Miten toimii alkostore24?Kannattaako tilata?

ekatilaus

Miten rahdin järjestäminen toimii alkostorella?Maksetaanko tilaus ja rahti eri paikkohin?Siirtyykö tilaus tiedot automaattisesti kuljetusfirmaan vai pitääkö ne itse ilmoittaa?Pitääkö ilmoittaa alkostorelle mikä kuljetusfirma hakee juomat ja milloin?

10

1156

Vastaukset

• Jos myyjä ei vastaa kuljetuksesta - olet ostajana verovelvollinen. Lisää tietoa löytyy vero.fi sivulta.

• Hyvin toimii Norrlogilla!
      Ja tiedot siirtyy sopivasti!

• Kauankohan kestää kun juomat tuolta tulee kotiovelle?

• Tietoa voit saada myyjäfirmalta, tuolla on suomenkielinen myyjä, neuvoo mielellään

• Noin viikon tilauksesta!

• kysele myyjältä, saat suomenkielisen vastauksen

• Porukka tilaus Alkostore24
      Sandelsia 50 laatikkoa
      A.Le Coq 58 laatikkoa

rahtimaksoi 280€
      Yhdelle laatikolle jäi hintaa 12,58€

29.05.2018 Tilaustehty Alkostore24.

• Porukka tilaus Alkostore24
        Sandelsia 50 laatikkoa
        A.Le Coq 58 laatikkoa

Juomat maksoi 1078,93€
        Rahti maksoi 280€
        Yhdelle laatikolle jäi hintaa 12,58€

29.05.2018 Tilaustehty Alkostore24.
        01.06.2018 Juomat noudettu Alkostore24n varastolta.
        05.06.2018 Juomat saapuivat kotiovelle Joensuuhun.

• Ja mitään verolappuja ei tullut? Kuulostaa aika isolta lastilta. Olen tilaillut 600-700€ lasteja Alcoexpressistä mutta siellä on jotain ongelmia kun on ollut kiinni jo 4kk. Pitäisi löytää joku muu luotettava paikka josta ostaa !

• Ei mitään ongelmia, alle 25kg paku kotiovelle viikossa 26 eurolla. Varmaan paras putiikki, Virosta haku kalliimpaa ja vie omaa aikaa hukkaan.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      194
      8395
    2. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      289
      7183
    3. Matkustaja ilmoitti omasta koronavirusepäilystään

VR tehosiivosi junavaunuja. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2da2794-58ae-4dbe-807c-83622f985a4c
      Maailman menoa
      127
      5313
    4. Putous-Martina

Eikö kukaan huomannut viime lauantaina sketsiä Putoksessa jossa Malla Malmivaaran esittämän Martinan olisi pitänyt antaa selkään Shirley Karviselle. H
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      577