Virtuaalivaluuttaa ilmaiseksi.

Louhija823

Tässä ehkä tällähetkellä nopein ilmainen louhija bitcoineille. Kokeilkaa ihmeessä ette menetä mitään. Itse olen tienannut jo melkein 100€ 8-10 päivässä ja on ihan rehellinen, asiakaspalvelu pelaa ymt. voi upgreidata nopeammaksi.

Kannattaa asentaa myös bitcoin lompakko koneelle tai kännykälle että saat coinisi ulos omaan lompakkoosi, tai jos olet tietämätön näistä tai laiska niin coinmotion.com on ihan hyvä niiden säilytykseen myös.

Tuosta sisälle -----------------> https://minebtc.io/index.php?reffid=rZ2tqZWX

Tämä ei ehkä tähän ajanviete aihealueeseen kuulu, mutta pistin kuitenkin :)

10

182

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maria8

Kiitos tästä olen jo kauan etsinyt hyvää maineria ja tämä vaikuttaisi olevan erittäin hyvä, kyllä sen huomaa melkein heti onko rehellinen vai ei ja tää on rehellinen eikä mitään humpuukia ja näyttäisi olevan nopea ilman nopeuden ostoakin, Kiitos.

• joker12

Hyvä kun tämäkin eksyi tänne, itse olen n. kolme viikkoa käyttänyt ja on aivan mahtava! Olen nostanut sen ensimmäisen min. 0.005btc mikä on muutama kymppiä, mutta nyt olen antanut olla ja ostanut sen ensimmäisen nopeuden, niin nyt onkin 0.0171208 mikä on tällähetkellä n. 111€

Ei turhaan sanota arvosteluissa mahtavaksi ja nopeaksi.

• Jartsa82

Miten on mahdollista kun kukaan ei tuolta rahojaan saa, paitsi ne ketkä ovat tehneet tuon paskan kusetuksen, eli jos louhitte vaikka 1btc.n tuolta miknä arvo on tällähellä 6-7tonnin paikkeilla niin ei ne tule sinulle vaan tuon sivun kehittäjien taskuun ne menee ja tuo vöi pölliä tietokoneeltasi vaikka mitä tietoja joten en todellakaan kannata tuhlata aikaa tuohon.

• Jartsa82

Tähän ei kannata tuhlta aikaa , itse katsoin tarkemmin sivutoa niin näyttää ihan rehelliseltä ym.t ja kokeilin koska kuulosti liiäan hyvältä ollakseen totta, niin olin saanut sen minimi 0.005btc ja kokeilin nostaa niin tuli osoite että uusilta asikkailta veloitetaan 0.0001btc niin hälytyskellot soi heti ja katsoin tarkemmin sivustoa ja kokeilin yhtä osoitetta " maksetut" ja kopsasin sen omaan osoitekenttään niin löytyi totuus. Kattokaa you tubesta Mainbtc.io scam!! Ei ilmaista rahaa ole. Ja mainerit ovat useimmiten huijauksia, mutta hyviäkin löytyy jos "panostaa" niihin itse.

• Scammers

Mä menin tähän kanssa, olin louhinut ilmaiseksi melkein satasen verran 10pv.ssä coineja ja menin vielä maksamaan sen n. 6€ tai 0.0001btn maksun että saisin sen satasen ulos mutta ei mitään ja lähetin emailia, niin ei vastausta ja kokeilin vielä jättää palautetta niin sekään ei mene tuonne rewiews juttuun eli ne on tekaistuja ja koko sivu on tekaistu eli täys kusetus taas.

• Qwasi

Mäkin menin ja pistin kaikki kolme vanhaa kännykkä louhimaan ja kaikki louhi n. kymmenen ykstoista päivää ja koitin nostaa niin huomasin maksun ja onneksi en maksanut, kun katsoin heti googlesta onko legit vai scam. Turhaa touhua, miksei tollasia poisteta! Ne saa paljon tolla rahaa ketkä sen on tehnyt, kusettajat!

• jokuvuan

Ei tällaiset nykyään enään toimi, tai harvat toimii ja on rehellisiä mutta suurinosa on huijauksia ja hyvä huijaus onkin, esim louhinta sovellukset, esim. jos kännykällä louhii vaikka 1000€ edestä ja jos se ei ole rehellinen, niin ne kaikki louhimasi coinit menevät sen taskuun ketä on sen kusetuksen tehnyt joten pysykää kaukana näistä!

• jouko

Joo niin on nykyään huijauksia netti täynnä. Bitcoin code, 30minuteprofit, tesler ja moni moni muu on kusetuksia, en luota tällähetkellä kuin pariin treidaus alustaan plus500 on yks niistä ja saan voittoja viikoittain. Louhinnasta en tiedä mitään.

• Anonyymi

Joukolle: Tesler vaikuttaa houkuttavalta, mutta miten lienee? Oletko tosiaan saanut Plus500-systeemistä fyrkkaa? Tarjoavat mullekin jatkuvasti mahiksia, mutten ole edes
      uskaltanut vastata!

• Anonyymi

Louhinta, data mining, vaatii konetehoja ja kuluttaa valtavasti energiaa. Louhimiseen pystyy vain ne joilla on halpaa energiaa saatavllla. Parempi vain tyytyä virtuaalivaluutan treidaamiseen. Treidaaminen tuottaa tai vie. Peliähän se on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16563
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      38
      4457
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2587
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1898
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1533
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      392
      1492
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1319
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1273
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      982
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      955
    Aihe