stuxnet
25.5.2018 9:33
Olkiluodon työmaapappi monikulttuurisessa ja -uskontoisessa projektissa
30.4.2014:
"Ydinpappi Sakari Leppänen työskentelee Olkiluoto 3 -työmaalla Olkiluodossa yhdeksättä vuotta. -Työmaapapin palkkaaminen lähti liikkeelle Eurajoen kirkkoherran Asko Riihimäen aloitteesta ja kirkkohallituksen hyväksymänä. Toiminnan tarkoituksena oli palvella ja olla mukana suurella, monikulttuurisella ja -uskontoisella työmaalla. Työväkeä arveltiin tulevan pienen suomalaisen seurakunnan verran, Leppänen kertoo.
- Työssäni käsittelen hengellisiä ja ajallisia elämän ydinasioita. Myös "kulkuluvan" hankkiminen sinne viimeiselle portille tämän elämän aikana on osa tehtävänkuvaani, Leppänen linjaa"
https://www.tvo.fi/news/225
Olkiluoto 3 rakentuu ydinpapin avulla
1
5298
Vastaukset
Ydinpapin keikka vähän venähti:
"Työskentelen ydinvoimalan kupeessa ja työni koskee hengellisen elämän ydinasioita, Leppänen perustelee.
Vivahteikas työ Olkiluodossa alkoi jo lähes kahdeksan vuotta sitten. Keikan piti kestää korkeintaan kolme vuotta, sillä ydinvoimalan piti alun perin valmistua 2009. Toisin kävi. Nyt valmistuminen siintää ehkä vuonna 2016 ja Leppänen toimii yhä alueella luterilaisen kirkon pappina."
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ydinpapin-keikka-venahtaa-kymmeneksi-vuodeksi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1792408- 1211971
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill591625Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791512- 1631430
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761213- 591198
- 1191101