä 'vikaa' siinä voi olla? Mielipiteessä? Etkö ymmärrä? Virheellistä kieltä on joskus helpompi YMMÄRTÄÄ, kuin arvoituksellista sepustusta, josta ei oikein huomaa, mihin asiaan se liittyy.. Siis merkityksistä puhun, en kieliopista.
Kyllä se nyt kuitenkin on niin, että ne jotka ovat itse itseään 'viisaampina' pitäneet ovat useammin pitäneet huolta 'sortajan' asemastaan.. Mutta samapa se mulle..Ja mitäs hienoa mielestäsi on siinä, että itsaria hautovaa psyykkisessä hädässä olevaa ihmistä kutsutaan typeräksi ja säälittäväksi?
Just.
Hiljaa melu- siinä! - Sokrates
hilja-melsiina kirjoitti:
On aika mielenkiintoista, että käytät sanaa 'ymmärtämätön' lauseesta.. Siis mitä joku 'lause' tai 'puhe' ymmärtää? Jos olisit käyttänyt sanaa 'käsittämätön' olisi kommenttisi loogisempi. Sama se, ole sinä vaan viisaampi kaikessa rauhassa..
Kyllä se nyt kuitenkin on niin, että ne jotka ovat itse itseään 'viisaampina' pitäneet ovat useammin pitäneet huolta 'sortajan' asemastaan.. Mutta samapa se mulle..Kyllä minusta tosiaan ovat tyhmät aina nuijineet viisaat historian kulussa.
Alahan vähän tutkia asioita.
Tapettiinhan se Sokrateskin lopulta.
Katsos kun yksinkertaiset manipuloivat vallanpitäjät/poliitikot eivät voi sietää sitä, että heidän toimiaan ja salajuoniaan paljastetaan ja nauretaan. - viisas
Sokrates kirjoitti:
Kyllä minusta tosiaan ovat tyhmät aina nuijineet viisaat historian kulussa.
Katsos kun yksinkertaiset manipuloivat vallanpitäjät/poliitikot eivät voi sietää sitä, että heidän toimiaan ja salajuoniaan paljastetaan ja nauretaan.Kyllä näin on.
Kyllä tyhmät ovat aina olleet väkivaltaisempia kuin viisaat.
Ja enemmistönä joka paikassa, niinkuin Hitlerikin sai kaikki keskivertotyperykset mukaan ja meillä ja Ruotsissakin tuollainen tasapaksutyhmien puolue on sosiaalidemokraatit.
Eivät varmasti ole hallitsevassa asemassa viisautensa tähden, vaan siksi että edustavat juuri pölkkypääparkoja, jotka eivät itse pysty mihinkään ja jotka ovat yleensa runsaslukuisia. - tosi typera
säälittävä kirjoitti:
Kyllä sinäkin varmaan joskus olet ollut säälittävä.
Se jokaiselle vuorollaan suotakoot.
Sellaisia me ihmiset olemme.
Ei kannata heikkoutta tuomita, huomenna voi olla sinun vuorosi olla heikko, kurja ja säälittävä.ymaaran että olet vihainen minulle mutta nain on .
olen alan ihminen silti sano niin ....
uskon ja uskon edelen että otsiko naila sivulla .
on tosiasiasa typerä. tapan itteni
heratys yhdeskunta mätä meille kaikkila on ongelmame
niin minulekin
se että hän kirjoita naila sivulle ei autta
en pysty ola sille myönteinen.
ja hyväksy itsemurha ei auta ..
hän puhu julmasta mailmassa ja hän ajatele tehdä
jutain yhtä julma kun tapa itse
diedän että on apua ja hata sila on
mutta juku voi juskus kerto mitä asiat tosi on
en ole täälä sivula amati autaja olen ihminen
juka kerto milta minusta tuntuu ja se on salitava
nailla sivule ...kai??? siis se on minun mielipite
enkä halua sinule mita paha.... toivota....
huomasit silti mila tavala vastasit minulle
yritit suojele yhtä ja pistelet toista... niin se on - kannattaisinko ??
voi ystäväni niin suuri kysymys
ei ole minule vastaus
minun kyna kerto sinulle mitä minä ajatelen
sun kirjotusta . kirjoitat naila sivulta
älä odota kaikkilta myöntätuntuu ...
sun perhe ystävät amati autajat voit saa tukea
mina keroin vaan että isompi asiat
tapahtu mailmassa
ihmisia karsi kuole nalasa sotassa tauttissa
ihmisille on paha olla
me tarvi otta vastu omassa itseame
en vaan jaksa aina ymärtää ja yväksy kaikki
ja kun kirjoitat voi myös odota että ei kaikki
mielytä sinua eikä saat mita haluat
tarvin paljon raha minulle on raha ongelma
jos en saa sen ei ma silti pahetele myös mieli
jos te olette niin ymärtavaisia anate minulle raha
periate se on sama asia
se ei te teista pahempi tai huonompi ...
no valvon täälä yöllä yössä olen .... voika hyvin
rakasta toistane
mutta rakasta itseame
juumala sano jos meile ei ole itseame kuka meile on ...ei kuka...
silti anteksi jos teen sinua kohtä vaarin... - kannattaisinko ??
ei ole minule vastaus
tapahtu mailmassa
ihmisille on paha olla
periate se on sama asia
rakasta toistane
mutta rakasta itseame
ei ole minule vastaus
tapahtu mailmassa
ihmisille on paha olla
periate se on sama asia
rakasta toistane
mutta rakasta itseame
ei ole minule vastaus
tapahtu mailmassa
ihmisille on paha olla
periate se on sama asia
rakasta toistane
mutta rakasta itseame
silti anteksi jos teen sinua kohtä vaarin... - pidä hauskaa
kannattaisinko ?? kirjoitti:
ei ole minule vastaus
tapahtu mailmassa
ihmisille on paha olla
periate se on sama asia
rakasta toistane
mutta rakasta itseame
silti anteksi jos teen sinua kohtä vaarin...Vaikutat aivan suomalaiselta pojankoltiaiselta, joka yrittää tehdä kirjoitusvirheitä ja olla ulkomaalainen.
No leikkinsä kullakin. - leikki
pidä hauskaa kirjoitti:
Vaikutat aivan suomalaiselta pojankoltiaiselta, joka yrittää tehdä kirjoitusvirheitä ja olla ulkomaalainen.
No leikkinsä kullakin.kiitos vaan työ kaverit kiiita ,
ne joudu autaman.
kyllä olen suomalainen...
nyt
helpotti , kun sanoit niin miten huomasit? - naurunalaiseksi?
leikki kirjoitti:
kiitos vaan työ kaverit kiiita ,
ne joudu autaman.
kyllä olen suomalainen...
nyt
helpotti , kun sanoit niin miten huomasit?Tarkoitin siis että sinulla on suomenkieli varmaan äidinkielenä.
Ja että pelleilet.
Mutta jatka vaan leikkiäsi.
Se että kirjoitat vaikeampiakin sanoja ihan oikein ja sitten taas kaiken päin honkia, paljastaa sinut.
On niin epätasaista tuo sinun yrityksesi.
Mistä maasta olet päättänyt olla kotoisin tässä roolopelissäsi?
Veikkaisin Somaliaa?
Yritätkö tehdä kaikki somalit naurunalaiseksi? - Muisti
Sokrates kirjoitti:
Kyllä minusta tosiaan ovat tyhmät aina nuijineet viisaat historian kulussa.
Katsos kun yksinkertaiset manipuloivat vallanpitäjät/poliitikot eivät voi sietää sitä, että heidän toimiaan ja salajuoniaan paljastetaan ja nauretaan.Tappohan ne Jeesuksenkin, kun tämä toitotteli niitä temppeliherroille sopimattomia ajatuksia.
Siis papit ja vallanpitäjät olivat sitä mieltä että joutaa nurkan taa. - huolestunut tasosta
kannattaisinko ?? kirjoitti:
ei ole minule vastaus
tapahtu mailmassa
ihmisille on paha olla
periate se on sama asia
rakasta toistane
mutta rakasta itseame
silti anteksi jos teen sinua kohtä vaarin...Onko suomenkielen opetus ulkomaalaisille todella näin huonolla tassolla?
Nyt olisi kouluhallitukseen asiaa.
Miten he voivat osallistua yhteiskunnalliseen elämään jos heidän kielensä jää tälle tasolle? - Metsänpeikko
huolestunut tasosta kirjoitti:
Onko suomenkielen opetus ulkomaalaisille todella näin huonolla tassolla?
Miten he voivat osallistua yhteiskunnalliseen elämään jos heidän kielensä jää tälle tasolle?"Nyt olisi kouluhallitukseen asiaa."
ei tuollaista ole enää ollut vuosikausiin. - valitan sitten?
Metsänpeikko kirjoitti:
"Nyt olisi kouluhallitukseen asiaa."
ei tuollaista ole enää ollut vuosikausiin.Entäs opetusministeriö?
Olisiko se sopiva paikka valitukselle suomenkielen opetuksesta pakolaisille ja muille Suomen ulkomaalaisille? - Metsänpeikko
valitan sitten? kirjoitti:
Entäs opetusministeriö?
Olisiko se sopiva paikka valitukselle suomenkielen opetuksesta pakolaisille ja muille Suomen ulkomaalaisille?ja ammattikasvatushallitus yhdistettiin muutama vuosi sitten opetushallitukseksi.
Valita vaikka sinne. - ulkomaalainen
naurunalaiseksi? kirjoitti:
Tarkoitin siis että sinulla on suomenkieli varmaan äidinkielenä.
Ja että pelleilet.
Mutta jatka vaan leikkiäsi.
Se että kirjoitat vaikeampiakin sanoja ihan oikein ja sitten taas kaiken päin honkia, paljastaa sinut.
On niin epätasaista tuo sinun yrityksesi.
Mistä maasta olet päättänyt olla kotoisin tässä roolopelissäsi?
Veikkaisin Somaliaa?
Yritätkö tehdä kaikki somalit naurunalaiseksi?mistä paatelet että olen somali eika ,
joku muu maa.
minä en yrita mitä ei ole tarve..
ajatele miksi pitas????
olen taas linjalle . yö vuorossa että terve vaan.
valilla teen työ
mutta linja on auki että mieli pitedä sitä vaan
kirjotan lisa jalken ... moi moi - kysy minultä
huolestunut tasosta kirjoitti:
Onko suomenkielen opetus ulkomaalaisille todella näin huonolla tassolla?
Miten he voivat osallistua yhteiskunnalliseen elämään jos heidän kielensä jää tälle tasolle?olen sama mielta kun sina vihdoinkin.
mutta huomat sina jotain
otsikoina on "tapan itteni"
ja sinulle ei ole mita muutta tekemista kun hauku
minua , kun sanoin minun mielipideta.
kai jos olet niin ihmes ystavalinen ymärtavainen
kai ymärät minuakin....
saasta sun energia auta ne ihmiset joka sina koket tarvitseva
ja ..murskat toiset ...ha , tekopyhä.
ei kaikki joka eivat ole sama mielta kun sina ovat huonoaaaa
me ihmiset olan erilaisa meile eri nakemukset
eri tarpet eri odotusta..
ajatelet että olet herka kun valitat.
mutta silti olet julma . kun en ole sama mielta sinun kansasi. - toinen huolestunut
kysy minultä kirjoitti:
olen sama mielta kun sina vihdoinkin.
mutta huomat sina jotain
otsikoina on "tapan itteni"
ja sinulle ei ole mita muutta tekemista kun hauku
minua , kun sanoin minun mielipideta.
kai jos olet niin ihmes ystavalinen ymärtavainen
kai ymärät minuakin....
saasta sun energia auta ne ihmiset joka sina koket tarvitseva
ja ..murskat toiset ...ha , tekopyhä.
ei kaikki joka eivat ole sama mielta kun sina ovat huonoaaaa
me ihmiset olan erilaisa meile eri nakemukset
eri tarpet eri odotusta..
ajatelet että olet herka kun valitat.
mutta silti olet julma . kun en ole sama mielta sinun kansasi.Sehän on hyvä asia että joku on huolestunut sinun suomenkielenopetuksen tasosta?
Etkö sinä itse ole siitä kiinnostunut? - ulkomaalainen
toinen huolestunut kirjoitti:
Sehän on hyvä asia että joku on huolestunut sinun suomenkielenopetuksen tasosta?
Etkö sinä itse ole siitä kiinnostunut?kyllä olen
kun kirjoitan sinulle kehitan itseani
teen virheita
ja oppin koko aika uusia asijat
työ ystävät valilla autavat . kun pyydän
ja paa asia että minulle on hyvä olla eikä se haita minua
vaika se sinua ...vaiva...
huoman kun kirjoitan että,
teen virheita mutta en vaivanut korjata ne .
en usko että koska oppi kirjoita niin kun suomalainen .ja se on ok
suomi ei ole mun äiti kielli... - kolmas huolestunut
ulkomaalainen kirjoitti:
kyllä olen
kun kirjoitan sinulle kehitan itseani
teen virheita
ja oppin koko aika uusia asijat
työ ystävät valilla autavat . kun pyydän
ja paa asia että minulle on hyvä olla eikä se haita minua
vaika se sinua ...vaiva...
huoman kun kirjoitan että,
teen virheita mutta en vaivanut korjata ne .
en usko että koska oppi kirjoita niin kun suomalainen .ja se on ok
suomi ei ole mun äiti kielli...Alkaa jo näyttää paremmalta.
Hyvä, jatka sinä vaan omaksi iloksesi. - ulkomaalainen
kolmas huolestunut kirjoitti:
Alkaa jo näyttää paremmalta.
Hyvä, jatka sinä vaan omaksi iloksesi.vasta nyt nuosin ylös oli raskas yö . vapaa päivä on edesä . oli mukava vaihta mielipitedä sinun kansasi , vaika tuntuu alussa ,että sitä ei tulisi mitä ikuinen viha mielisia .
hyvä on .., että ei käynyt niin. toivon sinulle hyvä elämä . paljon terveytta, rakaus. ja unelmiaa saavutaminen .
voi hyvin. - huolestunut
ulkomaalainen kirjoitti:
vasta nyt nuosin ylös oli raskas yö . vapaa päivä on edesä . oli mukava vaihta mielipitedä sinun kansasi , vaika tuntuu alussa ,että sitä ei tulisi mitä ikuinen viha mielisia .
hyvä on .., että ei käynyt niin. toivon sinulle hyvä elämä . paljon terveytta, rakaus. ja unelmiaa saavutaminen .
voi hyvin.Kiitos samoin sinulle.
Hyvää jatkoa elämällesi. - Hilja-Melusiina
viisaampi kirjoitti:
Ja mitäs hienoa mielestäsi on siinä, että itsaria hautovaa psyykkisessä hädässä olevaa ihmistä kutsutaan typeräksi ja säälittäväksi?
Just.
Hiljaa melu- siinä!Minun mielestäni 'itsarin' hautojan viesti oli jotenkin epäuskottava ja omituinen.. ja lisäksi siinä mielessä typerä, että hän ei älyllisessä ja tunteenomaisessa velttoudessaan varmaan kenellekään hädänalaiselle muuta ratkaisua keksisi, kuin tuon 'tapa itsesi'. Pitäisikö hänen kanssaan alkaa vaikertaa 'maailman kurjuutta'? Mitä se häntä hyödyttäisi?
Hyvä vastaus on sellainen vastaus, jossa ei löpistä tyhjiä fraaseja vaan omia ajatuksia, kirjoitusvirheillä tai ilman, ihan samantekevää. Joskus on viisaampaa olla 'tyhmä'.
Olin kerran paikalla kun muuan itsarikandidaatti kertoi 'pian juoksevansa' rekan alle. 'Kerro missä ja milloin, tulen katsomaan', sanoin. Arvaa juoksiko? Purskahdettiin nauruun..
- Marjuska
sano noin maailmassa on vielä paljon kaunista tulet vielä huomaamaan sen.
Rakkaudella Marjuska- Itsari
Toivotaan että tulen huomaamaan vielä jotain elämisen arvoista.Kiitos.
- älä lannistu
Totta on kaikki mitä sanot, ihminen on tehnyt maailmasta sairaan paikan, tappaa raiskaa ja tuhoaa toisiaan ja luontoa.
Mutta jos me pystymme tuhoamaan, pystymme myös parantamaan.
Kyllä tämä maailmantuhokierre varmasti pian alkaa mennä parempaan suuntaan.
Mielestäni pohjassa kyllä nyt ollaan.
Mutta muutosta jo kaikki haluavat.Rauhanomaista rinnakkaiseloa niin maiden ja uskontojen, kuin työtovereitten ja perheenjäsenten kesken.
Kilpailuvietti on saatava kuriin, niin että maailmaan taas mahtuu humanisuutta ja rakkautta ja aikaa välittää toisista ihmisistä.
Toivokaamme parasta.- Itsari
Oli lohduttavaa lukea, että en sentään ole tullut aivan seinähulluksi, kun joku toinenkin ajattelee samalla tavoin.
Kiitos. - sen kyllä huoma
hauska huoma että ,
minun kirjotus virhetvedivat eneman huomio
kun otsiko
ne kansa ihmiset silti syrjäisivat
asia ja takerty jotain pieni
kun yksi ihminen mielipitte ... apua olen ulomaalainen
ja aikuinen ihminen ja sano milta se tuntuu
en hyväksy asiasta ja minula on oikeus
sano sen... raamatu myös kielta sen....
naurtta vaan että niin pitka huomio jutuu saa.... - Yllyttäjä
sen kyllä huoma kirjoitti:
hauska huoma että ,
minun kirjotus virhetvedivat eneman huomio
kun otsiko
ne kansa ihmiset silti syrjäisivat
asia ja takerty jotain pieni
kun yksi ihminen mielipitte ... apua olen ulomaalainen
ja aikuinen ihminen ja sano milta se tuntuu
en hyväksy asiasta ja minula on oikeus
sano sen... raamatu myös kielta sen....
naurtta vaan että niin pitka huomio jutuu saa....Mee sinä vain kaikessa rauhassa jo täältä ja kommentoi muitakin kirjoittajia ja keskustelunavaajia yhtä innokkaasti.
Älä nyt tänne yksistään pesiydy.
Onhan sinulla niin paljon annettavaa.
Mene jo.
- Nephesh 'ayin
Idiootti.
Mene ensin kasteelle jonnekin karismaattiseen seurakuntaan, julista uskoasi ja uudestisyntymääsi niin että kaikki varmasti tajuavat sinun hurahtaneen Jeesukseen. Sitten teet näyttävän itsemurhan, tai joukkomurha/murha/itsemurha-yhdistelmäiskun. Annat viestissäsi muulle ihmiskunnalle ymmärtää että teollasi palvelit ainoastaan herraasi, raamatun jumalaa. Kyse oli vain jumalan sinun kauttasi toteuttamasta kuritoimenpiteestä, siitä äärettömästä rakkaudesta.
Yleinen moraali katsoo sinut syyntakeettomaksi, ja Jesse saa syyt niskoilleen, VIIMEINKIN. Kuolemallasi voit tuoda hyötyä meille, jotka vielä toistaiseksi päätämme tällä planeetalla kitua. Ihmisten pitää herätä ja ymmärtää millaista tappajakristusta täällä on vuosituhannet kumarrettu ja nuoleskeltu. Sinä olet toivomme.- Bumbum
Etkö itse voisi ajatella uhrautuvasi noin hyvän asian puolesta ja räjähtää tuhanneksi pienesksi palaseksi.
Hyvähän tässä on toisille ehdotella kaikenlaista, mutta teepas se itse, toteuta itse omat ideasi. - ulkomaalainen
Bumbum kirjoitti:
Etkö itse voisi ajatella uhrautuvasi noin hyvän asian puolesta ja räjähtää tuhanneksi pienesksi palaseksi.
Hyvähän tässä on toisille ehdotella kaikenlaista, mutta teepas se itse, toteuta itse omat ideasi.vihaa täynä ..
miten voi vihataa , kylaa voi kun ei osa rakasta
ei edes itseame . kyllä mina teen osani täälä suomessa
mitä jaksan en kirjoita hyvin mitä siten ... toimi silti
miten jaksat kun kuolema niin lahela
keskeytyy minun kirjoitusta, mitä sanoin ja mitä ei
(täälä sivulle mina voi
ja pysy jos ma sita haluan kun se on vapaa)
jos ruova ei halua pois vaan itse ... olet niin heiko
vihaa taynä .. mitä haluasit ... sääli olise mitä odotit - Bumbum
ulkomaalainen kirjoitti:
vihaa täynä ..
miten voi vihataa , kylaa voi kun ei osa rakasta
ei edes itseame . kyllä mina teen osani täälä suomessa
mitä jaksan en kirjoita hyvin mitä siten ... toimi silti
miten jaksat kun kuolema niin lahela
keskeytyy minun kirjoitusta, mitä sanoin ja mitä ei
(täälä sivulle mina voi
ja pysy jos ma sita haluan kun se on vapaa)
jos ruova ei halua pois vaan itse ... olet niin heiko
vihaa taynä .. mitä haluasit ... sääli olise mitä odotitOnneks tuosta sun sepustuksesta ei saa mitään selvää, säästyy varmaan paljolta.
En minä mitenkään vihaa täynnä ole, sanoin vain, että ei kannata ehdotella räjähtelemistä toiselle jos ei itse ole siihen valmis jonkun suuren asian puolesta.
Ilmeisesti et ymmärrä kirjoitustakaan, mutta eihän sille mitään voi.
Jos sinä täällä itsemurhakeskustelussa parhaiten viihdyt niin eihän sillekään mitään voi.
Kaikilla on omat intressinsä. - ulkomaalainen
Bumbum kirjoitti:
Onneks tuosta sun sepustuksesta ei saa mitään selvää, säästyy varmaan paljolta.
En minä mitenkään vihaa täynnä ole, sanoin vain, että ei kannata ehdotella räjähtelemistä toiselle jos ei itse ole siihen valmis jonkun suuren asian puolesta.
Ilmeisesti et ymmärrä kirjoitustakaan, mutta eihän sille mitään voi.
Jos sinä täällä itsemurhakeskustelussa parhaiten viihdyt niin eihän sillekään mitään voi.
Kaikilla on omat intressinsä.olet niin hyvä ihminen !!!!
osat ja tiedät niin paljon .
menne nuku klo on paljon .
toivon sinulle kaikki hyvä.
huomena aurinkokin paista..
voi hyvin - Ystävä
ulkomaalainen kirjoitti:
olet niin hyvä ihminen !!!!
osat ja tiedät niin paljon .
menne nuku klo on paljon .
toivon sinulle kaikki hyvä.
huomena aurinkokin paista..
voi hyvinsomali suomen kieli ja tule sitten uudestaan tänne.
- somali
Ystävä kirjoitti:
somali suomen kieli ja tule sitten uudestaan tänne.
hauska huoma miten pienia olet
en osa puhu eika kirjoita suomea ... mitä siten ????
toimi ten työttä elän ja kasvata perhetani
en koe että olen huono sen takia. olen ystävälinen
ja mukava.
ja en ole somali ..
hauska muta en ole.
eika venalainen. eika arabi...
ja voin kirjoita ja osalistu kaikkista keskustelu
jos ma huvita
ne ovat avoimia jos se sinua rasita älä vasta.
- foncie
Olet hyödyllisempi elossa, kun tässä maailmassa ei ole liikaa oikeudenmukaisesti ajattelevia yksilöitä.
Sinun mielipiteesi on tärkeä pysyä täällä elossa.
Jatkoja. - Jenni
Aika surullisia ja sairaita juttuja tapahtuu maailmassa... mutta ei se itsensä tappaminenkaan mitään ratkaise. Ei se helpota, ei sillä pääse karkuun.
Sen sijaan on olemassa yksi pakotie, jota pitkin pääsee aina taivaaseen asti. =)- Havukka-aho
Pakotie?
Eikö olisi aika jo ihmisillä alkaa taas tekemään yhteistyötä inhimillisemmän yhteiskunnan puolesta tämän hillittömän tappamisen ja kilpailemisen sijasta? - Jenni
Havukka-aho kirjoitti:
Pakotie?
Eikö olisi aika jo ihmisillä alkaa taas tekemään yhteistyötä inhimillisemmän yhteiskunnan puolesta tämän hillittömän tappamisen ja kilpailemisen sijasta?Olisi kyllä mutta mä epäilen ettei se onnistu... kun se ei ole onnistunut tähänkään asti.
- liberaali
Jenni kirjoitti:
Olisi kyllä mutta mä epäilen ettei se onnistu... kun se ei ole onnistunut tähänkään asti.
Miksei se onnistu?
Kuulin juuri uutisista, että liberaalinen kansanpuolue on aloittamassa uudelleen toimintaansa.
Olisiko tällainen humanistinen ja rauhaarakastava maltillinen puolue jotakin jota tänään maailmasta puuttuu??
- Anonyymi
älä tapa itteesi siitä mitä muut tekee toisilleen. mäkin elän tässä maailmassa ankä voi sille mitään harkitsen itsaria syiden takia mitä mun omassa elämässä tapahtuu sen takia koska mulla itsella on paha olla.
- Anonyymi
Juu, ei se kannata elää jos ei tahdo.
- Anonyymi
Älä tapa.
- Anonyymi
Ihmiset kysyy missä Jumala oli kun tapahtui pahoja asioita. No, monikaan ei pyydä Jumalaa apuun eikä halua olla tekemisissä Hänen kanssaan. Sitten itketään kun pahin on tapahtunut. Jumala ei tule väkisin kenenkään elämään. Meillä on vapaa tahto. Voidaan vapaasti tehdä vääriä valintoja. Ja ne valinnat aiheuttavat paljon harmia monille. Ja on totta että pahaa tapahtuu myös hyville ihmisille. Miksi? Jospa tietäisikin sen. Maailma on paha. Ja toisaalta myös kaunis ja ihana. Tapahtuu myös hyviä asioita. Tsemppiä kaikille ja jaksamista vaikka kaikki ei aina mene niinkuin on toivonut. Siunausta, Jumala on rakkaus!
- Anonyymi
Itsemurhaaja rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsemurhaaja rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.
Niin, ihminen ajattelee, että kuoleman jälkeen hän on helpottunut, koska hän menee olemattomuuteen, mutta asia ei ole niin.
Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.
Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1343879- 851905
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151771Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541412Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi461337Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1301323VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991280- 701166
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1131022