Miten rahdin järjestäminen toimii alkostorella?Maksetaanko tilaus ja rahti eri paikkohin?Siirtyykö tilaus tiedot automaattisesti kuljetusfirmaan vai pitääkö ne itse ilmoittaa?Pitääkö ilmoittaa alkostorelle mikä kuljetusfirma hakee juomat ja milloin?
Miten toimii alkostore24?Kannattaako tilata?
10
7625
Vastaukset
- SelvitäPerusAsiat
Jos myyjä ei vastaa kuljetuksesta - olet ostajana verovelvollinen. Lisää tietoa löytyy vero.fi sivulta.
- Suosittelen
Hyvin toimii Norrlogilla!
Ja tiedot siirtyy sopivasti! - odottaa
Kauankohan kestää kun juomat tuolta tulee kotiovelle?
- viikossa
Tietoa voit saada myyjäfirmalta, tuolla on suomenkielinen myyjä, neuvoo mielellään
- Suosittelen
Noin viikon tilauksesta!
- viikossaperillä
kysele myyjältä, saat suomenkielisen vastauksen
- Porukka
Porukka tilaus Alkostore24
Sandelsia 50 laatikkoa
A.Le Coq 58 laatikkoa
rahtimaksoi 280€
Yhdelle laatikolle jäi hintaa 12,58€
29.05.2018 Tilaustehty Alkostore24.- Porukka
Porukka tilaus Alkostore24
Sandelsia 50 laatikkoa
A.Le Coq 58 laatikkoa
Juomat maksoi 1078,93€
Rahti maksoi 280€
Yhdelle laatikolle jäi hintaa 12,58€
29.05.2018 Tilaustehty Alkostore24.
01.06.2018 Juomat noudettu Alkostore24n varastolta.
05.06.2018 Juomat saapuivat kotiovelle Joensuuhun.
- Lonkero_maistuu
Ja mitään verolappuja ei tullut? Kuulostaa aika isolta lastilta. Olen tilaillut 600-700€ lasteja Alcoexpressistä mutta siellä on jotain ongelmia kun on ollut kiinni jo 4kk. Pitäisi löytää joku muu luotettava paikka josta ostaa !
- Anonyymi
Ei mitään ongelmia, alle 25kg paku kotiovelle viikossa 26 eurolla. Varmaan paras putiikki, Virosta haku kalliimpaa ja vie omaa aikaa hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750