Orgasmiin luvan antaminen

nainen32al

Hei te miehet, jotka kiihotutte siitä, että nainen antaa luvan laukeamiselle. Millaisista muista asioista pidätte? Voiko tilanteessa kieltää miestä laukeamasta jos pyytää lupaa? Voiko lopettaa seksin antamatta miehelle orgasmia? En usko, että mieheni haluaa liian kovaa alistamista, mutta haluan kokeilla rajoja ja uskon, että ne saattavat venyä ajan kanssa....

19

4065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla nussimisen lopputus on AINA laukeaminen - oli lupaa,tai ei !!!!!

    • Molemmillekivaa

      Luvan antaminen on hyvä. Silloin tietää naisen saaneen tarpeeksi. Seksin lopettaminen ilman miehen orgasmia on ihan ok muutaman laukeamisen jälkeen. Ilman yhtään se tuntuu huonolta.
      Silmiin katsominen suihinotossa on hyvä.

      • onseniinkumma

        Mikä on tämä a-studiossa kuultu sipilän perustama ict-yhtiö (sote pelleily) johon hän on luovuttanut miljoonia veronmaksajien euroja! tiedättekö te?


    • Tottakai voi kieltää puolin ja toisin. Miksi e voisi? Seksi ei tosin lopu siihen vaan se jatkuu jollain muulla tasolla kuin panemisena kun himot vaan kasvaa. Kannaatta kokeilla ;)

      • Siis tykkään myös jättää naiseni orgasmin rajoille ns. "kitumaan! Se on kiva leikki.


    • laukeamiselle

      Oikeassa seksissä ei pyydetä eikä anneta lupaa vaan kumpikin haluaa, että toinen ”laukeaa”.
      Hyvässä seksissä kumpikin saa mitä haluaa se ei ole suorittamista eikä vaihtokauppaa.
      Alistumishalu on hieno asia, alistamishalu ei ole.
      Sperman saaminen on naisen terveydelle erittäin hyödyllistä.

      • Herkälläsilmällä

        Sinä et kyllä tajua mistään yhtään mitään.


    • jakita

      Miehenä en pidä tuosta ns. luvan antamisesta laukeamiselle, koska sehän kertoo vaan siitä, että nainen ei enää nauti, vaan pillu alkaa kuivua ja aristaa ja hän haluaa miehen lopettavan sen vuoksi. Eihän siinä mitään, että siinä tilanteessa pyytää miestä tulemaan, mutta kyllä se on enemmänkin epäkiihottavaa pidemmän päälle lopettaa hommat ennen aikojaan, jos itse haluasi jatkaa vielä vartin.
      Minä nautin siitä, että saan panna niin pitkään kun hyvältä tuntuu ja sitten ampua piipullisen pillun perukoille.

    • Elli-Noora

      Meillä on mieheni kanssa sanaton vinkki ,, kun otan hänen pallaistaan hellän rytmikkään puriustusotteen on se merkki,että hän saa ruikkia kuumat ihanat spermat sisääni !

    • ANNAPUU

      orgasmi on maailman rannalla s eisomista ! AAAAAAAAA H !

    • simoKulkku

      Mällin lentoa ei saa estää

    • TaavettiKinner

      Menee sperma syvemmälle jos ruikkaa naiselle takaapäin ?

    • M_43

      Erittäin kiihottavaa on rakastella päivittäin, mutta ilman lupaa laueta. Lupa voi olla vaikka kerran viikossa ja siihen voi liittyä ehtoja, kuten laukeaminen vain pillun huulille ja omien spermojen nuoleminen.
      Chastityn käyttöäkin olisi kiva kokeilla.

    • ossipussit

      spermalla voi kirjoittaa ja piirtää lakanaan vaikka PAKANAMAAN KARTAN.

    • Palu

      No eipä muija sinänsä lupaa ole ikinä antanut varsinaisesti.
      Saattaa yhtäkkiä vain voihkia että laukea/anna tulla mun sisään. Niin siitä tietää että on jo itsekin siinä vaiheessa, että on jo saanut omansa tai siinä hilkulla, mihin tuo mun laukeaminen auttaa sitten. Kun nainen kai tuntee ne siemensyöksyn nytkähtelyt pillussaan ainakin ja se sit vissiin ainakin "ärsyttää" sen omankin orgasmin alkamaan.
      Ja kyllä mä joskus itse ilmoitan oman orkkuni, "nyt/kohta alkaa tulla" tms.
      On kuulemma vähän yllättävääkin, ainakin aluksi oli, mutta tykkääkin siitä että varoittaa ensin.

    • Itse olen omalla kohdallani sitä mieltä ettei laukeaminen tarkoita automaattisesti sitä että se on seksin lopetus, toisinaan se on vasta aloitus ihanalle jatkolle...;)

    • Laukeamisen kietäminen, on tie isoon orkkuun.... Oikein tehtynä hyvä keino saada tämä jätkä vinkumaan kiimasta. Naiselle tehtynä pitkitetty orkku on kaunista katsottavaa, varsinkin maaliin vietynä.

    • Anonyymi

      Tottakai voi sanoa , että Anna tulla tai pidättele vähän. Yritän aina pitää naisen mahdollisimman tyytyväisenä ja yritän pidätellä orgasmia viimeiseen saakka, kun hän sanoo että anna vaan tulla, noi usein orgasmi on muutaman rytmikkään työnnön takana. Joskus tuntee itsensä epäonnistuneeksi jos laukeaa ennen kuin vaimo on saanut. Niinkin vain käy joskus, ja ei se häntä haittaa, kun tietää, että seuravaalla kerralla saa varmasti kunnon hoidon.

    • Anonyymi

      Välillä on kivaa, kun vaimo kieltää laukeamista, jos sitten laukeaa ennen luvan saantia joutuu putsaamaan hänet ja jatkamaan kunnes hän on tyytyväinen.
      Yleensä tämä pieni alistus aiheuttaa kyllä sen, että tulee lauettua ja putsattua aika monta kertaa kunnes saa luvan huilata.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe