Miten rahdin järjestäminen toimii alkostorella?Maksetaanko tilaus ja rahti eri paikkohin?Siirtyykö tilaus tiedot automaattisesti kuljetusfirmaan vai pitääkö ne itse ilmoittaa?Pitääkö ilmoittaa alkostorelle mikä kuljetusfirma hakee juomat ja milloin?
Miten toimii alkostore24?Kannattaako tilata?
10
6776
Vastaukset
- SelvitäPerusAsiat
Jos myyjä ei vastaa kuljetuksesta - olet ostajana verovelvollinen. Lisää tietoa löytyy vero.fi sivulta.
- Suosittelen
Hyvin toimii Norrlogilla!
Ja tiedot siirtyy sopivasti! - odottaa
Kauankohan kestää kun juomat tuolta tulee kotiovelle?
- viikossa
Tietoa voit saada myyjäfirmalta, tuolla on suomenkielinen myyjä, neuvoo mielellään
- Suosittelen
Noin viikon tilauksesta!
- viikossaperillä
kysele myyjältä, saat suomenkielisen vastauksen
- Porukka
Porukka tilaus Alkostore24
Sandelsia 50 laatikkoa
A.Le Coq 58 laatikkoa
rahtimaksoi 280€
Yhdelle laatikolle jäi hintaa 12,58€
29.05.2018 Tilaustehty Alkostore24.- Porukka
Porukka tilaus Alkostore24
Sandelsia 50 laatikkoa
A.Le Coq 58 laatikkoa
Juomat maksoi 1078,93€
Rahti maksoi 280€
Yhdelle laatikolle jäi hintaa 12,58€
29.05.2018 Tilaustehty Alkostore24.
01.06.2018 Juomat noudettu Alkostore24n varastolta.
05.06.2018 Juomat saapuivat kotiovelle Joensuuhun.
- Lonkero_maistuu
Ja mitään verolappuja ei tullut? Kuulostaa aika isolta lastilta. Olen tilaillut 600-700€ lasteja Alcoexpressistä mutta siellä on jotain ongelmia kun on ollut kiinni jo 4kk. Pitäisi löytää joku muu luotettava paikka josta ostaa !
- Anonyymi
Ei mitään ongelmia, alle 25kg paku kotiovelle viikossa 26 eurolla. Varmaan paras putiikki, Virosta haku kalliimpaa ja vie omaa aikaa hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Raivoaako Putin, kun Suomi hyväksytään naton jäseneksi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008913259.html "Kommentti: Madridista jysähti sittenkin – Suomi kutsutaan Naton jäseneksi jo keskiviikkona Lähes3023369Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?
Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko3403190Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!1511897Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )401543No aloititko sä jo suhteen
sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?1501268- 1121132
JA SIEPIN VALITUS ALKOI TAAS
Siepin unelma-asunnossa oli hajonnut ilmalämpöpumppu, jonka takia hän joutui lähtemään kuumuutta pakoon ylelliseen hotelliin. mutta voi kauhistus, k1071014Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j34857Turkki tukee Suomen Nato-jäsenyyttä
Kuinkas trollien suuhun nyt pannaan? 🤣 Juttua aiheesta löytyy kohta kaikista mahdollisista uutislähteistä. Mahtava homma!🫡🥳381834Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht227738