Evolutionisteille tiedoksi

muistutus

kutonen-kanavalla maanantaina Isojalan jäljillä klo 8.00 ja 12.30.

26

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmäkonääoot

      Kas kummaa, kun ei ufojen, Loch Nessin hirviön tai Kangasalan Vesijärven tarunomaisen tappaja-ahvenen jäljillä. Satuja lapsenmielisille. Ei mitään tekemistä evoluution kanssa.

      • BibliaOnTotuus

        Evoluution kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Isojalat ovat Raamatussa mainituiden titaanien epigeneettisesti rappeutuneita jälkeläisiä.


      • Kaikenkarvaisia dokumentteja pyörii jos jollakin kanavalla - jos ei isojalasta niin sitten Nessiestä ja ufoista. Jos jotakin todella löytyy, se kerrotaan kyllä uutisissa.

        Hushållin uros huomauttaa väliin, että samaisilla kanavilla pyörii toisinaan kohtalaisen kiinnostavia konedokumentteja niin sotakoneista kuin mm. "Pamanan kamanasta". NatGeon sarja Savannien valtiaat oli myös suhteellisen hyvä.


      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        Kaikenkarvaisia dokumentteja pyörii jos jollakin kanavalla - jos ei isojalasta niin sitten Nessiestä ja ufoista. Jos jotakin todella löytyy, se kerrotaan kyllä uutisissa.

        Hushållin uros huomauttaa väliin, että samaisilla kanavilla pyörii toisinaan kohtalaisen kiinnostavia konedokumentteja niin sotakoneista kuin mm. "Pamanan kamanasta". NatGeon sarja Savannien valtiaat oli myös suhteellisen hyvä.

        Leijona antiloopin perässä on kovin kulunut aihe.


      • miljoona.valhetta
        kekek-kekek kirjoitti:

        Leijona antiloopin perässä on kovin kulunut aihe.

        Entisaikojen 500 kiloinen luolaleijona olisi mielenkiintoinen aihe dokumenttiin. Siinäkin lajissa näkyy rappeutuminen, kun ennen ne olivat vieläkin mahtavampia. Kaikki heikkenee.


      • miljoona.valhetta kirjoitti:

        Entisaikojen 500 kiloinen luolaleijona olisi mielenkiintoinen aihe dokumenttiin. Siinäkin lajissa näkyy rappeutuminen, kun ennen ne olivat vieläkin mahtavampia. Kaikki heikkenee.

        Missä nykyään on luolaleijonia, että niiden rappeutuneisuutta voisi tarkkailla?


    • Dinohilse

      Koirankakka yhdistää ilon ja tutkimuksen, väitetään.

    • Voi olla hyvinkin viihdyttävä mysteeriohjelma.
      Järvihirviöistä lähin taitaa asustaa Ruotsissa, mikäli asustaa.

      • Olen katsonut joitakin tuollaisia ja ne ovat olleet peräti pitkäveteisiä.


    • Tietenkin tuollaista isohkoa nisäkästä tulisi etsiä samoilla periaatteilla kuin mitä hyvänsä muuta isoa nisäkästä.

      Täytyisi siitä löytyä jäänteitä, kuten raatoja ja luurankoja ja erillisiä luita ja karvoja, asuinpaikkoja tai pesiä, jätöksiä eli kakkia, mistä voitaisiin tutkia sen ruokavaliota ja ehkä DNA:takin.

      Sen täytyisi tietenkin lisääntyä, eli sen poikasia täytyisi olla jossain, jos se vaikka jättäisi ne johonkin mennessään itse hankkimaan ruokaa.

      Kun mitään em. ei isojalasta ole löydetty kiivaista etsinnöistä huolimatta, voi kai sanoa, että isojalka kuuluu tarujen maailmaan.

      • Historiahuvittaa

        Ja kas, apinaimiset ovat aina kuulunnet samaan olemattomien kategoriaan isojakojen kanssa. Niistä tiedetään tismalleen saman verran vaikka ihan jokainen evokki uskoo niitä olleen, ja vielä 1960- luvulla evot uskoivst niitä olevan jossain elossakin.


      • Historiahuvittaa kirjoitti:

        Ja kas, apinaimiset ovat aina kuulunnet samaan olemattomien kategoriaan isojakojen kanssa. Niistä tiedetään tismalleen saman verran vaikka ihan jokainen evokki uskoo niitä olleen, ja vielä 1960- luvulla evot uskoivst niitä olevan jossain elossakin.

        Mitä sitten?


      • HuaHinaaja
        kekek-kekek kirjoitti:

        Mitä sitten?

        No se sitten että evot ovat herkkäuskoisia tyhmreitä, ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan. Ei siinä takinkääntötemput auta.


      • HuaHinaaja kirjoitti:

        No se sitten että evot ovat herkkäuskoisia tyhmreitä, ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan. Ei siinä takinkääntötemput auta.

        Yksilöi yksikin henkilö joka 1960-l. tai sen jälkeen on väittänyt apinaihmisiä vielä jossain elävän.


      • HuaHinaaja kirjoitti:

        No se sitten että evot ovat herkkäuskoisia tyhmreitä, ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan. Ei siinä takinkääntötemput auta.

        Nostaa aina hymyn huulille fundamentalistisen hihhulin syyttäessä toisia herkkäuskoisuudesta! :D


      • krearea-79
        Historiahuvittaa kirjoitti:

        Ja kas, apinaimiset ovat aina kuulunnet samaan olemattomien kategoriaan isojakojen kanssa. Niistä tiedetään tismalleen saman verran vaikka ihan jokainen evokki uskoo niitä olleen, ja vielä 1960- luvulla evot uskoivst niitä olevan jossain elossakin.

        ja vielä joku nykypäivänäkin pitää uskonnollisia oppeja ja kirjoituksia tieteellisenä totuutena.?


    • trgh

      Minkä ihmeen takia se kamera ei ole ikinä paikalla kun väitetty isojalka tulee paikalle?

    • dhgfhfhf

      Jos tuo on sama dokumenttielokuva kuin Netflixin "Discovering Bigfoot", niin onhan siinä hyvät todisteet ja zoomattua lähikuvaakin bigfooteista. Epäiljät kuitenkin syyttävät tuon filmin tekijää huijaamisesta. Olen katsonut elokuvan kaksi kertaa ja vaikea uskoa huijaukseen.

      • Nimi_Ja_Merkki_EiKirj

        Jos bigfooteja näkisi luonnossa ja pääsisi kuvausetäisyydelle, niin ei luulisi olevan kummoinenkaan juttu haravoida jälkikäteen paikka ja löytää sieltä karvoja tai jotain muuta, josta voitaisiin tehdä geenitesti - ja BAM, vedenpitävät todisteet aiemmin tuntemattomasta lajista olisi siinä. Miksi ei tämmöiset "dokumentaristit" sitten tee niin (retorinen kysymys)?


      • 476ruy
        Nimi_Ja_Merkki_EiKirj kirjoitti:

        Jos bigfooteja näkisi luonnossa ja pääsisi kuvausetäisyydelle, niin ei luulisi olevan kummoinenkaan juttu haravoida jälkikäteen paikka ja löytää sieltä karvoja tai jotain muuta, josta voitaisiin tehdä geenitesti - ja BAM, vedenpitävät todisteet aiemmin tuntemattomasta lajista olisi siinä. Miksi ei tämmöiset "dokumentaristit" sitten tee niin (retorinen kysymys)?

        Suomessa suojellaan metsiä koska joku on ohi mennessään ehkä nähnyt liito-oravan papanoita puun juurella mutta isojalka ei vain tallennu videolle.


    • nähty-on

      Isojalkoja on olemassa. Olen nähnyt sellaisen itsekin armeijassa ollessa. Alikersantti Rahkosella oli kengännumero 55. Joutui raukka kulkemaan ensimmäiset 2 viikkoa kusiluistimissa ennen kuin saivat hänelle saappaat eikä oikean kokoisia maihareita löytynyt ikinä.

      Ongelmia se aiheutti muillekin. Patterin päivystyjä joutui iltaisin kuuluttamaan "Alikersantti Rahkonen, alikersantti Rahkonen! Olkaa hyvä ja hakekaa saappaanne pois kuivaushuoneesta. Muidenkin pitää saadaa sinne varusteitaan kuivamaan"

      • Bidkäkuinlevee

        Joo,muisdan dämän Drahkosen.
        Hän aiheutti niine jalgoineen muutakin ebäjärjesdysdä sulkeisjärjesdysdä harjoittaissa...
        Mudda niin sai hänkin lobulda leiman sodilasbassiin ja kokonaisen junanvaunun godibaikkaansa..


    • Isojalan tulisi todennäköisesti olla vähintäänkin sekaravinnon käyttäjä, ellei puhdas lihansyöjä, kun asuinalueet saattavat ainakin osan vuotta olla lumiset .
      Nukkuisikohan talviunta kuin karhu.

    • normalfoottinen

      Ameriikoissa kuljetaan aseet mukana metsissä mutta koskaan ei kukaan ole ampunut tätä isojalkaista.Miksi?
      Jos kerran haluaa kuuluisaksi nii luulisi silloin pamauttavan tuollaisen otuksen kaikkien nähtäville mutta kun ei.
      Bullshittiä koko bigfootista puhuminen.

    • No kreationisteille vastaavasti tiedoksi, että kun huuhaa näyttää noin kovasti kiinnostavan, niin eiköhän sieltä luomisoppien puolelta löydy jotain baraminologiaa kun vain googlaa.

    • muistutus

      Ja nyt heilutan isoa jalkaani parvekkeella leskien iloksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe