Miten toimii alkostore24?Kannattaako tilata?

ekatilaus

Miten rahdin järjestäminen toimii alkostorella?Maksetaanko tilaus ja rahti eri paikkohin?Siirtyykö tilaus tiedot automaattisesti kuljetusfirmaan vai pitääkö ne itse ilmoittaa?Pitääkö ilmoittaa alkostorelle mikä kuljetusfirma hakee juomat ja milloin?

10

7625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SelvitäPerusAsiat

Jos myyjä ei vastaa kuljetuksesta - olet ostajana verovelvollinen. Lisää tietoa löytyy vero.fi sivulta.

• Suosittelen

Hyvin toimii Norrlogilla!
      Ja tiedot siirtyy sopivasti!

• odottaa

Kauankohan kestää kun juomat tuolta tulee kotiovelle?

• viikossa

Tietoa voit saada myyjäfirmalta, tuolla on suomenkielinen myyjä, neuvoo mielellään

• Suosittelen

Noin viikon tilauksesta!

• viikossaperillä

kysele myyjältä, saat suomenkielisen vastauksen

• Porukka

Porukka tilaus Alkostore24
      Sandelsia 50 laatikkoa
      A.Le Coq 58 laatikkoa

rahtimaksoi 280€
      Yhdelle laatikolle jäi hintaa 12,58€

29.05.2018 Tilaustehty Alkostore24.

• Porukka

Porukka tilaus Alkostore24
        Sandelsia 50 laatikkoa
        A.Le Coq 58 laatikkoa

Juomat maksoi 1078,93€
        Rahti maksoi 280€
        Yhdelle laatikolle jäi hintaa 12,58€

29.05.2018 Tilaustehty Alkostore24.
        01.06.2018 Juomat noudettu Alkostore24n varastolta.
        05.06.2018 Juomat saapuivat kotiovelle Joensuuhun.

• Lonkero_maistuu

Ja mitään verolappuja ei tullut? Kuulostaa aika isolta lastilta. Olen tilaillut 600-700€ lasteja Alcoexpressistä mutta siellä on jotain ongelmia kun on ollut kiinni jo 4kk. Pitäisi löytää joku muu luotettava paikka josta ostaa !

• Anonyymi

Ei mitään ongelmia, alle 25kg paku kotiovelle viikossa 26 eurolla. Varmaan paras putiikki, Virosta haku kalliimpaa ja vie omaa aikaa hukkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe