Persujen eduskuntatuolit suuressa vaarassa!

RKP:n Anna-Maja Henriksson haluaa vallata Perussuomalaisten paikat.
Persujen tuskin kannattaa suostua, vaan pitää paikka eturivissä Halla-aholle.

Persujen kannattaisikin kattaa eduskunnan kahvilaan pullakahvit max 5:lle mikä on RKP:n tuleva edustajien määrä. Tämä ele kuvaisi hyvin RKP:n asemaa yhteiskunnassa. Pullan voimalla houkuttelevat rahalle persoja politiikkoja.

17

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perusnuori

      RKP haluaa poistaa ruotsin nimestään, koska se ei kuulosta hyvältä. Nykytrendin mukkainen nimi:
      Gyllene Framtid
      Kusinen Tulevaisuus

      • vie_pallit

        Anna-Maija vie pojilta pallitkin alta HeHeEEE


    • Hallaahon.äänestäjä45

      PAKKORUOTSI POIS MUTTA VASTUSTUS EI OLE NIIN TÄRKEÄÄ KUIN MITÄ VAIHDOTEHDOKSI, suomi, englanti, saksa, ranska eikä sitten juuri muuta

      PS:n päävastustaja on kokoomus ja kun se putoaa polvilleen, Rkp ei ikinä pääse hallitukseen
      Rkp ja vasliitto ovat turhanaikaista pikkujengiä joita ei kauheasti kannata kommentoida eikä ainakaan seurata vain SDP:N VAATIMUS SAA VASLIITON HALLITUKSEEN puolueella itsellään ei koskaan tule olemaan sinne mitään asiaa, se aika on ohi

      Eli Ps keskittyy kokoomuksen, joka on sekoillut sotessa ja matutuksessa pahasti löperön johdon Orpo- Stubb ja heikko Katainen takia

      Mietelauseet Halla-aho
      Halla-aho 21.5. Jos haluat lisää luku- ja kirjoitustaidottomia maahanmuuttajia, äänestä kokoomusta. He ovat kokoomuksen "uusi nokia"

      https://www.suomenuutiset.fi/meri-vihreiden-tavoitteet-katastrofaalisia-suomen-taloudelle-ja-huoltovarmuudelle/

    • Hallaahon.äänestäjä45

      koneinsinöörit ottivat yhteen
      200 toisiinsa liittymätöntä yksittäistapausta esitti näkemyksensä siitä, miten ratkaistaan ajosuunta https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005697633.html

      Helsingin kaupungin johto ei ole ottanut kantaa

      Halla-aho 28.5.. Tapaus ei ylitä kommentointikynnystä kaupungin johdossa tai poliitikoissa. Toisin olisi, jos bussi olisi vaikkapa jättänyt jonkun pysäkille. Tapaus ylittää nipin napin uutiskynnyksen. Tosin Hesarin juttu ei mainitse sovittelutehtäviin kutsuttua imaamia. Siitähän joku voi tehdä johtopäätelmiä.

    • platenttiinsöniiri
    • Ville_kokoomuksesta

      RKP on vaalien jälkeen hallituksessa. Fakta: persut ei ole seuraavassa hallituksessa. Eivätkä siniset. Näin se menee.

      • Jumalan_ruoska-

        Riippuu siitä mitä kauppoja piirimyyjä ja Jumalan Ruoska kempeleeltä sattuu kulloinkin tekemään


    • platenttiinsöniiri
    • Missä ovat näiden suvakkien kommentoija automaattien lausunnot.
      Ovatko nämä Vihreiden uuden puolueohjelman mukaisia tapaamisia?

      • Automaattilausunto

        No kommentoinpa kuten aikoinaan runoilija Eino Leino häntä mollanneelle ja kommenttia vaatineelle pastori Lappalaiselle:
        "Liirum-laarum Lappalainen, haista paska kappalainen".


    • Jos näin on , niin aivan sama. Kansa on tyhmä (Juicekin tiesi sen). Mutta jos propagandalla saadaan kansa uskomaan mustakin valkoiseksi , niin tämä kansa on sen ansainnut. Yle on vihervasemmiston hallussa , joten vaikeaa se on tosiasioita nähdä. Tämä kansa kumartaa itään ja etelään ilman mitään syytä. Suomen ainoa puolue , joka on hyvän tulevaisuuden kannalla on perussuomalaiset. Suomi on puolustamisen arvoinen.

      • Persut voivat tehdä tuolienvaihto vaatimuksesta hyvän poliittisen shown!


    • huom_ex-persut

      Huom. ex-persut niiltä viedään pallit ja kuupatkin ei enää ilmaista särvintä jakelu on loppunut

    • Hallaahon.äänestäjä45

      Kansa on tyhmä (Juicekin tiesi sen

      En usko ylläolevaan että on sanonut, en tunne enkä fanita Leskistä
      mutta siis kansa ei ole tyhmää, nuoriso on tyhmistynyttä ei tyhmää, osaa kaikenlaista kuten kieliä ja pelejä mutta ei pärjää hyvin kun ei ymmärrä syytä ja seurausta ja kansa on prostituoitua siinä mielessä että se hylkää nopeasti mm. sankarinsa jos nämä tekevät jotain pientä mokaa mikä näkyy julkkisten haukkumisessa (kaksinaamasta koska kansa vasta mokaa tekeekin) ja puolueiden haukkumisena jne.

      Leskisellä oli oma ongelma, ylimielisyys Juice Leskinen on taudinnimi joka on monella

      eli ylimieliseksi tuleminen, ei ole ensimmäinen varhain kuollut joka luuli että elintavoilla ei voi itseään tappaa jos on fiksu, ikään kuin se suojaisi terveyttä

      Leskinen oli hyvä kääntäjä englannin kielestä koska oli opiskellutkin alaa mutta hänen musiikkinsa ei minua fandango jne. -laulajana kiinnosta

      Otetaan tähän fandango Leskisen muistoksi
      https://www.youtube.com/watch?v=13W_Kla6PhU

    • Persut voivat hyvin heidän jagarandatuolejaan himoitseville käydä ostamassa Ikeasta jakkarat. RKP tuskin saa 5:ttä edustajaa enemmän edustajia.
      Voisikohan Hakkarainen veistää , jokaiselle RKP:n tulevalle kansanedustajalle lahjaksi pihkaisesta kuusesta istuimen?

      • Hallaahon.äänestäjä44

    • Ajatuspaja Magnan tj Melin on löytänyt persuille kaksi porkkanaa pajansa kellarista, joilla juntit saadaan opiskelemaan ruotsia.
      Ensimmäinen porkkana, joka 9vuoden etsimisen jälkeen Melin kellaristaan kaivoi ei ole iso, muttei onneksi myöskään tuore. Opiskelemalla ruotsia, voitte aloittaa myöhemmin germaanisten kielten opiskelun! Vau ilman ajatuspajoja emme ikinä saisi selville tällaisia viisauksia. Saksaa tahi ranskaa ei voi opiskella ilman porttia!
      Toinen ehkä vielä pienempi porkkana on, että ruotsia osaamalla voitte vapaasti matkustaa Pohjoismaissa? Brittien ja saksalaisten perässä, jotka puhuvat englantia norjalaisten, tanskalaisten ja islantilaisten perässä suomalaiset puhuvat RUOTSIA.
      Miten me tulisimme toimeen, jos meillä ei olisi ajatushautomoita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe