Ylivoimaisesti eniten Natosta jauhavat venäläismieliset ja Naton vastustajat, mikä sinällään on todella outoa.
Johan vähäinenkin järki sanoo että jos jotain asiaa vastustat henkeen ja vereen, niin et varmasti sitä samalla mainosta.
Niin että MIKSI ja MISTÄ moinen hurmos asiaan, voisiko tuollaista pakkomiellettä edes järjellä selittää?
Oletko sinä huomannut mitä outoa Natopalstalla on?
117
1190
Vastaukset
- Tulostaja
Kaikkihan tuon huomaa, kuten senkin että vain heikommalla aineksella on kova tarve jatkuvaan lässytykseen.
- huomaamme.iloisasti
Juuri nytkin palstalla ylimpänä Molokin avaus tarpeesta liittyä Natoon. Lienee siis venäjämielinen ellei peräti Pietarin trolli tämä Molokki. Siitähän jo olimmekin samaa mieltä, että on heikompaa ainesta.
- reservinsotilas84
Maksetut yle trollit jauhaa kello 8-16 palkkaansa vastaan tänne nato myönteistä propagandaa. Muina kellonaikoina äänessä ovat tavalliset kansalaiset, jotka kannattavat sveitsin mallin mukaista puolueettomuutta suomeen, emme halua taistelutantereeksi venäjän ja naton välille, samalla kun newyorkissa ja moskovassa polteltaisiin sikareita ja seurattaisiin sodan kulkua, mitä hyötyä suomelle olisi olla sodassa kummankaan osapuolen mukana? Meitä pommitettaisiin, toinen hyökkäisi, toinen puolustaisi, olisimme taistelutantereena? Pysykäämme suurvalta ristiriitojen ulkopuolella ja puolueettomana mieluummin.
Aivan. Nato palstallahan pitäisi pelkästään ylistää Naton mahtavuutta ja jenkkejen mielikuvitus ohjuskilpiä.
- Tulostaja
Ei kommenttia ettei oma perse pala, varmasti vituttaa koko sukua.....
''Aivan. Nato palstallahan pitäisi pelkästään ylistää Naton mahtavuutta ja jenkkejen mielikuvitus ohjuskilpiä''
Nyt kun vielä osoitat tuon paskan jostain muustakin kommentista kuin omasta oksennuksestasi, niin et ehkä tällä kertaa nolaa itseäsi aivan täydellisesti.
Ai et pysty vai, sinulla oli siis taas kerran pakottava tarve todistaa olevasi mielisairas ja kroonisesti valehteleva ryssän rakkikoira...
On ne taas kotona niin ylpeitä...…. Tulostaja kirjoitti:
Ei kommenttia ettei oma perse pala, varmasti vituttaa koko sukua.....
''Aivan. Nato palstallahan pitäisi pelkästään ylistää Naton mahtavuutta ja jenkkejen mielikuvitus ohjuskilpiä''
Nyt kun vielä osoitat tuon paskan jostain muustakin kommentista kuin omasta oksennuksestasi, niin et ehkä tällä kertaa nolaa itseäsi aivan täydellisesti.
Ai et pysty vai, sinulla oli siis taas kerran pakottava tarve todistaa olevasi mielisairas ja kroonisesti valehteleva ryssän rakkikoira...
On ne taas kotona niin ylpeitä...….Täällä kuulemma on eniten näitä venäläis mielisiä ja naton vastustajia räyhäämässä.
Mutta kun kirjoittaa yhden kommentin jossa ei ylistetä Natoa tai haukuta Venäjää syytetään heti ryssän rakiksi.
Oma kommenttisi riittää todistamaan väitteeni todeksi.- oppiatrollille
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Täällä kuulemma on eniten näitä venäläis mielisiä ja naton vastustajia räyhäämässä.
Mutta kun kirjoittaa yhden kommentin jossa ei ylistetä Natoa tai haukuta Venäjää syytetään heti ryssän rakiksi.
Oma kommenttisi riittää todistamaan väitteeni todeksi.Ei vääristelet taas, kyllä siihen ryssänrakiksi pääsee ihan systemaattisella venäjän puolustelulla.
Aina löytyy muista se vika venäjän sikailuihin. oppiatrollille kirjoitti:
Ei vääristelet taas, kyllä siihen ryssänrakiksi pääsee ihan systemaattisella venäjän puolustelulla.
Aina löytyy muista se vika venäjän sikailuihin.En ole edelleenkään puolustellut Venäjää mitenkään. Kuinka monta kertaa minun pitää toistaa että ymmärrät?
- oppitrollille
En ole edelleenkään puolustellut Venäjää mitenkään. Kuinka monta kertaa minun pitää toistaa että ymmärrät?
Kirjoititko nyt myös ihan eri mitä tarkoitat?
Sinultahan tuo onnistuu sujuvasti ja syytät sitten muita kun ei ymmärretä mitä tarkoitat. - Tulostaja
Täällä kuulemma on eniten näitä venäläis mielisiä ja naton vastustajia räyhäämässä.
Oma kommenttisi riittää todistamaan väitteeni todeksi.''Mutta kun kirjoittaa yhden kommentin jossa ei ylistetä Natoa tai haukuta Venäjää syytetään heti ryssän rakiksi''
Noin se pikku piski aloittaa ulvomisen taas kerran, alla sitten se alkuperäinen oma kommentti.
Mahdatkohan itse tälläkään kertaa huomata mitään ristiriitaa tuossa lässytyksessäsi, vai eikö se vähäinen äly vieläkään riitä?
Tällä kertaa en edes viitsi lyödä sinua noilla kirjoitusvirheillä, tyydyn ainoastaan nauramaan niille.
''Oma kommenttisi riittää todistamaan väitteeni todeksi''
Ja näin sinä vielä todistat että kommentissani oli totta joka sana, niin ja jos et tuota vielä tajua niin kysy ihmeessä että saadaan nauraa ihan porukalla.
Mutta kipaise nyt tässä välissä kertomaan iskälle ja äiskälle että huomio-huoraus toimi, taas sinut huomattiin ja taas saat selkääsi. oppitrollille kirjoitti:
Kirjoititko nyt myös ihan eri mitä tarkoitat?
Sinultahan tuo onnistuu sujuvasti ja syytät sitten muita kun ei ymmärretä mitä tarkoitat.Edelleenkin kirjoitan sitä mitä tarkoitan.
Syytän sinua sen takia että jatkuvasti tahallasi väität että olisin sanonut jotakin mitä oikeasti en ole sanonut. Ja vaikka olen jo kuinka monesti selittänyt että olet väärässä et siltikään suostu myöntämään sitä.Tulostaja kirjoitti:
''Mutta kun kirjoittaa yhden kommentin jossa ei ylistetä Natoa tai haukuta Venäjää syytetään heti ryssän rakiksi''
Noin se pikku piski aloittaa ulvomisen taas kerran, alla sitten se alkuperäinen oma kommentti.
Mahdatkohan itse tälläkään kertaa huomata mitään ristiriitaa tuossa lässytyksessäsi, vai eikö se vähäinen äly vieläkään riitä?
Tällä kertaa en edes viitsi lyödä sinua noilla kirjoitusvirheillä, tyydyn ainoastaan nauramaan niille.
''Oma kommenttisi riittää todistamaan väitteeni todeksi''
Ja näin sinä vielä todistat että kommentissani oli totta joka sana, niin ja jos et tuota vielä tajua niin kysy ihmeessä että saadaan nauraa ihan porukalla.
Mutta kipaise nyt tässä välissä kertomaan iskälle ja äiskälle että huomio-huoraus toimi, taas sinut huomattiin ja taas saat selkääsi.Vastauksesi todistaa pointtini.
Miten ajattelit minua lyödä kirjoitusvirheilläni? Tiedän että teen niitä, kuten jokainen tekee. Yritän toki aina kirjoittaa mahdollisimman hyvää suomenkieltä. Mikäli kirjoitusvirheeni loukkaavat sinua jotenkin pyydän anteeksi.
Ja näin sinä edelleen todistat että minä olen oikeassa
En mitenkään yrittänyt saada huomiota. Ilmeisesti meni vain tunteisiin kun ilmaisin mielipiteeni. Enkä ole mitenkään saanut selkääni.- oppiatrllille
Edelleenkin kirjoitan sitä mitä tarkoitan.
Syytän sinua sen takia että jatkuvasti tahallasi väität että olisin sanonut jotakin mitä oikeasti en ole sanonut. Ja vaikka olen jo kuinka monesti selittänyt että olet väärässä et siltikään suostu myöntämään sitä.Aivan ole patologinen valehtelija kirjoitat mitä tarkoitat ja kuitenkin tarkoitat eritavalla mitä kirjoitat.
oppiatrllille kirjoitti:
Aivan ole patologinen valehtelija kirjoitat mitä tarkoitat ja kuitenkin tarkoitat eritavalla mitä kirjoitat.
Tarkoitan sitä mitä kirjoitan ja kirjoitan sitä mitä tarkoitan.
- Marabou
Tarkoitan sitä mitä kirjoitan ja kirjoitan sitä mitä tarkoitan.
Ei kukaan tajua että mitä sinä kirjoitat ja yhtä varma on se ettet sinä itsekään tajua mitä sinä tarkoitat, siksi kai valehteletkin koko ajan.
- Tulostaja
Vastauksesi todistaa pointtini.
Miten ajattelit minua lyödä kirjoitusvirheilläni? Tiedän että teen niitä, kuten jokainen tekee. Yritän toki aina kirjoittaa mahdollisimman hyvää suomenkieltä. Mikäli kirjoitusvirheeni loukkaavat sinua jotenkin pyydän anteeksi.
Ja näin sinä edelleen todistat että minä olen oikeassa
En mitenkään yrittänyt saada huomiota. Ilmeisesti meni vain tunteisiin kun ilmaisin mielipiteeni. Enkä ole mitenkään saanut selkääni.''Vastauksesi todistaa pointtini''
Sitä sinun pointtiasi ei tiedä kukaan, kaikkein vähiten sinä itse.
''Ja näin sinä edelleen todistat että minä olen oikeassa''
Väärin, idiootiksihan minä sinut todistin, kuten niin monta kertaa aikaisemminkin.
''En mitenkään yrittänyt saada huomiota. Ilmeisesti meni vain tunteisiin kun ilmaisin mielipiteeni. Enkä ole mitenkään saanut selkääni''
Ethän sinä mitään muuta yritäkään, sinä varsinainen huomio huora, kahdella isolla H:lla.
On tainnut sinulla mennä tunteisiin, ainakin olet sitä kysymystä käyttänyt lähes päivittäin sen jälkeen kun minä sitä sinulta kysyin ja silloin ainakin meni ja kovasti.
Jatkuvastihan sinä saat täällä selkääsi (verbaalisesti) kun et vaan pärjää paremmillesi, ehkä et sitä itse tajua mutta kynnysmattonahan sinua täällä käytetään.
Minäkin olen sinut valehtelijaksi todistanut jo niin monta kertaa ettei luvussa pysy, kuten niin moni muukin. Marabou kirjoitti:
Ei kukaan tajua että mitä sinä kirjoitat ja yhtä varma on se ettet sinä itsekään tajua mitä sinä tarkoitat, siksi kai valehteletkin koko ajan.
Puhu vain itsesi puolesta.
Tulostaja kirjoitti:
''Vastauksesi todistaa pointtini''
Sitä sinun pointtiasi ei tiedä kukaan, kaikkein vähiten sinä itse.
''Ja näin sinä edelleen todistat että minä olen oikeassa''
Väärin, idiootiksihan minä sinut todistin, kuten niin monta kertaa aikaisemminkin.
''En mitenkään yrittänyt saada huomiota. Ilmeisesti meni vain tunteisiin kun ilmaisin mielipiteeni. Enkä ole mitenkään saanut selkääni''
Ethän sinä mitään muuta yritäkään, sinä varsinainen huomio huora, kahdella isolla H:lla.
On tainnut sinulla mennä tunteisiin, ainakin olet sitä kysymystä käyttänyt lähes päivittäin sen jälkeen kun minä sitä sinulta kysyin ja silloin ainakin meni ja kovasti.
Jatkuvastihan sinä saat täällä selkääsi (verbaalisesti) kun et vaan pärjää paremmillesi, ehkä et sitä itse tajua mutta kynnysmattonahan sinua täällä käytetään.
Minäkin olen sinut valehtelijaksi todistanut jo niin monta kertaa ettei luvussa pysy, kuten niin moni muukin.Pointtini on se että palstalla on enemmän Natokiimaisia hihhuleita kuin "ryssän rakkeja". Kas kummaa tiesin oman pointtini eli valehtelit.
Et todistanut. Todistit että olen oikeassa.
En edelleenkään yritä saada huomiota. Haluan vain ilmaista mielipiteeni.
Enkä ole koskaan saanut tällä sivustolla mitenkään selkääni. Väität olevasi minua jotenkin parempi kun meillä on eroavat mielipiteet. Kumpikohan tässä on se "parempi"? Voit pitää minua ihan minä itse haluat. Ei sillä ole mitään väliä. Enkä ole valehdellut vaan ilmaissut oman mielipiteeni. Etkä sinä tai kukaan muukaan ole mitenkään todistanut minua valehtelijaksi.- Tulostaja
Pointtini on se että palstalla on enemmän Natokiimaisia hihhuleita kuin "ryssän rakkeja". Kas kummaa tiesin oman pointtini eli valehtelit.
Et todistanut. Todistit että olen oikeassa.
En edelleenkään yritä saada huomiota. Haluan vain ilmaista mielipiteeni.
Enkä ole koskaan saanut tällä sivustolla mitenkään selkääni. Väität olevasi minua jotenkin parempi kun meillä on eroavat mielipiteet. Kumpikohan tässä on se "parempi"? Voit pitää minua ihan minä itse haluat. Ei sillä ole mitään väliä. Enkä ole valehdellut vaan ilmaissut oman mielipiteeni. Etkä sinä tai kukaan muukaan ole mitenkään todistanut minua valehtelijaksi.''Täällä kuulemma on eniten näitä venäläis mielisiä ja naton vastustajia räyhäämässä''
Voi vähä-älyistä, tunti sitten tuo oli sinun pointtisi.
Ei ole helppoa patologisella valehtelijallakaan, ei noin tyhmällä ainakaan.
Minäkin olen sinut valehtelijaksi todistanut jo niin monta kertaa ettei luvussa pysy, kuten niin moni muukin.
''Etkä sinä tai kukaan muukaan ole mitenkään todistanut minua valehtelijaksi.''
Ja taas valehtelet..... Tulostaja kirjoitti:
''Täällä kuulemma on eniten näitä venäläis mielisiä ja naton vastustajia räyhäämässä''
Voi vähä-älyistä, tunti sitten tuo oli sinun pointtisi.
Ei ole helppoa patologisella valehtelijallakaan, ei noin tyhmällä ainakaan.
Minäkin olen sinut valehtelijaksi todistanut jo niin monta kertaa ettei luvussa pysy, kuten niin moni muukin.
''Etkä sinä tai kukaan muukaan ole mitenkään todistanut minua valehtelijaksi.''
Ja taas valehtelet.....Ei ollut. Enkä ole valehdellut.
Etkä ole todistanut minua idiootiksi, et nyt etkä aikaisemminkaan.
Enkä edelleenkään yritä saada huomiota.
Enkä edelleenkään ole saanut mitenkään selkääni. Kuinka monesti tämäkin pitää toistaa? Edelleen väität olevasi minua jotenkin parempi eikä minua edelleenkään kiinnosta minä sinä minua pidät. Etkä ole minua todistanut valehtelijaksikaan ikinä. Kuinka monesti minun pitää toistaa itseäni että ymmärrät?
Milloin muka olet todistanut minut valehtelijaksi?- Tulostaja
Ei ollut. Enkä ole valehdellut.
Enkä edelleenkään ole saanut mitenkään selkääni. Kuinka monesti tämäkin pitää toistaa? Edelleen väität olevasi minua jotenkin parempi eikä minua edelleenkään kiinnosta minä sinä minua pidät. Etkä ole minua todistanut valehtelijaksikaan ikinä. Kuinka monesti minun pitää toistaa itseäni että ymmärrät?
Milloin muka olet todistanut minut valehtelijaksi?''Etkä ole minua todistanut valehtelijaksikaan ikinä. Kuinka monesti minun pitää toistaa itseäni että ymmärrät?''
Siinähän se ongelmasi juuri on, häiriintyneen kakaran lailla jankkaat ja vänkäät loputtomasti, koskaan kykenemättä tunnustamaan tosiasioita jotka koko palstalle ovat täysin selviä.
Ei tuolla sinun naurettavuudellasi ole kyllä mitään määrää.
Luuletko oikeasti tuon saamasi palautteen johtuvan vain siitä että toiset ovat kanssasi eri mieltä, no ei, sinua vaan pidetään ihan yleisesti idioottina ja syykin siihen selvisi tuossa kommenttini alussa.
Mutta ilmeisesti et ole minkäänlaista kotikasvatusta koskaan saanut, kunnon koulutuksesta nyt puhumattakaan. - oppiatrollille
Ei ollut. Enkä ole valehdellut.
Milloin muka olet todistanut minut valehtelijaksi?Tänäänkin 2-kertaa saatu sinut valheesta kiinni mutta sinä ressukka yrität kääntää ne ettei kukaan ymmärrä sinua mitä kirjoitat.
Ei sinun selittelysi auta vaan uppoat vaan enemmän suohon selittelyinesi. - kutuointi-tallissa
oppiatrollille kirjoitti:
Ei vääristelet taas, kyllä siihen ryssänrakiksi pääsee ihan systemaattisella venäjän puolustelulla.
Aina löytyy muista se vika venäjän sikailuihin."Ei vääristelet taas, kyllä siihen ryssänrakiksi pääsee ihan systemaattisella venäjän puolustelulla."
Joka yleensä tarkoittaa sitä, että kirjoittaa edes joskus jonkun historiallisen totuuden jatkuvana virtana palstalle tulvivan venäläisten haukkumisen sekaan.
"Aina löytyy muista se vika venäjän sikailuihin."
Täsmälleen sama näkyy pätevän myös USA:n ja Saksan perseilyihin. Aina löytyy joku puolustelija ja selittelijä. - Marabou
Puhu vain itsesi puolesta.
Niinhän minä teenkin, kun sinä puolestasi julistat ryssän totuutta kaikkien naurettavana.
Tulostaja kirjoitti:
''Etkä ole minua todistanut valehtelijaksikaan ikinä. Kuinka monesti minun pitää toistaa itseäni että ymmärrät?''
Siinähän se ongelmasi juuri on, häiriintyneen kakaran lailla jankkaat ja vänkäät loputtomasti, koskaan kykenemättä tunnustamaan tosiasioita jotka koko palstalle ovat täysin selviä.
Ei tuolla sinun naurettavuudellasi ole kyllä mitään määrää.
Luuletko oikeasti tuon saamasi palautteen johtuvan vain siitä että toiset ovat kanssasi eri mieltä, no ei, sinua vaan pidetään ihan yleisesti idioottina ja syykin siihen selvisi tuossa kommenttini alussa.
Mutta ilmeisesti et ole minkäänlaista kotikasvatusta koskaan saanut, kunnon koulutuksesta nyt puhumattakaan.Minulle on kyllä ihan sama mitä sinä tai kukaan muukaan minusta ajattelee. Ja vaikka mitä ajattelisit ei se muuta mielipidettäni.
Marabou kirjoitti:
Niinhän minä teenkin, kun sinä puolestasi julistat ryssän totuutta kaikkien naurettavana.
Ja ryssän totuus on se että tällä palstalla on enemmän natohihhuleita kuin naton vastustajia.
- laskitkos_luikuria
Ja ryssän totuus on se että tällä palstalla on enemmän natohihhuleita kuin naton vastustajia.
Taisit vähän valehdella...
- Tulostaja
Minulle on kyllä ihan sama mitä sinä tai kukaan muukaan minusta ajattelee. Ja vaikka mitä ajattelisit ei se muuta mielipidettäni.
No nyt kyllä valehtelet, et sinä noin epätoivoisesti huomiota huoraisi jos se olisi sinulle samantekevää.
Sitä paitsi eihän sinulla edes ole mitään mielipiteitä, kunhan toistat Kremlin valheita. Tulostaja kirjoitti:
No nyt kyllä valehtelet, et sinä noin epätoivoisesti huomiota huoraisi jos se olisi sinulle samantekevää.
Sitä paitsi eihän sinulla edes ole mitään mielipiteitä, kunhan toistat Kremlin valheita.En pyri edelleenkään saamaan huomiota.
Kremlissä varmaankin keskustellaan juuri siitä kuinka monta venäjä mielistä on tai ei ole jossain Suomi 24 sivustolla.- Tulostaja
En pyri edelleenkään saamaan huomiota.
Kremlissä varmaankin keskustellaan juuri siitä kuinka monta venäjä mielistä on tai ei ole jossain Suomi 24 sivustolla.''En pyri edelleenkään saamaan huomiota''
Ei, sinä huoraat sitä huomiota, jokainen joka erehtyy kommenttejasi lukemaan huomaa sen.
Ei todellakaan kiinnosta Kremlin jutut ja sama pätee sinun valheisiisi. Tulostaja kirjoitti:
''En pyri edelleenkään saamaan huomiota''
Ei, sinä huoraat sitä huomiota, jokainen joka erehtyy kommenttejasi lukemaan huomaa sen.
Ei todellakaan kiinnosta Kremlin jutut ja sama pätee sinun valheisiisi.En pyri edelleenkään saamaan huomiota.
Kremlissä varmaankin keskustellaan juuri siitä kuinka monta venäjä mielistä on tai ei ole jossain Suomi 24 sivustolla.Tulostaja kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta Kremlin jutut ja sama pätee sinun valheisiisi.Ja jos "valheeni" eivät kiinnosta niin miksi edes keskustelet kanssani?
- EiMuutuHovissa
En pyri edelleenkään saamaan huomiota.
Kremlissä varmaankin keskustellaan juuri siitä kuinka monta venäjä mielistä on tai ei ole jossain Suomi 24 sivustolla.''En pyri edelleenkään saamaan huomiota''
Ei todellakaan kiinnosta Kremlin jutut ja sama pätee sinun valheisiisi - Tulostaja
Ja jos "valheeni" eivät kiinnosta niin miksi edes keskustelet kanssani?
No sitä sait mitä hait, eikä tämä ole mitään keskustelua paljon kuvaavampaa on potkia paskaa pois rattailta.
EiMuutuHovissa kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta Kremlin jutut ja sama pätee sinun valheisiisiEn pyri edelleenkään saamaan huomiota.
Kremlissä varmaankin keskustellaan juuri siitä kuinka monta venäjä mielistä on tai ei ole jossain Suomi 24 sivustolla.Tulostaja kirjoitti:
No sitä sait mitä hait, eikä tämä ole mitään keskustelua paljon kuvaavampaa on potkia paskaa pois rattailta.
Kertoa oman mielipiteeni, joka on että tällä palstalla on enemmän naton kannattajia kuin vastustajia. Mutta ilmeisesti mielipiteen ilmaiseminen on "huomion huoraamista"
- Tulostaja
Kertoa oman mielipiteeni, joka on että tällä palstalla on enemmän naton kannattajia kuin vastustajia. Mutta ilmeisesti mielipiteen ilmaiseminen on "huomion huoraamista"
''Mutta ilmeisesti mielipiteen ilmaiseminen on "huomion huoraamista"
Ei niinkään se mielipiteen ilmaiseminen, vaan tapa millä sen teet ja muutenkin tuo toimintasi perustuu ainoastaan huomin hakemiseen, sinä nyt vaan olet tyyppi jota on täysin mahdotonta arvostaa millään tavalla.
Otetaan esimerkki, joitain päiviä sitten olit taas tapasi mukaan kiukuttelemassa niin minun kuin parin muunkin kirjoittajan kanssa, eräs toinen kirjoittaja totesi että olet erittäin lapsellinen jolloin sinä aidolla murkkuraivolla itku kurkussa ulisit että mielestäsi minä olen sinua lapsellisempi ja vaadit selitystä miksei minua sanottu lapselliseksi?
No siksi että se oli vain sinun mielipiteesi, kun taas kaikki muut olivat eri mieltä.
Mutta pointti on se että kommentistasi toiseen sinä haet huomiota ja kerjäät hyväksyntää kuin piesty rakkikoira, etkä kuitenkaan kestä minkäänlaista kritiikkiä ja kun ei kukaan viitsi sinua taputtaa niin jankkaat samaa juupas-eipäs mölinääsi että saat turpakäräjät aikaiseksi jonkun kanssa ja siinähän sinä perinteisesti saat aina selkääsi.
Ja kohta jatkuu sama kierros samoilla seurauksilla, se nyt vaan on se sinun juttusi kun ei muutakaan ole. Tulostaja kirjoitti:
Ei niinkään se mielipiteen ilmaiseminen, vaan tapa millä sen teet ja muutenkin tuo toimintasi perustuu ainoastaan huomin hakemiseen, sinä nyt vaan olet tyyppi jota on täysin mahdotonta arvostaa millään tavalla.
Otetaan esimerkki, joitain päiviä sitten olit taas tapasi mukaan kiukuttelemassa niin minun kuin parin muunkin kirjoittajan kanssa, eräs toinen kirjoittaja totesi että olet erittäin lapsellinen jolloin sinä aidolla murkkuraivolla itku kurkussa ulisit että mielestäsi minä olen sinua lapsellisempi ja vaadit selitystä miksei minua sanottu lapselliseksi?
No siksi että se oli vain sinun mielipiteesi, kun taas kaikki muut olivat eri mieltä.
Mutta pointti on se että kommentistasi toiseen sinä haet huomiota ja kerjäät hyväksyntää kuin piesty rakkikoira, etkä kuitenkaan kestä minkäänlaista kritiikkiä ja kun ei kukaan viitsi sinua taputtaa niin jankkaat samaa juupas-eipäs mölinääsi että saat turpakäräjät aikaiseksi jonkun kanssa ja siinähän sinä perinteisesti saat aina selkääsi.
Ja kohta jatkuu sama kierros samoilla seurauksilla, se nyt vaan on se sinun juttusi kun ei muutakaan ole.Tuo on vain mielipide. Miten minun sitten sinun mielestäsi pitäisi ilmaista mielipiteeni? Toisia haukkumalla?
Kyseisessä tapauksessa minua sanottiin lapselliseksi. Ja kun kysyin että miksi ihmisä jotka selvästi käyttäytyvät minua lapsellisemmin ei sanota lapselliseksi. Enkä muuten saanut mitään selvää vastausta. Asioiden huomauttamisessa ei ole mitään "itkemistä".
Kestän kyllä kritiikkiä. Oman mielipiteen tukeminen ja perusteleminen ei ole mitään itkua. Enkä ole kertaakaan saanut verbaalisesti selkääni. Sinulla voi olla omat mielipiteesi mutta se ei mitenkään muuta minun mielipiteitäni tai keskustelu tapojani. Tämän sinun kritiikkisi ainakin mielestäni kestin ihan hyvin. Ellei tämäkin sitten ole sitä lapsellista itkemistä.
Jos kanssani keskusteleminen on kerran mahdotonta niin voitkin lopettaa sen.- muistellaanpa-vielä
Tuo on vain mielipide. Miten minun sitten sinun mielestäsi pitäisi ilmaista mielipiteeni? Toisia haukkumalla?
Kyseisessä tapauksessa minua sanottiin lapselliseksi. Ja kun kysyin että miksi ihmisä jotka selvästi käyttäytyvät minua lapsellisemmin ei sanota lapselliseksi. Enkä muuten saanut mitään selvää vastausta. Asioiden huomauttamisessa ei ole mitään "itkemistä".
Kestän kyllä kritiikkiä. Oman mielipiteen tukeminen ja perusteleminen ei ole mitään itkua. Enkä ole kertaakaan saanut verbaalisesti selkääni. Sinulla voi olla omat mielipiteesi mutta se ei mitenkään muuta minun mielipiteitäni tai keskustelu tapojani. Tämän sinun kritiikkisi ainakin mielestäni kestin ihan hyvin. Ellei tämäkin sitten ole sitä lapsellista itkemistä.
Jos kanssani keskusteleminen on kerran mahdotonta niin voitkin lopettaa sen.Miten se Vietnamin sota menikään? Kapinoiko Etelä-Vietnam Pohjoista vastaan vai kuinka? Oliko USA hyökkääjä, kuten väitit?
- Tulostaja
Tuo on vain mielipide. Miten minun sitten sinun mielestäsi pitäisi ilmaista mielipiteeni? Toisia haukkumalla?
Jos kanssani keskusteleminen on kerran mahdotonta niin voitkin lopettaa sen.Mutta pointti on se että kommentistasi toiseen sinä haet huomiota ja kerjäät hyväksyntää kuin piesty rakkikoira, etkä kuitenkaan kestä minkäänlaista kritiikkiä ja kun ei kukaan viitsi sinua taputtaa niin jankkaat samaa juupas-eipäs mölinääsi että saat turpakäräjät aikaiseksi jonkun kanssa ja siinähän sinä perinteisesti saat aina selkääsi.
Tuo oli se pointti ja sinä taas kerran todistit sen oikeaksi, kiitos siitä.
Ja tosiaan pyrin välttämään sinun potkimistasi, mutta silloin kun sitä tilaat niin silloin myös sitä saat. Tulostaja kirjoitti:
Tuo oli se pointti ja sinä taas kerran todistit sen oikeaksi, kiitos siitä.
Ja tosiaan pyrin välttämään sinun potkimistasi, mutta silloin kun sitä tilaat niin silloin myös sitä saat.Keskustelu menee jatkuvasti siihen juupas-eipäs vääntöön, koska minä sanon jotakin ja joku toinen sanoo siihen vastaan ja väittää minun sanoneeni jotain mitä en ole sanonut. Minä vain kerron asiat miten ne ovat ja vaikka kuinka väittäisit vastaan, ei se muuta mitään. Tämäkin on yksi niistä tilanteista.
- oppiatrollille
Tulostaja kirjoitti:
Ja kohta jatkuu sama kierros samoilla seurauksilla, se nyt vaan on se sinun juttusi kun ei muutakaan ole.No joo, tämän huomasin itsekkin eilen (03.06.-18) ja kun tarpeeksi, melkein 20 viestiä laitin vastauksena alkoi jotain tapahtua elihän myöntää olevansa väärässä.
Ei tietenkään suoraan silloinkaan myöntänyt vaan kiertoteitse.
Lopputuloksena päättelin vastaavani täysin narsistille, venäjänkätyrille, paskanpuhujalle. - oppiatrollille
Keskustelu menee jatkuvasti siihen juupas-eipäs vääntöön, koska minä sanon jotakin ja joku toinen sanoo siihen vastaan ja väittää minun sanoneeni jotain mitä en ole sanonut. Minä vain kerron asiat miten ne ovat ja vaikka kuinka väittäisit vastaan, ei se muuta mitään. Tämäkin on yksi niistä tilanteista.
Menee se tietenkin siihen juupas eipäs keskusteluun kun et itse edes muista mitä olet kirjoittanut.
Kirjoitat aivan muuta mitä mielestäsi sitten jäjkeenpäin korjattuna väität.
Kaikki lukijat voivat todentaa tämän ketjusta: Joko kohta alkaa tapahtua - Tulostaja
Keskustelu menee jatkuvasti siihen juupas-eipäs vääntöön, koska minä sanon jotakin ja joku toinen sanoo siihen vastaan ja väittää minun sanoneeni jotain mitä en ole sanonut. Minä vain kerron asiat miten ne ovat ja vaikka kuinka väittäisit vastaan, ei se muuta mitään. Tämäkin on yksi niistä tilanteista.
''Keskustelu menee jatkuvasti siihen juupas-eipäs vääntöön, koska minä sanon jotakin ja joku toinen sanoo siihen vastaan ja väittää minun sanoneeni jotain mitä en ole sanonut.''
Ja kuitenkin lähes aina löytyy se kommentti mitä sinä et tajua sanoneesi.
''Minä vain kerron asiat miten ne ovat ja vaikka kuinka väittäisit vastaan, ei se muuta mitään. Tämäkin on yksi niistä tilanteista''
Todellisuudessa sinä kerrot asiat niin kuin haluaisit/kuvittelet niiden olevan, valitettavasti nuo sinun juttusi eivät koskaan kohtaa todellisuutta.
Ihan vaan uteliaisuudesta, itketkö samalla kun purat epätoivoasi tuolla jankutuksella? - Tulostaja
oppiatrollille kirjoitti:
No joo, tämän huomasin itsekkin eilen (03.06.-18) ja kun tarpeeksi, melkein 20 viestiä laitin vastauksena alkoi jotain tapahtua elihän myöntää olevansa väärässä.
Ei tietenkään suoraan silloinkaan myöntänyt vaan kiertoteitse.
Lopputuloksena päättelin vastaavani täysin narsistille, venäjänkätyrille, paskanpuhujalle.Tuskin meni tuo sinun diagnoosisi pätkääkään pieleen, itse olisin tehnyt paljon pahemman.
Ja jos joskus saat tuon pelle-hermannin jotain myöntämäänkin niin 5 min. myöhemmin se ei itse edes tiedä myöntäneensä mitään, ei vaikka se olisi sen edellisessä kommentissa. - ulostajalle
Tulostaja kirjoitti:
Ja kohta jatkuu sama kierros samoilla seurauksilla, se nyt vaan on se sinun juttusi kun ei muutakaan ole."Mutta pointti on se että kommentistasi toiseen sinä haet huomiota ja kerjäät hyväksyntää kuin piesty rakkikoira, etkä kuitenkaan kestä minkäänlaista kritiikkiä ja kun ei kukaan viitsi sinua taputtaa niin jankkaat samaa juupas-eipäs mölinääsi että saat turpakäräjät aikaiseksi jonkun kanssa ja siinähän sinä perinteisesti saat aina selkääsi."
Rauhoitutaanpas nyt siellä homomiesten pitsinnypläyskerhossa ja ajatellaan hetki jotain positiivista, kuten vaikkapa Ystävyyttä, Yhteistyötä ja Avunantoa. Heikomman auttamista ja rakkautta ja kaikkia kivoja ja söpöjä asioita, kuten vankilatatskoja.
Eiköstä joo? - YYA-oli-parempi
ulostajalle kirjoitti:
"Mutta pointti on se että kommentistasi toiseen sinä haet huomiota ja kerjäät hyväksyntää kuin piesty rakkikoira, etkä kuitenkaan kestä minkäänlaista kritiikkiä ja kun ei kukaan viitsi sinua taputtaa niin jankkaat samaa juupas-eipäs mölinääsi että saat turpakäräjät aikaiseksi jonkun kanssa ja siinähän sinä perinteisesti saat aina selkääsi."
Rauhoitutaanpas nyt siellä homomiesten pitsinnypläyskerhossa ja ajatellaan hetki jotain positiivista, kuten vaikkapa Ystävyyttä, Yhteistyötä ja Avunantoa. Heikomman auttamista ja rakkautta ja kaikkia kivoja ja söpöjä asioita, kuten vankilatatskoja.
Eiköstä joo?Naton kannattajat ovat hirvittävän aggressiivisiä ja väkivaltaisia ihmisiä. Sivistyneen keskustelun sijasta pieksävät ja turpalöylyttävät. Eipä ihme, että haluavat liittyä hyökkäyssotaliittoihin päästäkseen kiusaamaan ystävällisiä ja mukavia venäläisiä.
Johtuu varmaan siitä, että katsovat liikaa amerikkalaisia toimintasarjoja ja elokuvia ja omaksuvat niistä käytännölliseen elämään sopimattomia primitiivisiä toimintamalleja. Tai sitten he vain lukevat liikaa Valkoisen Talon tiedotteita.
Kyllä tekisi noille hyvää avata joskus joku Dostojevskin tai Gogolin teos ja perehtyä venäläiseen henkisempään ja korkeakulttuurisempaan maailmankuvaan. Joku elämässä paremmin menestynyt tuttava voisi lainata vaikka kirjastokortin ja lähteä mukaan kirjastoon, joka varmasti R-kioskien DVD-vuokraamiseen verratuna aluksi saattaa vaikuttaa hyvin vieraalle ja pelottavalle paikalle. - oppiatrollille
YYA-oli-parempi kirjoitti:
Naton kannattajat ovat hirvittävän aggressiivisiä ja väkivaltaisia ihmisiä. Sivistyneen keskustelun sijasta pieksävät ja turpalöylyttävät. Eipä ihme, että haluavat liittyä hyökkäyssotaliittoihin päästäkseen kiusaamaan ystävällisiä ja mukavia venäläisiä.
Johtuu varmaan siitä, että katsovat liikaa amerikkalaisia toimintasarjoja ja elokuvia ja omaksuvat niistä käytännölliseen elämään sopimattomia primitiivisiä toimintamalleja. Tai sitten he vain lukevat liikaa Valkoisen Talon tiedotteita.
Kyllä tekisi noille hyvää avata joskus joku Dostojevskin tai Gogolin teos ja perehtyä venäläiseen henkisempään ja korkeakulttuurisempaan maailmankuvaan. Joku elämässä paremmin menestynyt tuttava voisi lainata vaikka kirjastokortin ja lähteä mukaan kirjastoon, joka varmasti R-kioskien DVD-vuokraamiseen verratuna aluksi saattaa vaikuttaa hyvin vieraalle ja pelottavalle paikalle.Jahas, päättömiä päätelmiä tulee taas!
Vaikka tämä nyt onkin NATO palsta ei se tarkoita että kaikki täällä venäjää kritisoivat kannattaisi NATOA.
En silti myöskään vihaa NATOA ihan oikealla asialla on.
MUTTA minä voin suoraan sanoa vihaavani venäjän toimintaa tänä päivänä ja ainakin 4- vuotta taakseppäin.
Ei nykyaikana tuollainen tapa miten venäjä toimii ole hyväksyttävää muitten mielestä kuin venäjänkätyreiden! - Tulostaja
ulostajalle kirjoitti:
"Mutta pointti on se että kommentistasi toiseen sinä haet huomiota ja kerjäät hyväksyntää kuin piesty rakkikoira, etkä kuitenkaan kestä minkäänlaista kritiikkiä ja kun ei kukaan viitsi sinua taputtaa niin jankkaat samaa juupas-eipäs mölinääsi että saat turpakäräjät aikaiseksi jonkun kanssa ja siinähän sinä perinteisesti saat aina selkääsi."
Eiköstä joo?Rauhoittuminen on aina hyvä juttu, mutta miksi avaudut Natopalstalla kerhosi ongelmista?
Epäilen että ne niin kuin sinäkin kuuluisitte ennemmin Setapalstalle, niin ja tuosta identiteettikriisistäsi päätellen intensiivinen keskustelu on pahasti mennyt tunteisiin ja kotiväkikin taitaa olla kauhuissaan.
Anna tassu ja sano vuh vuh...…. oppiatrollille kirjoitti:
Menee se tietenkin siihen juupas eipäs keskusteluun kun et itse edes muista mitä olet kirjoittanut.
Kirjoitat aivan muuta mitä mielestäsi sitten jäjkeenpäin korjattuna väität.
Kaikki lukijat voivat todentaa tämän ketjusta: Joko kohta alkaa tapahtuaEn minä ole koskaan korjannut tai muuttanut sanojani. Olen vain selittänyt ne tarkemmin. Vai onko se kiellettyä?
Tulostaja kirjoitti:
''Keskustelu menee jatkuvasti siihen juupas-eipäs vääntöön, koska minä sanon jotakin ja joku toinen sanoo siihen vastaan ja väittää minun sanoneeni jotain mitä en ole sanonut.''
Ja kuitenkin lähes aina löytyy se kommentti mitä sinä et tajua sanoneesi.
''Minä vain kerron asiat miten ne ovat ja vaikka kuinka väittäisit vastaan, ei se muuta mitään. Tämäkin on yksi niistä tilanteista''
Todellisuudessa sinä kerrot asiat niin kuin haluaisit/kuvittelet niiden olevan, valitettavasti nuo sinun juttusi eivät koskaan kohtaa todellisuutta.
Ihan vaan uteliaisuudesta, itketkö samalla kun purat epätoivoasi tuolla jankutuksella?Ei vaan se kommentti jonka sinä olet ymmärtänyt väärin. Etkä suostu myöntämään sitä.
- hyihyi
En minä ole koskaan korjannut tai muuttanut sanojani. Olen vain selittänyt ne tarkemmin. Vai onko se kiellettyä?
OLETPAS !
- Tulostaja
Ei vaan se kommentti jonka sinä olet ymmärtänyt väärin. Etkä suostu myöntämään sitä.
Toisin kuin sinä, minä myönnän erehdykseni silloin kun se on aiheellista ja yleensä pyydän myös anteeksi jos erehdyksessä ole johonkin reagoinut.
Ehkä nyt sitten osoitat sen kommenttisi jonka olen ymmärtänyt väärin, sillähän asia selviää jos... Tulostaja kirjoitti:
Toisin kuin sinä, minä myönnän erehdykseni silloin kun se on aiheellista ja yleensä pyydän myös anteeksi jos erehdyksessä ole johonkin reagoinut.
Ehkä nyt sitten osoitat sen kommenttisi jonka olen ymmärtänyt väärin, sillähän asia selviää jos...Kummasti on tuo aggressiivinen käytöksesi muuttunut paremmaksi. Yritätkö kenties esittää olevasi jotenkin minua parempi ja ylempiarvoinen?
Voisin toki osoittaa, mutta se johtaisi vain siihen että syytät minua omien sanojeni muuttamisesta, kun yritän selittää mitä olen tarkoittanut. Ja että se on minun vikani kun sinä olet olettanut minun tarkoittavan jotakin mitä en ole tarkoittanut. Joten asioiden selvittäminen ja tarkentaminen on sitä lapsellista itkua.
No niin, etköhän tämänkin saa jotenkin väännettyä "todistamaan" että olen väärässä.- Tulostaja
Kummasti on tuo aggressiivinen käytöksesi muuttunut paremmaksi. Yritätkö kenties esittää olevasi jotenkin minua parempi ja ylempiarvoinen?
Voisin toki osoittaa, mutta se johtaisi vain siihen että syytät minua omien sanojeni muuttamisesta, kun yritän selittää mitä olen tarkoittanut. Ja että se on minun vikani kun sinä olet olettanut minun tarkoittavan jotakin mitä en ole tarkoittanut. Joten asioiden selvittäminen ja tarkentaminen on sitä lapsellista itkua.
No niin, etköhän tämänkin saa jotenkin väännettyä "todistamaan" että olen väärässä.No eihän itsestäänselvyyksissä ole mitään esittämistä.
''Voisin toki osoittaa, mutta se johtaisi vain siihen että syytät minua omien sanojeni muuttamisesta, kun yritän selittää mitä olen tarkoittanut. Ja että se on minun vikani kun sinä olet olettanut minun tarkoittavan jotakin mitä en ole tarkoittanut. Joten asioiden selvittäminen ja tarkentaminen on sitä lapsellista itkua''
Voisit ja voisit vaan kun et voi, sillä kaikki ''väärin ymmärretyt'' kommenttisi löytyvät tästä samasta ketjusta, mikä tietysti on sinun kannaltasi äärimmäisen noloa.
Ja taas negatiiviset epäilykset pitivät kutinsa.
Eipä ole tarvetta mihinkään vääntöön kun hoidat sen todistaminen ihan itse. Tulostaja kirjoitti:
No eihän itsestäänselvyyksissä ole mitään esittämistä.
''Voisin toki osoittaa, mutta se johtaisi vain siihen että syytät minua omien sanojeni muuttamisesta, kun yritän selittää mitä olen tarkoittanut. Ja että se on minun vikani kun sinä olet olettanut minun tarkoittavan jotakin mitä en ole tarkoittanut. Joten asioiden selvittäminen ja tarkentaminen on sitä lapsellista itkua''
Voisit ja voisit vaan kun et voi, sillä kaikki ''väärin ymmärretyt'' kommenttisi löytyvät tästä samasta ketjusta, mikä tietysti on sinun kannaltasi äärimmäisen noloa.
Ja taas negatiiviset epäilykset pitivät kutinsa.
Eipä ole tarvetta mihinkään vääntöön kun hoidat sen todistaminen ihan itse.Aika itsekäs kyllä olet.
Niin juuri tätä tarkoitinkin. Jos selitän kommenttini tarkemmin olen väärässä ja jos en selitä olen siltikin väärässä.
En minä jatka tästä vääntämistä sillä se ei selvästikkään etene mihinkään. Mikäli kykenet myöntämään että olet väärässä voimme jatkaa keskustelua. Jos/kun et siihen pysty voit ihan vapaasti kuvitella "voittaneesi".- oivoimikäolio
Aika itsekäs kyllä olet.
Niin juuri tätä tarkoitinkin. Jos selitän kommenttini tarkemmin olen väärässä ja jos en selitä olen siltikin väärässä.
En minä jatka tästä vääntämistä sillä se ei selvästikkään etene mihinkään. Mikäli kykenet myöntämään että olet väärässä voimme jatkaa keskustelua. Jos/kun et siihen pysty voit ihan vapaasti kuvitella "voittaneesi".Katso peiliin vaan!
oivoimikäolio kirjoitti:
Katso peiliin vaan!
Mitäs mä postasin jo aiemmin tuolle umpiQuupalle "palautteen" saamisesta ja ennen kaikkea sen ymmärtämisestä ... ei vaan mene casiolle, toisin kuin tavan fiksuilla ihmisillä.
IMHO.- Tulostaja
Aika itsekäs kyllä olet.
En minä jatka tästä vääntämistä sillä se ei selvästikkään etene mihinkään. Mikäli kykenet myöntämään että olet väärässä voimme jatkaa keskustelua. Jos/kun et siihen pysty voit ihan vapaasti kuvitella "voittaneesi".''Niin juuri tätä tarkoitinkin. Jos selitän kommenttini tarkemmin olen väärässä ja jos en selitä olen siltikin väärässä''
Lapsellinen sinäkö?
Kyllä vain ja ihan väärässä paikassa, ethän sinä sovi ensinkään aikuisten keskusteluun, sinun paikkasi on hiekkalaatikolla ja omalla tasollasi.
Etkä sinä täällä muuta teekään kuin kiukuttele ja selittele omia kommenttejasi, niin ja aina valehtelemalla.
''Mikäli kykenet myöntämään että olet väärässä voimme jatkaa keskustelua''
Ai niin kuin sinä kykenit osoittamaan sen ''väärin ymmärretyn'' kommentin?
No ainakin naurettavuudessa sinä olet palstan kiistaton ykkönen. - huomiota-sinullekin
Tulostaja kirjoitti:
Rauhoittuminen on aina hyvä juttu, mutta miksi avaudut Natopalstalla kerhosi ongelmista?
Epäilen että ne niin kuin sinäkin kuuluisitte ennemmin Setapalstalle, niin ja tuosta identiteettikriisistäsi päätellen intensiivinen keskustelu on pahasti mennyt tunteisiin ja kotiväkikin taitaa olla kauhuissaan.
Anna tassu ja sano vuh vuh...…."Rauhoittuminen on aina hyvä juttu, mutta miksi avaudut Natopalstalla kerhosi ongelmista?"
Halusin olla empaattinen ja ymmärtävä sinua kohtaan. Noin pitkälle aikuisuuteen jatkunut ongelmanuoruus herättää tarpeen myötätuntoon ja halun auttaa.
"Epäilen että ne niin kuin sinäkin kuuluisitte ennemmin Setapalstalle"
Ehkä, Seta-setien palsta on sinulle varmasti tutumpi paikka. Luotan asiantuntemukseesi asiassa.
" intensiivinen keskustelu on pahasti mennyt tunteisiin ja kotiväkikin taitaa olla kauhuissaan."
Ei suinkaan. Maalasin juuri äsken kyltin: NATO ULOS BALTIASTA ja kaikki olivat sitä mieltä, että se oli hyvin onnistunut. Käytin keltaista ja punaista, kun minulle kerrottiin, että juuri se väriyhdistelmä kiinnittää Naton kannattajien huomion ja saa heidät lukemaan tekstin.
"Anna tassu ja sano vuh vuh...…."
Ymmärrän kyllä, että sinun on niin vaikea ymmärtää minua, mutta olen kuitenkin niin tottunut käyttämään omaa hieman laajempaa ja vivahteikkaampaa sanavarastoani, että minun on oikeastaan mahdoton keskustella sinun kanssasi tuolla sinulle lajityypillisellä kielelläsi.
Me ihmiset muuten kutsumme yläraajojamme käsiksi, vaikka meillä onkin tapana, enemmän leikkisästi, sanoa puskissa piipertäville nassukan tupeloille: TASSUT TAIVASTA KOHTI JA TÄNNE, RAUS RAUS! - Tulostaja
huomiota-sinullekin kirjoitti:
"Rauhoittuminen on aina hyvä juttu, mutta miksi avaudut Natopalstalla kerhosi ongelmista?"
Halusin olla empaattinen ja ymmärtävä sinua kohtaan. Noin pitkälle aikuisuuteen jatkunut ongelmanuoruus herättää tarpeen myötätuntoon ja halun auttaa.
"Epäilen että ne niin kuin sinäkin kuuluisitte ennemmin Setapalstalle"
Ehkä, Seta-setien palsta on sinulle varmasti tutumpi paikka. Luotan asiantuntemukseesi asiassa.
" intensiivinen keskustelu on pahasti mennyt tunteisiin ja kotiväkikin taitaa olla kauhuissaan."
Ei suinkaan. Maalasin juuri äsken kyltin: NATO ULOS BALTIASTA ja kaikki olivat sitä mieltä, että se oli hyvin onnistunut. Käytin keltaista ja punaista, kun minulle kerrottiin, että juuri se väriyhdistelmä kiinnittää Naton kannattajien huomion ja saa heidät lukemaan tekstin.
"Anna tassu ja sano vuh vuh...…."
Ymmärrän kyllä, että sinun on niin vaikea ymmärtää minua, mutta olen kuitenkin niin tottunut käyttämään omaa hieman laajempaa ja vivahteikkaampaa sanavarastoani, että minun on oikeastaan mahdoton keskustella sinun kanssasi tuolla sinulle lajityypillisellä kielelläsi.
Me ihmiset muuten kutsumme yläraajojamme käsiksi, vaikka meillä onkin tapana, enemmän leikkisästi, sanoa puskissa piipertäville nassukan tupeloille: TASSUT TAIVASTA KOHTI JA TÄNNE, RAUS RAUS!''Ymmärrän kyllä, että sinun on niin vaikea ymmärtää minua, mutta olen kuitenkin niin tottunut käyttämään omaa hieman laajempaa ja vivahteikkaampaa sanavarastoani, että minun on oikeastaan mahdoton keskustella sinun kanssasi tuolla sinulle lajityypillisellä kielelläsi''
Mahdotontahan se on hiekkalaatikon möllipojan keskustella aikuisten kanssa, varsinkin kun on noin laaja ja vivahteikas sanavarasto.
Monenko sanan merkityksen sinä tiedät siitä varastostasi?
Istu, anna tassu ja sano vuh vuh............ - lisää-huomiota-raasulle
Tulostaja kirjoitti:
''Ymmärrän kyllä, että sinun on niin vaikea ymmärtää minua, mutta olen kuitenkin niin tottunut käyttämään omaa hieman laajempaa ja vivahteikkaampaa sanavarastoani, että minun on oikeastaan mahdoton keskustella sinun kanssasi tuolla sinulle lajityypillisellä kielelläsi''
Mahdotontahan se on hiekkalaatikon möllipojan keskustella aikuisten kanssa, varsinkin kun on noin laaja ja vivahteikas sanavarasto.
Monenko sanan merkityksen sinä tiedät siitä varastostasi?
Istu, anna tassu ja sano vuh vuh............"Mahdotontahan se on hiekkalaatikon möllipojan keskustella aikuisten kanssa,"
Mutta kyllä minä ainakin arvostan sitä, miten periksiantamattomasti kuitenkin yrität.
"varsinkin kun on noin laaja ja vivahteikas sanavarasto."
Niin, onhan sinulla vielä paljon oppimista, vaikka edellytyksiä ei oikein näytäkään olevan. Mutta kyllä luja yrittäminen, miten epätoivoinen tahansa, aina herättää myötätuntoa.
"Monenko sanan merkityksen sinä tiedät siitä varastostasi?"
Me ihmiset ymmärrämme kaikki ne sanat, jotka kuuluvat sanavarastoomme. Älä toki masennus, vaikka se ei olisikaan mahdollista sinulle. Yrittänyttä ei laiteta panemaan!
"Istu, anna tassu ja sano vuh vuh............"
Sanavarasto ei laajene toistelemalla. Vaikka tietenkin yrittämisestähän tuokin käy. - Tulostaja
lisää-huomiota-raasulle kirjoitti:
"Mahdotontahan se on hiekkalaatikon möllipojan keskustella aikuisten kanssa,"
Mutta kyllä minä ainakin arvostan sitä, miten periksiantamattomasti kuitenkin yrität.
"varsinkin kun on noin laaja ja vivahteikas sanavarasto."
Niin, onhan sinulla vielä paljon oppimista, vaikka edellytyksiä ei oikein näytäkään olevan. Mutta kyllä luja yrittäminen, miten epätoivoinen tahansa, aina herättää myötätuntoa.
"Monenko sanan merkityksen sinä tiedät siitä varastostasi?"
Me ihmiset ymmärrämme kaikki ne sanat, jotka kuuluvat sanavarastoomme. Älä toki masennus, vaikka se ei olisikaan mahdollista sinulle. Yrittänyttä ei laiteta panemaan!
"Istu, anna tassu ja sano vuh vuh............"
Sanavarasto ei laajene toistelemalla. Vaikka tietenkin yrittämisestähän tuokin käy.''Mutta kyllä minä ainakin arvostan sitä, miten periksiantamattomasti kuitenkin yrität''
Voi kiitos, jos vain tietäisit kuinka tärkeä sinun arvostuksesi on?
''Niin, onhan sinulla vielä paljon oppimista, vaikka edellytyksiä ei oikein näytäkään olevan. Mutta kyllä luja yrittäminen, miten epätoivoinen tahansa, aina herättää myötätuntoa''
Jokaisella riittää oppimista, jopa sinulla ymmärrät sen vielä joskus, ehkä.
Olisi mukavaa jos et tuomitsisi minun edellytyksiäni, sillä ainahan on mahdollista että vanhana seniilinä jopa minä taannun sinun tasollesi.
''Me ihmiset ymmärrämme kaikki ne sanat, jotka kuuluvat sanavarastoomme. Älä toki masennus, vaikka se ei olisikaan mahdollista sinulle. Yrittänyttä ei laiteta panemaan!''
Tokihan me ihmiset ymmärrämme, mutta minä tiedustelinkin sinun ymmärrystäsi se kun ei vaikuta kovin laajalta, vaikkakin sitä vivahteikkaammalta.
Joten en masennus.
Istu, anna tassu ja sano vuh vuh............ - krui
En minä ole koskaan korjannut tai muuttanut sanojani. Olen vain selittänyt ne tarkemmin. Vai onko se kiellettyä?
Voi voi trollia kun sullas on lyhyt muisti, kun et kirjoittamaasi muista edes muutamaa tuntia.
Miten sulla on siis mitään käsitystä mitä maailmalla tapahtuu?
Ja sitten tulet pokkana puolustelemaan venäjän toimia kun et edes omia kirjoituksiasi muista!
Tästä tulemme johtopäätökseen että venäjää puolustelevat trollit on altzhaimeria sairastavia ja lörpöttelevät sitä mitä joskus on ollut.
Niin ne jotkut luulivat venäjästäkin tulevan normaali sivistysvaltio kun neuvostoliitto romahti, toisin kävi kuten nyt olemme nähneet.
On luonnollista vastustaa Natoa ja tämä palsta on oikeastaan sitä varten.
- PaskaKalinka
On järjetöntä vastustaa NATOa ellei sitten ole ryssä.
- 100vuotta
''On luonnollista vastustaa Natoa ja tämä palsta on oikeastaan sitä varten''
Joku voisi tietysti väittää että tämä palsta on valtakunnanvalehtelijan oma temmellyskenttä.
Todellisuudessahan tällä palstalla pitäisi keskustella Natosta ja siitä että pitäisikö liittyä vai ei.
Mutta ole huoleti, ei kukaan odotakaan sinun ymmärryksesi niin pitkälle riittävän.
Joten jatka sinä vain järjetöntä lässytystäsi, se kun on sinulle luonnollista. - ik5rt
"On luonnollista vastustaa Natoa"
Tottakai on jos sinun tapaasi haluaa että Suomi liitettäisiin Venäjään. Muuten ei. - olisi-hauska-tietää
100vuotta kirjoitti:
''On luonnollista vastustaa Natoa ja tämä palsta on oikeastaan sitä varten''
Joku voisi tietysti väittää että tämä palsta on valtakunnanvalehtelijan oma temmellyskenttä.
Todellisuudessahan tällä palstalla pitäisi keskustella Natosta ja siitä että pitäisikö liittyä vai ei.
Mutta ole huoleti, ei kukaan odotakaan sinun ymmärryksesi niin pitkälle riittävän.
Joten jatka sinä vain järjetöntä lässytystäsi, se kun on sinulle luonnollista.Nimimerkit Paskakalinka ja 100vuotta ilmeisesti edustavat länsimaista avointa keskustelukulttuuria, jossa henkeen ja vereen puolustetaan vastustaja oikeutta kertoa mielipiteensä. Vai kuinka?
- 100vuotta
olisi-hauska-tietää kirjoitti:
Nimimerkit Paskakalinka ja 100vuotta ilmeisesti edustavat länsimaista avointa keskustelukulttuuria, jossa henkeen ja vereen puolustetaan vastustaja oikeutta kertoa mielipiteensä. Vai kuinka?
No sinulla se näyttää ymmärrystä riittävän ja vaikka suonkin jokaiselle oikeuden omaan mielipiteeseensä, ei jatkuva valehtelu ja lapsellinen vittuilu ole millään tasolla mielipiteensä esittämistä, ainoastaan pelkkää häiriköintiä.
Mutta kuten totesin en ehkä ole yhtä ymmärtäväinen kuin sinä, niin ja minä puhun vain omasta puolestani.
Pitikö tuon asian kysymiseenkin vaihtaa nikkiä, kuten sinä teit vai kuinka? Paska kalinkan jutut ovat kaikki järjestään asiattomia....vaikka ilmiö nato nasseilla on yleinen.
Ja yksi ja sama luikuri kirjoittelee itselleen, jatkuvasti sama ilmiö ja rajoittuu tosiaan pieneen häirikkö porukkaan.
- purulelu.putosi
PureJenkki kirjoitti:
Ja yksi ja sama luikuri kirjoittelee itselleen, jatkuvasti sama ilmiö ja rajoittuu tosiaan pieneen häirikkö porukkaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15301739/venajan-luottoluokitus
Ai että sai palstan valehteleva luikuri tukevan selkäsaunan taas eilen, oli muuten harvinaisen hieno täystyrmäys sai sossupeikko oikein isän kädestä.
Kyllä tuollainen nöyryytys vituttaisi ankarasti. Varsinainen multinikkari, häiriköt saavat niille kuuluvan kohtelun...siksi se vellinkilinja...olisihan se oikeus ja kohtuus.
- purulelu.putosi
PureJenkki kirjoitti:
Varsinainen multinikkari, häiriköt saavat niille kuuluvan kohtelun...siksi se vellinkilinja...olisihan se oikeus ja kohtuus.
No pieni sossupeikko, sanoista tekoihin niin opit taikatempun, kun pedaria napauttaa tarpeeksi kovaa niin sen varjokin paskoo housuihinsa, sinulla itselläsihän ne onkin jo valmiiksi.
- VasurillaSutNiistetään
PureJenkki kirjoitti:
Varsinainen multinikkari, häiriköt saavat niille kuuluvan kohtelun...siksi se vellinkilinja...olisihan se oikeus ja kohtuus.
Vai vellinkilinja, pystykkö itsekään heittää noita juttuja nauramatta, kai sä sentään itse tajuut olevas säälittävä tapaus ku sen tajuu kaikki muutkin?
- Nollatorjuntaasyyriassa
Ryssän kätyrit kuvittelee edelleen kehitysmaa venäjjästä liikoja,ne ovat sen nostaneet jollekkin kummalliselle jalustalle mikä on olevinaan kaiken arvostelun yläpuolella,ryssä ampuu matkustajakoneita alas tekee kemiallisiaiskuja Britanniaan ja Syyriaan,varastaa krimin ja miehittää itäukrainaa,kaukaasialla on miehitys päällä,tunnyripommittanut Suyrian sairaaloita jonka takia se on potkittu ulus yk.n ihmisoikeusneuvostosta,ja vielä ryssänasset itkee palstalla kun täällä joku ilkeää arvostella pyhää kaalimaata ....Voi tzeesus noita punapettereiden touhua...
.- höpö-höpö
Miten niin arvostelun yläpuolelle? Eihän noista mitään ole oikeasti tapahtunut. Ja miksi olisi, ei Venäjä olisi hyötynyt niistä mitään.
- 7i956t67
Kimmo kuu Sikailuun nimimerkin taka-ajatus on selvästi nähtävissä. Hän ei koskaan kritisoi Venäjää .
Vaikka Venäjällä on paljon pahaa ja vaarallista. Kuten Suur-Venäjä hankkeet joissa Suomikin halutaan liittää Venäjään.
Eli Kimmo kuu vastustaa Suomen Nato-jäsenyyttä siklsi että Suomen voisi liittää Venäjään.- niin-sitä-pitää
Loistava komentti Nato-mieli(puoli)seltal. Väännellään opponentin nimimerkkiä ja vedetään "johtopäätös", jollaisia mielisairaloissa hoitajat kuulevat tuhansia päivittäin.
S24:ää "edustavimmillaan". - MalkaOmassa
niin-sitä-pitää kirjoitti:
Loistava komentti Nato-mieli(puoli)seltal. Väännellään opponentin nimimerkkiä ja vedetään "johtopäätös", jollaisia mielisairaloissa hoitajat kuulevat tuhansia päivittäin.
S24:ää "edustavimmillaan".Ilmeisesti sinä yrität tuossa kertoa olevasi eri mieltä toisen kirjoittajan kanssa, kuinka ollakaan vielä noin nokkelasti.
Ja varsin edustavasti, mietitkö ollenkaan vai annoitko vaan tunteen viedä? - OlkaMamassajeff
MalkaOmassa kirjoitti:
Ilmeisesti sinä yrität tuossa kertoa olevasi eri mieltä toisen kirjoittajan kanssa, kuinka ollakaan vielä noin nokkelasti.
Ja varsin edustavasti, mietitkö ollenkaan vai annoitko vaan tunteen viedä?"kuinka ollakaan vielä noin nokkelasti"
Niin, toisilta se onnistuu. Toiset taas tarvitsisivat siihenkin NATOa apuun.
Epäilen kyllä, että NATO siihenkään auttaisi.
"Ja varsin edustavasti, mietitkö ollenkaan vai annoitko vaan tunteen viedä?"
Järki ilman tunnetta kuin tietokone ilman käyttöjärjetelmää. Kuvitelma siitä, että järki ja tunne olisivat jotenkin toisilleen vastakkaisia asioita on tyypillistä naisten lehtien huttua, jota voi lukea sellaisista julkaisuista kuten Tekniikan Maailma tai Tiede 2000, niin ja Kauppalehti, totta kai.
Okei, liioittelin. Pyydän anteeksi. Mainitut julkaisut eivät toki ole naisten lehtiä, vaan lasten. Naiset silittävät joka aamu perheen leikki-ikäisen kravatin että tämä tuntisi olevansa tärkeä, rakastettu ja ehkä jotenkin tarpeellinenkin lähtiessään tarhaansa temmeltämään muiden samanlaisten viliperttien kanssa. Tarhassa on sitten muita naisia, jotka äidillisesti huolehtivat vilipertistä silloin kun vaimo tai äiti eivät ehdi. Äidin korvike, joka joskus suorittaa myös imettäjän tehtäviä, lukee ja kirjoittaa vilipertille, huolehtii taksin tilaamisesta ja säännöllisistä ruokailuistaja muutenkin varmistaa, että vilipertti tuntee koko päivän olevansa rakastettu, tärkeä ja jopa tarpeellinenkin, omaa nimityksen sihteeri ja saa nimellistä korvausta tarhatädin tehtävästään. - PaljonPalikoita
OlkaMamassajeff kirjoitti:
"kuinka ollakaan vielä noin nokkelasti"
Niin, toisilta se onnistuu. Toiset taas tarvitsisivat siihenkin NATOa apuun.
Epäilen kyllä, että NATO siihenkään auttaisi.
"Ja varsin edustavasti, mietitkö ollenkaan vai annoitko vaan tunteen viedä?"
Järki ilman tunnetta kuin tietokone ilman käyttöjärjetelmää. Kuvitelma siitä, että järki ja tunne olisivat jotenkin toisilleen vastakkaisia asioita on tyypillistä naisten lehtien huttua, jota voi lukea sellaisista julkaisuista kuten Tekniikan Maailma tai Tiede 2000, niin ja Kauppalehti, totta kai.
Okei, liioittelin. Pyydän anteeksi. Mainitut julkaisut eivät toki ole naisten lehtiä, vaan lasten. Naiset silittävät joka aamu perheen leikki-ikäisen kravatin että tämä tuntisi olevansa tärkeä, rakastettu ja ehkä jotenkin tarpeellinenkin lähtiessään tarhaansa temmeltämään muiden samanlaisten viliperttien kanssa. Tarhassa on sitten muita naisia, jotka äidillisesti huolehtivat vilipertistä silloin kun vaimo tai äiti eivät ehdi. Äidin korvike, joka joskus suorittaa myös imettäjän tehtäviä, lukee ja kirjoittaa vilipertille, huolehtii taksin tilaamisesta ja säännöllisistä ruokailuistaja muutenkin varmistaa, että vilipertti tuntee koko päivän olevansa rakastettu, tärkeä ja jopa tarpeellinenkin, omaa nimityksen sihteeri ja saa nimellistä korvausta tarhatädin tehtävästään.???????
No nyt ei ole kyllä lääkitys ihan kohdallaan. PaljonPalikoita kirjoitti:
???????
No nyt ei ole kyllä lääkitys ihan kohdallaan.TILTUThan ovat tunnetusti MT-tapauksia.
Yksikään täyspäinen ei moisia satuja kirjoittele.
IMHO.- 5566556573
44.Div kirjoitti:
TILTUThan ovat tunnetusti MT-tapauksia.
IMHO.Molski-housu heräsi puolustamaan Putiinia !
Tuo tapaus ei kehtaa näyttää omaa naamaansa, pitää olla Stalin...saakohan se siitä jotenkin turvaa pahoja palstalaisia vastaan?
- huvittavaa
PureJenkki kirjoitti:
Tuo tapaus ei kehtaa näyttää omaa naamaansa, pitää olla Stalin...saakohan se siitä jotenkin turvaa pahoja palstalaisia vastaan?
Missä oma naamasi on?
- SBOSS
huvittavaa kirjoitti:
Missä oma naamasi on?
No siellä se aivottomana irvistelee vessan peilissä ja on itse itsensä ainoa kaveri, nykyaikana kun ei pedareille paljon kavereita löydy, siitä se pienen punikin pohjaton katkeruuskin.
- Tiltun_Tolskaamisesta
PureJenkki kirjoitti:
Jo pelkästään siksi, ettei totuus unohtuisi, on syytä mainita sinun olevan valehtelija ; )
"Mihin katosi ukrainalaishävittäjä? – Näin Venäjä kumosi omat selityksensä Ukrainan lentoturmasta"
- - -
"Venäläisten selitys on vähintäänkin mielenkiintoinen. Venäjän puolustusministeriö järjesti heinäkuussa 2014 vastaavan tiedotustilaisuuden, jossa se esitteli samaan tapaan tutkadataansa turmahetkeltä. Tuolloin Venäjä näytti todisteina materiaalia, jonka se kertoi osoittavan, että MH17-koneen pudotti ukrainalainen Su-25-rynnäkkökone, joka oli vain 3-5 kilometrin päässä siitä.
Ukrainalaishävittäjä loistaa kuitenkin nyt poissaolollaan. Uudet tutkatiedot kumoavat Venäjän omat aiemmat väitteet ja saattavat samalla venäläisten vuonna 2014 esittämien tutkatietojen oikeellisuuden varsin kyseenalaiseksi."
https://www.verkkouutiset.fi/mihin-katosi-ukrainalaishavittaja-nain-venaja-kumosi-omat-selityksensa-ukrainan-lentoturmasta-55717/ - IrvistäItselles
Omaa kuvaasihan sinä siinä käytät, valtakunnanvalehtelija ihan selvästi.
Myönnät sitten että ainoa kaverisihan se siellä peilissä on, kaikkihan tuon jo tiesivätkin.
Mutta rattoisia juhlapyhiä vaan...…
Muuuahhaaahaaaahaaa…... - BerliininValloittaja
44.Div kirjoitti:
TILTUThan ovat tunnetusti MT-tapauksia.
IMHO."TILTUThan ovat tunnetusti MT-tapauksia. "
Saattavat hyvinkin olla. Itse en kepu-lehtiä lue.
"Yksikään täyspäinen ei moisia satuja kirjoittele."
Käynkin säännöllisesti virtsaamassa, ettei muiden ruumiinosien tarvitse hoitaa rakon virkaa. Suosittelen samaa myös sinulle. BerliininValloittaja kirjoitti:
"TILTUThan ovat tunnetusti MT-tapauksia. "
Saattavat hyvinkin olla. Itse en kepu-lehtiä lue.
"Yksikään täyspäinen ei moisia satuja kirjoittele."
Käynkin säännöllisesti virtsaamassa, ettei muiden ruumiinosien tarvitse hoitaa rakon virkaa. Suosittelen samaa myös sinulle.10-vuotiaskin osaa näsäviisuden paremmin, kuin kaltaisesi.
Muut ruuminosat eivät hoida rakon virkaa, eivät edes munuaiset. Pääkoppasi kohdalla on mahdollista, että olet jonkun sortin lääketieteellinen ihme. Oletko tarkistanut, ovatko libellit tasalla?. ;-)- SosialistiOpe
44.Div kirjoitti:
10-vuotiaskin osaa näsäviisuden paremmin, kuin kaltaisesi.
Muut ruuminosat eivät hoida rakon virkaa, eivät edes munuaiset. Pääkoppasi kohdalla on mahdollista, että olet jonkun sortin lääketieteellinen ihme. Oletko tarkistanut, ovatko libellit tasalla?. ;-)"10-vuotiaskin osaa näsäviisuden paremmin, kuin kaltaisesi."
Turha sinun on nuoresta iästästi huolimatta siinä kehua itseäsi, sillä 9-vuotiaskin osaa erottaa sivulauseen pilkulla vain silloin, kun virkkeessä sellainen on.
"Oletko tarkistanut, ovatko libellit tasalla?"
No enpä ole, mutta tuskinpa ovat. Rooman valtakunnan romahtamisesta on jo niin kauan. SosialistiOpe kirjoitti:
"10-vuotiaskin osaa näsäviisuden paremmin, kuin kaltaisesi."
Turha sinun on nuoresta iästästi huolimatta siinä kehua itseäsi, sillä 9-vuotiaskin osaa erottaa sivulauseen pilkulla vain silloin, kun virkkeessä sellainen on.
"Oletko tarkistanut, ovatko libellit tasalla?"
No enpä ole, mutta tuskinpa ovat. Rooman valtakunnan romahtamisesta on jo niin kauan."Turha sinun on nuoresta iästästi huolimatta siinä kehua itseäsi, sillä 9-vuotiaskin osaa erottaa sivulauseen pilkulla vain silloin, kun virkkeessä sellainen on."
Hah. Sossuope haukkaa taas sitä ihteensä ... Eivät osaa ... .
"Lapsen on vielä vaikea ratkaista pelkästään pohtimalla kielellisiä pulmia, esimerkiksi ”Kallella on enemmän karkkeja kuin Matilla, mutta vähemmän kuin Ellalla. Kenellä on eniten karkkeja?”. Omia ratkaisuja tai omaa toimintaa voi olla joskus vaikea perustella tai kuvailla sanoilla. Lapsesta voi tuntua hankalalta vastata kysymykseen ”Miksi sinä noin menit tekemään?”, vaikka se olisi aikuisesta ihan looginen kysymys."
https://www.mll.fi/vanhemmille/lapsen-kasvu-ja-kehitys/7-9-v/7-9-vuotiaan-alyllinen-kehitys/
Pitihän se arvata ... taas. Ettei susta vaan kertakaikkiaan ole, pizzanaamainen mopoJONNE. ;-)
Libelli ei muuten liity millään lailla Rooman valtakunnan romahtamiseen. Libelli on mm. vatupassin nestettä sisältävä osa. Huomaakohan TROLLI metaforan?.
Aivan VALTAVA TIRSK!.- Hfgulll
44.Div kirjoitti:
"Turha sinun on nuoresta iästästi huolimatta siinä kehua itseäsi, sillä 9-vuotiaskin osaa erottaa sivulauseen pilkulla vain silloin, kun virkkeessä sellainen on."
Hah. Sossuope haukkaa taas sitä ihteensä ... Eivät osaa ... .
"Lapsen on vielä vaikea ratkaista pelkästään pohtimalla kielellisiä pulmia, esimerkiksi ”Kallella on enemmän karkkeja kuin Matilla, mutta vähemmän kuin Ellalla. Kenellä on eniten karkkeja?”. Omia ratkaisuja tai omaa toimintaa voi olla joskus vaikea perustella tai kuvailla sanoilla. Lapsesta voi tuntua hankalalta vastata kysymykseen ”Miksi sinä noin menit tekemään?”, vaikka se olisi aikuisesta ihan looginen kysymys."
https://www.mll.fi/vanhemmille/lapsen-kasvu-ja-kehitys/7-9-v/7-9-vuotiaan-alyllinen-kehitys/
Pitihän se arvata ... taas. Ettei susta vaan kertakaikkiaan ole, pizzanaamainen mopoJONNE. ;-)
Libelli ei muuten liity millään lailla Rooman valtakunnan romahtamiseen. Libelli on mm. vatupassin nestettä sisältävä osa. Huomaakohan TROLLI metaforan?.
Aivan VALTAVA TIRSK!.Mitä sinäkin 15v tiedät?
Et mitään! 😂
- 6i5t6ut
Kimmo kuu ja Pure jenkki voisivat muuttaa ihannemaahansa Venäjälle.
- Pyhäkaalimaa
Ryssän kätyreillä on vapaapääsy pyhään kaalimaahan kunhan viisumit on hommattu eli kiitos ja näkemiin
- 8582
En ole tuollaista huomannut mutta senhän varmaan kaikki ovat huomanneet että täällä kirjoitetaan asioista (aloittajatrolli etupäässä) jotka eivät liity Natoon; Esim. tapaus MH17 ja "Venäjällä hanavettä ei voi juoda" ja "Krimin siltä räjäytetty" ym.
- AreenaOnVapaa
Natoon liittymistarvetta perustellaan yleensä Venäjän kuvitellulla tai todellisella uhalla! Siksi Venäjä kuuluu mukaan aihepiiriin. Ei täällä muutoinkaan rajailla keskustelujen kulkuja!
- AikaNoloa
Niin kyllähän tuossakin aloituksessa mainitaan Nato peräti kolmeen kertaan, et vaan tainnut sitä huomata.
Ja kuitenkin katsoit asiaksesi itkeä siitä. - ghuiop
Valehtelet.
- RollonMies
Kävit itkun kanssa poistattamassa tästä Ylipäällikön päiväkäskyn. Olet säälittävä valehtelija. Mene nyt itkemään lisää.
- RollonMies
Häpeä itse, suomalaisten ryssittelijä. Lue siitä ja sitten itkun kanssa ylläpidon puheille.
http://puolustusvoimat.fi/artikkeli/-/asset_publisher/ylipaalikon-paivakasky-satavuotiaalle-puolustusvoimille - RollonMies
Heh heh, näytä nyt missä kohti Niinistö ryssitteli suomalaisia? Etkö pärjää?
- alat.oppia.poika
Kiitos että kirjoitit Suuren Naapurimme kansalaisuusilmauksen Isolla Kirjaimella. Kuten kirjoitetaan myös Jumala.
- toteaja-
NATO on mielenkiintoinen puheenaihe, vaikka kannatus onkin olematonta.
- KuinMyös
No onhan sillä Natollakin sentään tuhat kertaa enemmän kannatusta kuin ryssän huoraksi ryhtymisellä.
- HuldaWainolainen
Nato on käynyt josain päin maailmaa sotaa siitä asti kun se perustettiin! Nato on sotilasliitto ! Yk on rauhanliitto !
- ikuinen-liitto
Näin on. YYA-liitossa ei sotimista edes harjoiteltu. Kulttuurivaihtoa ja kauppaa vain harjoitettiin.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034