nazi"sankariemme", kuten poskeen ammutun häyhän ja ss-vänrikki törnin ja lukemattomien "tuntematon sotilas" häviö filmeille, vastapuolen sniper, eli tarkka-ampuja, tässä yksi heistä:
https://www.youtube.com/watch?v=VzCOFER-4hI
Vastapainoksi näille
2
180
Vastaukset
Sinä iloinen stalininin ihailija. Olen pahoillani , etten pysty ihailemaan neuvostoliittoa , niin paljon kuin sinä. Olen toki tyytyväinen kommunismin saavutuksiin. Stalin tappoi 20 miljoonaa , mao tse tung tappoi 50 miljoonaa. Muualla kommunistit ovat tappaneet n. 30 miljoonaa. Se on hyvä alku , mutta ihmiskunta tarvitsee reippaampi suorituksia. Voitko soittaa kaverillesi putinille , että työ on vielä kesken. Ylikansoituksen ongelma ratkeaa. Vai oletko joku kuukerin nellin odottaja.
- hyi_perkele_byyääkk
Miksi et mene coccaretrolli tappamaan Venäläisiä vanhempia naisia?
Siinähän se coccarehuumakim laskee, ja ne "Uralille marssit" sun muut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381