Luin juuri norjalaisen Storhaugin kirjan Islam - yhdestoista vitsaus. Jos kirjan tiedoista edes puolet pitää paikkaansa, olemme länsimaissa tehneet suunnattoman virheen ja sen lisäksi olemme sokeutuneet virheemme näkemisen suhteen.
Miten minäkään en ole ymmärtänyt aikaisemmin, että jopa YK: n ihmisoikeuksien sopimus vuodelta 1948 on alistettu Kairon julistuksella vuonna 1990 islamilaiselle sharia- laille ja julistus koskee islamilaisen maailman kaikkia jäsenmaita. Koko läntinen ihmisoikeuksista puhuminen vaikuttaa tätä tietoa vastaan hullulta, olemme kuin sadussa keisarin uusista vaatteista. Mistä löytyy rohkeus totuuden näkemiseen ja sanomiseen?
Kysyn muiden palstalaisten mielipidettä kirjasta. Miksi siitä ei puhuta enemmän? Onko kirjassa virheitä?
Hege Storhaugin kirjan faktat
16
281
Vastaukset
- SuoraaPuhetta_
Hege on suorapuheinen nainen.
Tässä ohjelmassa hän oli keskustelemassa islamista.
http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=9216926 - näin.se.vaan.on
Alfastudio on näitä Janitskinin foorumeita ja levittää mm. islamvihaa muiden vihojen lisäksi.
- vihervassulle_
Sinä taidat olla joku aivopsty ääliö.
Katso tämä ja puhu sitten lisää
http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=9934970
- Ghj
Kannattaa lukea koko kirja eikä tyytyä lyhyeen ohjelmapätkään.
Suomen tilannetta kirja ei käsittele ollenkaan eikä se levitä islam- vihaa, vaan tarjoaa rautaisannoksen faktoja, joiden perusteella oma kokonaiskuva asiasta voi muuttua.
Joka tietoa lisää, se tuskaa lisää. Näin se on tässäkin asiassa. - bobgeldof
Kertaalleen jo ajettu Euroopasta ulos muslimit,hyvin todennäköistä on,että sama tulee tapahtumaan uudestaan.
- johntravoltanserkku
usko.vainen kirjoitti:
Kuka sen tekisi 🤓❓
Mene sinä vaan lukemaan sitä Vartiotornia.
johntravoltanserkku kirjoitti:
Mene sinä vaan lukemaan sitä Vartiotornia.
Miksi minä jehovalaisten lehtiä lukisin 🤔❓
- Miksi_et_lukisi
usko.vainen kirjoitti:
Miksi minä jehovalaisten lehtiä lukisin 🤔❓
Samaa hörhöilyähän se on kuin muukin aabrahamilainen hourailu. Ihan samahan se on minkä kaatumakerhon matskuja sinä luet.
Miksi_et_lukisi kirjoitti:
Samaa hörhöilyähän se on kuin muukin aabrahamilainen hourailu. Ihan samahan se on minkä kaatumakerhon matskuja sinä luet.
No lue sinä sitten Vartiotornia 😂
- Njfr
Länsimaisen sivistyksen pohjana on kyky kriittiseen ajatteluun ja tosiasioiden tunnustamiseen. Islamin suhteen tämä kyky on meiltä pettänyt.
Hyvä että edes Norjassa on ihminen, joka on uskaltanut tehdä kokonaisanaalin asiasta.
Ja ilman rasismia, siitä kiitos.- Njfr
Siis analyysin, ei anaalia.
- Mikä_pyörii_mielessä
Njfr kirjoitti:
Siis analyysin, ei anaalia.
Tuo taisi olla sellainen niin sanottu freudilainen lipsahdus.
- Imaami.Anus.Huijjar
Varo katolta putoavaa homoa!
- diudiu666
Islam tarkoittaa vaihtoehdottomuutta ja
vaihtoehdottomuus on rasismia,niin että
suomessa on vielä hyvä asua. Storhaugin kirja on mainio johdatus, vaikka liian pitkä. Ayaan Hirsi Alin kirja "Harhaoppinen" (2016) kuvaa hyytävästi islamia entisen muslimin näkökulmasta. Ilmari Hiidenlehdon "Profeetta Muhammedin haamu" esittää islamin historiaa koskevaa tutkimusta, joka on kyseenalaistanut Muhammedin (rh) historiallisuuden. Tähän seikkaan molemmissa muissakin kirjoissa kyllä lyhyesti viitataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752