1.6 Kakkosen ottelu MiPK-MP. Veikkaus on saanut jollain käsittämättömällä logiikalla Kissat ennakkosuosikiksi. MP lähtee kuitenkin isona suosikkina otteluun sekä paremman materiaalinsa turvin että peliesitystensä valossa. Kotietua ei paikallispelissä ole.
Kissojen peli on oli edellisellä kierroksella täysin sekaisin. Pahinta oli kuitenkin joukkueen hengettömyys.
Arvioisin joukkueiden voimasuhteet 18-24-48. MP:ta kannattaa pelata jo 2,1 kertoimella. Veikkaus tarjoaa 2,5. Veikkauksen kertoimet johdattavat myös kansainvälisiä kertoimia harhaan: kannattaa etsiä vielä parempia tarjouksen.
Erittäin hyvä vihje
7
249
Vastaukset
- Veto-avun.avustaja
Kiitti Teppo! Peesiin lähti!
- Doc_Football
Nyt menee yhä hullummaksi. Kansainvälisissä yhtiöissä tarjotaan jopa 3,15 kerrointa MP:lle. Mulla on nyt 600 euroa liossa MP:n puolesta.
- Doc_Football
Sori typo, tarkotin että on jo yhteensä 6 € kiinni MP:ssä
- lannoittaja2..2
Sieltähän se Kissojen maali tulikin.. hieno pukukoppimaali just ennen taukoa.. Taavetti juhlii..
- TaavettiOnKuningas
Loistava tipsi jälleen kaatopaikan suojatyössä olevaltaTepolta, päin persettähän se meni. Kaikki huutaa: Teppo ei osaa hei!
- Lumiukko-
Hyvä vihjehän tämä oli ja pitkässä juoksussa taatusti voitollinen 3,15-kertoimella et sillei hei!
- pönttinen
Ihan paska vihjehän tää oli. Täällä mitään juosta täällä lyödään vetoa. Lumiukko- sulaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026