Heipähei,
Minulla on tuttuja, jotka ovat vanhainkodilla töissä. He ovat kertoneet työstään ja siitä, miten asioita hoidetaan. Ja varsinkin siitä, kuinka kiire ja stressi painaa päälle, sillä työntekijöitä on aivan liian vähän. Hoitajat eivät siis yksinkertaisesti kerkeä ulkoiluttamaan vanhuksia kunnolla saati ollenkaan useiden työtehtäviensä takia.
Siksi olisikin hyvä, että Evijärven Vanhainkoti järjestäisi joka kesäisen kampanjan, jolloin kesän aikana, tiettyinä päivinä ja tiettyinä kellonaikoina, jotka on ennalta sovittu hoitajien toimesta, vapaaehtoiset saavat mennä ulkoiluttamaan hyväkuntoisia vanhuksia. Tällöin vanhukset pääsisivät ulos, mikä virkistää heitä ja antaa virikkeitä. He myös saavat juttukaverin, jolle voi kertoa tarinoita niistä vanhoista hyvistä ajoista.
Kysymys onkin, että miksei tällasta jo ole, ja onko sellaista mahdollista järjestää? Mikäs sen helpompaa, kun kertoa asiasta Evijärveläiset facebook ryhmässä (ilmaista mainontaa) ja ilmoittaa mainoksen yhteydessä mihin soittaa ja ilmoittautua!
Miksi sitten vaatii tällaisen kampanjan? On aika iso kynnys olla ainoa vapaaehtoinen ja vielä nuori. Helpompi olisi tällaisen kampanjan kautta ilmoittautua.
Tehdään yhdessä kaikkien päivä aurinkoisemmaksi??
Vanhukset ulkoilemaan?
EviNeito
0
261
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662