EU-vihaaja: "PS:n kansanedustaja Kankaanniemi aivan oikein varoittaa, että eurojärjestelmä ei kestä enää yhtäkään lamaa tai muuta pahaa kriisiä."
Toimin asiantuntemukselle ja EU-vihaajien toiveille nostaa koira koipensa. Eurojärjestelmä kestää mitä vain, kuten on jo kestänyt. Siinä ovat mukana EU:n vakaimmat maat.
"Ja KUN euro kaatuu, niin murenee unionikin."
Turha toivo.
" Itse asiassa on jo paljon murentunutkin!"
Ei ole. Brexit on vain tiivistänyt rivejä.
EU-vihaajilla turhia toiveita!
4
108
Vastaukset
- UnionFan
EU-vihaaja: "Kauppasota USA:n kanssa täydentää euron tuhon."
Ei ole kauppasotaa. Vaikka olisi, se ei euroon vaikuta.
" Trumpin valinta oli tosiaan hyvä asia eurooppalaisille! Siis aidoille eurooppalaisille, ei maanosaan tunkeutujille."
Trumpin arvaamaton sekoilu on vahingoksi koko maailmalle. EU-vihaajien riemu sen todistaa. Olet ihan oikeassa, että jos EU kaatuu, niin siinä kaatuu myös euro-valtiot ja
talous ei suinkaan ole enään stabiili. Markkinat ja valtioiden lainat ja monet
rahoitusjärjestelmät ajaisivat euroopan maat sekasortoon ja maksukyvyttömyyteen.
Onhan Euroopan keskuspankin velat ja eurot tasattava valtioiden kesken.
EU-vihaajat kait ovat juuri sekasorron ja oman köyhyytensä puolestapuhujia.
Liike ja talousmaailman edustajia ne ei silloin ainakaan ole ja ei niillä myöskään
ole varallisuutta jonka voisivat menettää.
Eli persut on ääri kommunistinen liike ja väyryset perseaukisten ryhmäyhdistys ?- SuomiFan
Olisi asiallista kommentoida itse avausta eikä tehdä omaa avausta kommentoidakseen sitä!
Mikä ihme teitä eunukkeja oikein vaivaa??? Kaikki jollain tavalla vinoutuneita...- UnionFan
Tällä tavalla voidaan EU-vihaajien valeet nostaa seinälle ja kumota.
MuutEn ne jäävät valehtelun sekaan.
Totuuksiin ei EU-vihaajilla ole mitään sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108