ONKO NATO

NeutraalineuvostoOY

Elämän ja kuoleman-kysymys ?

Perustele kantasi !

29

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nato on järjestö jota ei tarvita....tässä tämä perusteluineen.
      Varsovan liittoa ei enää ole.

• Ei se "elämän ja kuoleman kysymys" toki ole.
      Olen edelleen NATO-neutraali, mutta jos "pakon edessä" pitää puoli valita, niin puoli ei taatusti ole ryssälä.

IMHO.

• Noh noh, äläs nyt valehtele.

• LapinKorea

Oletko sukua Kim ill Jongille ?

• Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Noh noh, äläs nyt valehtele.

Sulla taitaa olla vakava moniongelma ...
        Et todellakaan ymmärrä lukemaasi ja seuraavaksi väität ... kun postaat, kirjoitat mitä tarkoitat ja että lukija ymmärsi väärin, mitä oikeasti tarkoitit. Ei muuten mene niin ... PISTE!.
        Tyypillistä käytöstä mm. Keminmaan Paromin Von Münchausenilta l. Väyryseltä.

Suosittelen pysymään pois tältä saitilta ... .

IMHO.

• 44.Div kirjoitti:

Sulla taitaa olla vakava moniongelma ...
        Et todellakaan ymmärrä lukemaasi ja seuraavaksi väität ... kun postaat, kirjoitat mitä tarkoitat ja että lukija ymmärsi väärin, mitä oikeasti tarkoitit. Ei muuten mene niin ... PISTE!.
        Tyypillistä käytöstä mm. Keminmaan Paromin Von Münchausenilta l. Väyryseltä.

Suosittelen pysymään pois tältä saitilta ... .

IMHO.

Eli siis jos ymmärsin oikein sanoit itseäsi idiootiksi ja kehuit minua mahtavaksi. Jos olen väärässä niin se on sinun syysi kun olet niin epäselvä etkä oikeasti tarkoita mitä sanot.

Hue Hue

Eli siis jos ymmärsin oikein sanoit itseäsi idiootiksi ja kehuit minua mahtavaksi. Jos olen väärässä niin se on sinun syysi kun olet niin epäselvä etkä oikeasti tarkoita mitä sanot.

Hue Hue

Kuten olen jo aiemminkin todennut, muutamaan eri otteeseen ... olet säälittävä jankuttaja. Ylläoleva postauksesi on aika aukoton todiste / perustelu, mielipiteelleni.

IMHO.

• 44.Div kirjoitti:

Kuten olen jo aiemminkin todennut, muutamaan eri otteeseen ... olet säälittävä jankuttaja. Ylläoleva postauksesi on aika aukoton todiste / perustelu, mielipiteelleni.

IMHO.

Sinä olet muutamaan eri otteeseen todennut minut jankuttajaksi. Eli jankutat sitä että olen jankuttaja. Kukas se jankuttaja taas onkaan?

Ja mielipiteesi ovat vain omiasi. Eivät ne muuta minun tai kenenkään muun mielipiteitä.

Sinä olet muutamaan eri otteeseen todennut minut jankuttajaksi. Eli jankutat sitä että olen jankuttaja. Kukas se jankuttaja taas onkaan?

Ja mielipiteesi ovat vain omiasi. Eivät ne muuta minun tai kenenkään muun mielipiteitä.

Fiksumpi tyyppi ottaisi saamastaan "palautteesta" opikseen ... sinä et näköjään siihen kykene ... .

IMHO.

• 44.Div kirjoitti:

Fiksumpi tyyppi ottaisi saamastaan "palautteesta" opikseen ... sinä et näköjään siihen kykene ... .

IMHO.

Miksi ihmeessä minun pitäisi muuttaa mielipidettäni vain sen takia että joku toinen ei ole samaa mieltä kanssani jostakin? Kuuntelen kylllä järkevää palautetta, en idioottejen päänaukomista.

• riemurinnoin

Nato on tarpeellinen ehdottomasti.Meiltä loppuvat veteraanit lähivuosina.Mistäs veteraanaja sitten muualta kuin natosta.Venäjä ei hyökkää tänne jos emme kuulu natoon,natoon kuulumalla olis toiveita saada sota aikaiseksi.Veteraanien keräysporukoiden johtajat saisivat pitää paikkansa ym kivaa.Voitas päästä vaikka sotimaan esim Montenegron puolesta,onhan se tosi läheinen Suomelle.Olishan se ylväs näky kun Suomeen saapuis sinkkiarkuissa sotilaitamme.Voitas ensimmäisen lastin tullessa ampua vaikka tykillä kunnialaukauksia.Tähän kaikkeen pääsemme natoon liittymällä.Siis natoon rientäkäämme riemurinnoin.

• Nollatorjuntaasyyriassa

Nato on tiltuille elämän ja kuoleman kysymys ,tiltu pelkää natomörökölliä yli kaiken ja sotakiimassaan kuvittelee naton hyökkäävän venäjälle,Nato on venäjäuskovaisten kauhu

• IitinTiltu

NOLLATORJUNTAA SYYRIASSA ---------- On siis kahdenlaisia Tiltuja !
        '
        Ei nato-.tiltu ja Jaa nato-tiltu !

Täällä tappelee siis TILTUT keskenään !

*) Onko Syyriassa Tiltuja ?

• Isäntämaasopimusonihana
        IitinTiltu kirjoitti:

NOLLATORJUNTAA SYYRIASSA ---------- On siis kahdenlaisia Tiltuja !
        '
        Ei nato-.tiltu ja Jaa nato-tiltu !

Täällä tappelee siis TILTUT keskenään !

*) Onko Syyriassa Tiltuja ?

Tiltujen mielikuvitustorjuntoja ei lasketa ikävä kyllä

• JoBäckman

Nato on USA:n maailmanherruuden takaava militaristinen järjestö siispä siitä pitää Suomen pysyä mahdolisimman kaukana samalla tavalla myös Venäjästä.Normaalit diplomaattisuhteet molempiin suhteet suuntiin riittävät Suomelle..

• UskomatonNatomato

TOLLO ANTAA VIERAALLE OIKEUDEN PÄÄTTÄÄ OMASTA ELÄMÄSTÄ ; kirjoittamalla alle Nato-isäntämaasopimuksen !

• UskomatonTiltumato

Kyllä se elämä oli vieraalle katkolla paljon enemmän suomettuneella YYA-kaudella 70-luvulla. Silloinen naapuri puuttui kaikilla tasoilla sisäisiin asioihimme! Toisin on nyt!

• Puuttui ja puuttui....miten se vaikutti tavalliseen kansalaiseen?
        Puuttuvat jenkitkin ja vaihtavat hallituksia mieleisikseen....nyt näkyvästi menossa Venezuela ja Nicaragua.

• Isäntämaasopimusonihana
        PureJenkki kirjoitti:

Puuttui ja puuttui....miten se vaikutti tavalliseen kansalaiseen?
        Puuttuvat jenkitkin ja vaihtavat hallituksia mieleisikseen....nyt näkyvästi menossa Venezuela ja Nicaragua.

Isäntämaasopimus on ihana

• Marabou

''Elämän ja kuoleman-kysymys ?''
      Voi se ollakin, koska Venäjä, valitettavasti.

• ToivotaanToivotaan

Kun kirjoittaa ISÄNTÄMAA-sopimuksen on kuin laittaa pään pensaaseen jo toivoo............ !

• aattelia

Nato antaa Suomalaisille itsetunnon takaisin . Kansakuntamme vapautuu Venäjäkahleista . Näin kävi myös VIROLLE . Viro uskaltaa sanoa Venäjästä mielipiteensä , mutta Suomi nielee sanansa . Jos Virolta kysytään , onko Nato elämän ja kuoleman kysymys, he vastaavat että ON .

• Baltian mailla on pitkä kokemus ryssän sorrosta. Tuo selittänee heidän kantansa asiaan.

IMHO.

• tyhmäkysymys

Tottakai Natoon pitää mennä.
      Minä, rambo pääsen mielipuuhaani ,sotimaan kaikkiin Naton aloittamiin sotiin, kaikille mantereille.
      Taitavat vielä maksaa palkkaakin, taikka siis Suomi maksaa.

• Et muuten pääse ... tuollaisella asenteella ... .
        Sarkasmi on herkkä TAITOLAJI, jota et todellakaan hallitse.

IMHO.

• molokkidivisioonille

Luulet että yritän olla suuri ajattelija mutta pieleen meni.
        Kirjoitin vain omasta ja monen muunkin halusta ja toiveista.

• nato-niinistö

Suomi Natoon ehdottomasti.
      Venäjä on aina ollut uhka Suomelle ja tulee olemaan
      Suomi-Venäjä itäraja 1340 km.

• Suomi.ei.NATOon

Salekaan ei kannata paskakerho NATOa.

• aattelia

Niinistö , siis Presidentti Niinistö on harvinainen poliitikko . Hän pitää sanansa ja lupauksensa . Tosin ,hänkin jätti Natokortin hihaansa toteamalla , että Nato-optio on käytettävissä . Sale ei koskaan mainitsisi Natoa paskakerhoksi , koska tällöin hän vaarantaisi Isänmaan turvallisuuden . Kun seuraava lama iskee , Suomelta loppuvat rahat , ja Nato säästää puolustusmenoissa . Joko leikataan tulonsiirroista tai puolustuksesta .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8953
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2669
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2450
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      52
      2449
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1855
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1733
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1275
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe