Koska näin teidät viimeksi lenkillä? Pari vuotta sitten? Olitte niin sympaattinen näky...
Mies ja koira
23
578
Vastaukset
- Pakkapalaa.karkaahoro
Syö sinä herttahuora pääsi.
..karkaa. - HauvanHoitaja
Kyllä me joka päivä edelleenkin käydään lenkillä. Nyt vaan eri aikaan ja toisessa paikassa.
- Eimullaookoiraa
sotket nyt mut johonkin toiseen. 😄
- EnSotke
Ei olekaan.
- sinäköhän
EnSotke kirjoitti:
Ei olekaan.
Ei siitä kahta vuotta ole vielä. Noin puolitoista vuotta. Se oli lainakoiran kanssa.
- utelen_uteliaisuuttani
Missäs näit meidät...?
- Ikävä
Kotikonnuilla
- utelen_uteliaisuuttani
Ikävä kirjoitti:
Kotikonnuilla
Näkikö hän mies sinut...?
- Ikävä
utelen_uteliaisuuttani kirjoitti:
Näkikö hän mies sinut...?
Vaikka kuinka usein B-)
- koiralla_vai_ilman
Ikävä kirjoitti:
Vaikka kuinka usein B-)
ok,milloin viimeksi sitten...?
- Ikävä
koiralla_vai_ilman kirjoitti:
ok,milloin viimeksi sitten...?
Sitähän mä just aloituksessa kysyin!
- ei.osunut
Ikävä kirjoitti:
Sitähän mä just aloituksessa kysyin!
Niin ja vastasit myös että parivuotta sitten...aika turha kysymys jos itse myös vastaa.
- adlmkadl
Missä tämä oli?
- koiramullakutenisäntäkin
parivuotta sitten olette nähneet ja kuitenkin usein näette!? jokin ei nyt loksahda kohdalleen.
- Ikävä
En ole sanonut että näemme usein.
- fjwahoyouaugdsg
Minkärotuinen koira?
- kuten_isäntänsäkin
Houndog...
- Selvennä_jotain
millätavalla olimme niin sympaattinen näky?
- Ikävä
Mies, joka lenkittää koiraansa, on aina symppis.
- TaiKoiraMiestä
Ikävä kirjoitti:
Mies, joka lenkittää koiraansa, on aina symppis.
Tosi on.
- MillainenKoira
TaiKoiraMiestä kirjoitti:
Tosi on.
Sulla on?
- Siis_Symppiksiä
MillainenKoira kirjoitti:
Sulla on?
rakkikoiria ollaan molemmat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437