Luin lentoliikenteen verottamisesta ja siinä oli sitten kommentteja ! !
Mm. yksi henkilö kommentoi, että ei ole tähän päivään tarvinnut lentää ja
toinen kommentoi, että lentäminen on ministereiden ja rikkaiden huvia ja
kaikkea siltä väliltä. Ihmettelin myös aikaisemmin lentämisen verottamisesta
tehtyjä kyselyjä ja ihmettelin niitä kovasti.
Onko nyt niin tälläkin palstalla, kun puhutaan EU:sta ja sen arvoista ja Euroopasta,
että tänne kirjoittaa myös nämä lentomatkustamisesta tietämättömät?
Onko myös niin, että nämä samat henkilöt katsovat myös niitä Tulli ja poliisi ja muita
valtion valmistamia dokumentteja ja kertovat niistä saamansa tiedon perusteella
asioita tällekin palstalle. Voitteko olla varmoja, että valtion ohjaama ja tuottama
dokumentti on täysin totta ja se on esim. käännetty oikein ?
Eli palataan siihen peruskysymykseen, kuinka monta prosenttia tänne kirjoittavista
ei koskaan lentänyt lentokoneella ?
Lyönkö vetoa, että nämä jotka eivät ole koskaan matkustaneet lentokoneella tai
korkeintaan kotimaanlennon suorittaneina ovat 99% EU-vihaajia.
Lyönkö vetoa myös sen puolesta, että ne jotka lentelee paljon vaikka halvallakin, niin
ne on 99%:sti EU myönteisiä?
Kertokaa nyt EU-vihaajat siitä lentomatkailusta ja siitä miten yleensä lentokentillä
menetellään ja millaista missäkin lentokentällä on ? ( Tämä aloitus varmaan hiljentää ?)
Luin, lentoliikenteen verottamisesta ja sitten kom
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499