Raamattu tukee evoluutioteoriaa

Ewokki

Mark5, heitti niin älyttömän haasteen, että se on ihan pakko ottaa vastaan. Eli hänelle ei kelpaa, mitkään havainnot tai todisteet evoluutiosta - vain Raamattu kelpaa todisteeksi.

Tässä sama hänen omin sanoin:
”Jos joku väittää, että evoluutiosta on todisteita, hänen tulee esittää ne kohdat Raamatusta, jotka todistavat evoluutiosta. Minä en ole vielä löytänyt sieltä ainuttakaan kohtaa, enkä ole huomannut, että kukaan muukaan olisi sellaista kohtaa maininnut. Sen sijaan Raamatusta löytyy yli 300 kohtaa, jotka todistavat luomisesta. "Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1:1)”

Raamattu sanoo, että Jumala luo taivaan ja maan, mutta katsotaanpa, millä mekanismilla kasvit ja eläimet syntyivät. Taikoiko Jumala ne yksi kerrallaan vai kehittyivätkö ne mahdollisesti itsekseen evoluution mekanismeilla.

”Ja niin tapahtui. Maa versoi vihreyttä, siementä tekeviä kasveja ja hedelmäpuita, jotka kantoivat hedelmissään kukin oman lajinsa mukaista siementä.”

Eihän tuossa sanota, että Jumala loi kasvit yksitellen taikomalla! Kasvit versoivat maasta ja syntyivät itsekseen! Tämähän on juuri kuten evoluutioteoria sanoo!

”Tuottakoon maa kaikenlaisia eläviä olentoja, kaikki karjaeläinten, pikkueläinten ja villieläinten lajit. Ja niin tapahtui.”

Jälleen. Jumala ei taikonut eläimiä vaan ne kehittyivät itsekseen maasta! Tämäkin tukee evoluutiota.

Vieläkö joku kreationisti vastustaa Raamatun mukaista kuvausta, miten eläinlajit ja kasvit syntyivät ja kehittyivät maasta kuten evoluutioteoriakin ja havainnot ennustavat!

3

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentävä.lehmä

      Onko karjaeläinten ja villieläinten mahdollista risteytyä ja tuottaa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä?

      • Riippuu siitä ovatko ne lukeneet Raamatun.


      • Monet villeläimet ovat syntyneet kun Jahve on päästänyt karjaeläimen vapaaksi. Esimerkiksi villiaasi on luotu vapaaksi päästetystä kesyaasista.

        5 Kuka lähetti villiaasin vapaana juoksemaan,
        kuka sen pelasti juhdan ikeeltä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1764
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      107
      1269
    3. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1184
    4. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1065
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      66
      1026
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      883
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      55
      859
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      833
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      824
    Aihe