Lidlin tuotteiden parasta ennen päiväykset

Olen jo aiemminkin kiinnittänyt huomioni Lidlin tuotteiden lyhyehköihin parasta ennen/viimeinen käyttöpäivä -päiväyksiin. Tänään ostin Lidlistä Oululaisen jälkiuunipaloja ja pakkaus näytti uudemmalta kuin ennen. Siinä olikin isompi pakkauskoko, 8 kpl, sellaisia en ollut aiemmin huomannut. No, sitten kotona tarkastelin tuota muuttunutta pakettia uudelleen ja vasta nyt luin parasta ennen päiväyksen... se on huomenna, eli 02.06! Jälkiuunileivät eivät ole herkkiä pilaantumaan, mutta 8 valmiiksi halkaistua leipää (480 g) tekee yhteensä 16 puolikasta, kiirettä pitää, että ehtii ne syömään ennen parasta ennen -päiväystä.

Lidlin maidoissa näyttää olevan usein myös pakkauspäivän ja parasta ennen -päiväyksen kohdilla tilanne se, että maidot ovat myynnissä vasta vähän ennen sitä viimeisintä päiväystä.

Herää väkisinkin kysymys, että ostaako kyseinen yritys joitain tiettyjä tuotteita (ns. ylijäämää) normaalia halvemmalla ja tekee niillä sitten hyvää tulosta, jos ja kun lähes ilmaiseksi saa?

No, minä laitoin jälkiuunileivät pakastimeen, sieltäpä niitä voi sitten ottaa vaikka yksin kappalein, mutta ostohinta olisi saanut olla kyllä jotain muuta kuin normaalihinta.

6

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukihinen

Hyvä huomio, aika ovelalta tuntuvaa touhua. Pitäisi olla jo 50% punalappu tms.
      Sinänsä kyllä leipä säilyy jääkaapissakin hyvin, kun ei pääse kuivamaan, eli on pussi tiukasti suljettu.

S-marketista ostan lähes aina jotakin Vaasan reissumiestä tai ruispaloja punalappuisina , ja ei ole kiire niitä syödä, säilyy pehmeänä.
      Tietysti pakastin on paras paikka.

• makinen

Eikös se ole hyvä asia jos tuotteissa on lyhyet myyntiajat? Kotana pakastimessa säilytetty kuukausia vanha lihakin on joittenkin mielestä hyvää, sen kun alkaa prosessoimaan.

• vihdoinkin

Lidl on hyvä kauppa! Kilpailu piristää ja nostaa laatua, pitää hinnat kurissa Suomessakin!

• Ei_moittimista

Meidän Lidlissä jo viikkoa ennen päiväykset on -30% ja leivätkin muutamia päiviä aikaisemmin -30%.

Käsittääkseni se on jo Lidlin ohjeistuksessa henkilökunnalle. Eli tuosta olisi pitänyt huomauttaa henkilökuntaa.

Se -30% lapputuota, kannattaa sijoittaa kassahihnalle niin, että kassa sen varmasti huomaa.

• Schiedrichter

S-marketissa on happy hourin aikana 60 prossaa, muuten paljon -50 -...

• Yleensä olen kyllä tarkkana noista päiväyksistä ja niitä miinuslapuilla merkittyjä en osta. Edellisinä päivänä en huomannut näitä isompia leipäpaketteja, joten kuvittelin ne uudeksi tuotteeksi pakkauskooltaan. Yllätys olikin se, että parasta ennen olikin jo seuraavana päivänä. Tiedän kuitenkin kokemuksesta, että nuo Oululaisen jälkiuunipalat säilyvät erittäin hyvin ilman pakastamistakin, joten tuotteen laatuun ei ole mitään moitittavaa, mutta jos niitä myydään normaalihinnalla, niin ei tarvis olla ihan niin lyhyellä päiväyksellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe