tähden. Kaikki asialliset uudet avaukset näyttää poistuvan tuosta vaan, varmaan automaatti poistelee. Pieleen säädetty.
Tämänhän pitäisi olla juuri keskustelupalsta, eikä sensuuripalsta.
Palsta on pilattu surkean valvonnan
4
142
Vastaukset 4
- rgtgffgfg
Ei näy uusia avauksia.
Puhut kalliita sanoja ja aivan totta vielä!
- en.voi.ymmärtää
Tämä aloitus on poistettu jo viitisen yhden päivän aikana kertaa. Mikä seuraavassa on sääntöjen vastaista?
Monenlaista ilkivaltaa tapahtuu Lieksassa. Viime keskäkuun 6. päivän iltana noin kymmenen 10-vuotisasta tyttöä ja poikaa ajoivat polkupyörillä Kaarisillanpuistossa huutaen ja kiljuen takaa sorsapoikuetta. Olin lenkillä ja huusin heitä lopettamaan eläinten kiusaaminen. Eräs äänekkäimmistä huusi minulle juostessani paikalle ”sinä et määrää täällä” poistuessaan porukkansa kanssa kaarisillalle.
Onneksi sorsaemo sai koottua hajaantuneen poikueensa takaisin matkalle kohti jokea.
Pyydän vanhempia kertomaan lapsilleen eläinten suojelusta ja vahingonteon seuraamuksista. Lasten toiminta oli todella julmaa. Lapsikatras oli varmaankin tulossa jostakin liikuntaharrastuksesta tai vastaavasta repuista päätellen.
Toivottavasti tänä kesänä saavat kaikki lintupoikueet ja muutkin eläimet olla ja kasvaa rauhassa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493