Mikä sinusta paras testatuista makkaroista?
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005701819.html
Makkaratesti
31
693
Vastaukset
- dkdsjsgd
Minusta Hiillosmakkara paras kun syöjinä on lapsia ja huonohampaisia vanhuksia. heiltä tulee kiitosta kun makkara onpehmeää purtavaa.
- käyrä.vihannes
Eihän siinä ole lihaa niin varmaan aika pehmeä purutuntuma.
- dkgtylkjds
Otan aina kuoret pois grillaamistani makkaroista koska lapset ja vanhempi väki ei tykkää makkrankuorista koska ne vaikeuttavat syöntiä varsinkin jos on tekohampaat ja lapsetkin tykkäävät kun ei ole kuoria hidastamassa makkaransyöntiä.
- zxfbghqw
käyrä.vihannes kirjoitti:
Eihän siinä ole lihaa niin varmaan aika pehmeä purutuntuma.
Lihapitoisuus 43% mutta menee kuin kuumille kiville kun grillaan suvun lapsille ja tekarivanhuksille ja kiitoksia satelee mulle ehtoiselle emännälle.
- Luigi_Macaroni
Luigi noista varmaan onkin paras.
- lgjfhgqw
Kuka hän on?
- lgjfdg
Linkki "tietoosi", kiitos.
- hjlkfhqw
En kyllä tunnista, sorry.
- Ryökköö
Onko siellä etelässä ollenkaan tätä Atrian käristemakkaraa, kilon pakkaus, 12 kpl????
Hintaansa nähden varsin hyvää.
https://www.atria.fi/tuotteet/makkarat/grillimakkarat/atria-1kg-kariste-grillimakkara/- dfglhjtg
On.
- zxcnd
Onneksi oman kokemukseni mukaan juurikin hiillosmakkaroista irtoaa hyvin kuori ennnen grillausta.
- Muualla
Virenin Nysä. Olipa hyvä makkara.
- muualla
Tietenki tarkoitin Vigreniä. Ennakoiva taas.
- näppisjamonitori
muualla kirjoitti:
Tietenki tarkoitin Vigreniä. Ennakoiva taas.
-millä te jaksatte naskuttaa sillä puhelimella??...ei hermot kestäisi.
- Hiillosmakkara.paras
Hiillosmakkara on paras. Siinä on mukavan rapsakka kuori ja itse makkara on oikeaa makkaraa, eikä mitään hampaiden väliin jääviä ruston paloja ja jänteitä.
- laatuakehiin
Lidlin bratwurstit ovat parhaita makkaroita.
- Pthyi
Antibiooteilla kasvatettua myrkkyrehuilla ruokittua tuontimoskaa. Ei kiitos.
- herkuttelija
Pthyi kirjoitti:
Antibiooteilla kasvatettua myrkkyrehuilla ruokittua tuontimoskaa. Ei kiitos.
Ulkomailta se karjalle syötettävä rehu tuodaan Suomeenkin. Kiitos vaan.
- Suomi.ruoka.parasta
herkuttelija kirjoitti:
Ulkomailta se karjalle syötettävä rehu tuodaan Suomeenkin. Kiitos vaan.
Ei pidä paikkaansa. Kotimainen rypsipossu syö vain rypsiä. Rypsiä ei kasvateta muualla kuin Suomessa. Muualla kasvatetaan rapsia.
Lehmät syövät taas kotimaista heinää, ja talvisin siitä tehtyä AIV-rehua.
Onnellisesti munivat kanat syövät puolestaan oman tilan pelloilla kasvatettuja jyviä. - pitää_paikkaansa
Suomi.ruoka.parasta kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kotimainen rypsipossu syö vain rypsiä. Rypsiä ei kasvateta muualla kuin Suomessa. Muualla kasvatetaan rapsia.
Lehmät syövät taas kotimaista heinää, ja talvisin siitä tehtyä AIV-rehua.
Onnellisesti munivat kanat syövät puolestaan oman tilan pelloilla kasvatettuja jyviä.Ulkomailta tuotu soijarehu on suomalaiselle lihantuotannolle elintärkeä aines.
Sikojen ja siipikarjan valkuaisainetarpeesta soija on ylivoimaisesti tärkein. Ne eivät kasva ilman tuontisoijaa. - paradoksi
pitää_paikkaansa kirjoitti:
Ulkomailta tuotu soijarehu on suomalaiselle lihantuotannolle elintärkeä aines.
Sikojen ja siipikarjan valkuaisainetarpeesta soija on ylivoimaisesti tärkein. Ne eivät kasva ilman tuontisoijaa.Kuinka suomalainen lihatuotanto tuli toimeen ennen ulkomailta tuotua soijaa?
- jotenkuten
paradoksi kirjoitti:
Kuinka suomalainen lihatuotanto tuli toimeen ennen ulkomailta tuotua soijaa?
Sikoja oli silloin vähän ja huonosti tulivat toimeen.
- Yritystukiloinen
Lild in broiler nakki ei rasvainen kevyttä ja halpaa
- Köttyrä
otan osaa kärsimyksiisi....broilerinakki...nghg
- Yritystukiloinen
Kun ei ole sipilä lama suomessa varaa syödä kalliimpaa
- Hyihyi
Lidlin makkarat näyttävät ihan takapuolesta tulleilta pötköiltä.
- Vinhaero
Atrian makkarat näyttävät myös, mutta Lidlin makkarat ovat parempia maultaan ja usein edullisempiakin kuin Atrian takapuolesta tulleet pötköt.
- Burgeri
Vinhaero kirjoitti:
Atrian makkarat näyttävät myös, mutta Lidlin makkarat ovat parempia maultaan ja usein edullisempiakin kuin Atrian takapuolesta tulleet pötköt.
Lidlissä on hyvää mielestäni DULANOn juustonakit..mahtava aromi. Ja onhan niitä frankfurtereitakin ym.
- jomking
Kyselyjen mukaan nykyisin on parasta mustamakkara grillaamattomana, ainakin naisten mielipiteen mukaan.
- PekkaHaavisto
Mielestämme, siis minun ja EteläaAnerikkalaisen boy-toyni, Kabanossi oli paras noista makkaroista koska siinä oli ihania kiihotusnystyröitä. Vieläkin peppumme ihanan höllinä!
- Kotikokki62
Valitettavan moni todella hyvä makkaravalmistaja loisti poissaolollaan.
Esim Makuliha ja Helsingin makkaratehdas - molemmilla on liki loistavia makkaroita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213