Jumalat VALEHTELEVAT AIVAN kaiken

PyskopaattiJumalat

Jälleen kerran on viimeisin villitys Jumalien yms. Jeesustenkin, ETTÄ valehtelevat AIVAN kaiken liittyen ihmisten olemiseen ja asioihin. Esim. että minulla olisi harhoja, ihan siis kauhea meteli muka päässä. Ja tällaisia mielikuvia, imageja He esittävät ja levittävät kuva-aineistoin muille, ainakin Etelä-Suomessa. Jumalat YRITTÄVÄT enemmän kuin saada kyseenalaistettua minun henkisen terveyteni ja tasapainoni, jOTTA kukaan EI uskoisi Totuuksia, joita Heistä olen kertonut julkisuuteen.

Samaa syytöntä naista He esittävät noillakin PASKAVALEILLA, johan olenkin Heidän mielestään ollut Antikristus, Paholainen (Lucita), she-male-friikki, hirviö ja hyväksikäyttäjä, JA IHAN vain sen takia, ETTÄ olen ALUSTA ASTI tiennyt ja ymmärtänyt AIVAN Oikean Totuuden Heistä ja Heidän asioistaan ja kertonutkin sen monella eri tavalla julkisesti.

Rohkeasti kaikki ihmiset nyt vaan esiin anonyymisti, niin saamme nauraa Noi Hullut Valtiaat ulos tästä maailmasta (sillä en tule jäämään Heidän ainoaksi kohteeksi, uhriksi). Kertokaa, oletteko saaneet jotain mielikuvia, imageja (jotka siis eivät ole teidän omia mielipiteitänne alustakaan asti) jostain naispuolisesta suomalaisesta valkoihoisesta naisesta viime vuosina.

3

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva-ja-vanhin-ammatti

      1Tim. 2:14 eikä Aadamia petetty,
      vaan nainen petettiin
      ja joutui rikkomukseen.

      1 Tim 2:11-> Oppikoon nainen hiljaisuudessa,
      kaikin puolin alistuvaisena;

      mutta minä en salli,
      että vaimo opettaa,
      enkä että hän vallitsee miestänsä,
      vaan eläköön hän hiljaisuudessa.

      Sillä Aadam luotiin ensin,
      sitten Eeva;

      eikä Aadamia petetty,
      vaan nainen petettiin
      ja joutui rikkomukseen.

      1Moos. 3:6 Ja vaimo näki,
      että siitä puusta oli hyvä syödä
      ja että se oli ihana katsella
      ja suloinen puu antamaan ymmärrystä;
      ja hän otti sen hedelmästä
      ja söi
      ja antoi myös miehellensä,
      joka oli hänen kanssansa,
      ja hänkin söi.

      2Kor. 11:3 Mutta minä pelkään,
      että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan,
      niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä
      ja puhtaudesta,
      joka teissä on Kristusta kohtaan.

      Biblia (1776)
      1Tim. 2:14 Ja ei Adam petetty;
      mutta vaimo petettiin
      ja saatti ylitsekäymisen.

      • Jumala-murskaa-dakonit

        Ilm. 12:9 Ja suuri lohikäärme,
        se vanha käärme,
        jota perkeleeksi
        ja saatanaksi kutsutaan,
        koko maanpiirin villitsijä,
        heitettiin maan päälle,
        ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

        Sak. 3:2 Ja Herra sanoi saatanalle: "Herra nuhdelkoon sinua, saatana. Nuhdelkoon sinua Herra, joka on valinnut Jerusalemin. Eikö tämä ole kekäle, joka on tulesta temmattu?"

        Luuk. 10:18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.

        Joh. 12:31 Nyt käy tuomio tämän maailman ylitse; nyt tämän maailman ruhtinas pitää heitettämän ulos.

        2Kor. 11:3 Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan.

        Ilm. 20:2-3 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen,
        sen vanhan käärmeen,
        joka on perkele
        ja saatana,
        ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        ja heitti hänet syvyyteen
        ja sulki
        ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä,
        ettei hän enää kansoja villitsisi,
        siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet;
        sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        Biblia (1776)
        Ilm. 12:9 Ja suuri lohikärme, vanha mato, joka perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, heitettiin ulos, joka koko maan piirin viettelee, hän heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä myös hänen kanssansa heitettiin sinne.


    • 4499903usko

      Kuka uskoo mihinkin jumalaan. Jos uskoo ollenkaan. Mulle aivan sama. Uskokoot, mutta älkööt tulko minulle tuputtamaan mitään. Minulla on omanlaiseni usko ja sillä olen pärjännyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe