Puolesta.
"Pohjois-Irlannin avioliittolakikampanjan tunnuslauseena on Love Equality
Järjestäjien mukaan noin 20 000 mielenosoittajaa vaati lauantaina Pohjois-Irlannin pääkaupungissa Belfastissa, että Ison-Britannian pääministeri Theresa May ryhtyy toimiin samaa sukupuolta olevian avioliittojen sallimiseksi Pohjois-Irlannissa.
Mielipidetiedustelujen mukaan ylivoimainen enemmistö pohjoisirlantilaisista hyväksyy samaa sukupuolta olevien parien avioliitto-oikeuden, mutta lainsäädännön muuttaminen on jumiutunut poliittiseen epävakauteen ja esimerkiksi Demokraattisen unionistipuolueen (DUP) avioliittolakiuudistuksen vastustajat ovat käyttänyt samaa sukupuolta olevien avioliittojen vastustamiseen alueen rauhanprosessia varten luotua menetelmää, jolla jonkin kiistaa herättävän asian on saatava 60 prosentin kannatus edustajainkokouksessa mennäkseen läpi. Mielipidetiedusteluiden mukaan myös DUP:n kannattajien enemmistö tukee avioliittolainsäädännön uudistamista.
Pohjois-Irlanti on ainoa osa Ison-Britannian ja Pohjois-Irlannin yhdistynyttä kuningaskuntaa, jossa samaa sukupuolta olevat parit eivät voi solmia avioliittoa. Naapurimaa Irlannissa ensimmäiset samaa sukupuolta olevien avioliitot solmitaan lähiviikkoina."
Toivotamme Pohjois-Irlannille menestystä taistelussa tasa-arvoisen avioliiton puolesta!
20 000 marssi Belfastissa tasa-arvoisen avioliiton
4
280
Vastaukset
- viimeinen.tuomio.2
Nyt olisi ollut Timo Soinin paikka Suomen lippua heilutellen marssia mukana ja antaa medialle puhumista.
Mutta taisi olla toto-lappuja täyttelemässä?- HerraKysäNulli
Kaljaa kittaamassa ehkä?...varmaan siksi vaihtoikin uskontoa, kun katolilaiset on vapaamielisempiä alkoholin kanssa kuin puritaanisemmat luterilaiset lessuineen ja körtteineen. Ja saa syrjiä luvan kanssa naisia kun naisista perkule tuli luterilaiskirkossa pappejakin. Se ei Timolle passaa, että joku nainen on äänessä. Timohan on kuuluisa siitä että jos nainen puhuu niin se pitää keskeyttää. Menis jumalanpalvelus kuralle, kun Timon pitäisi huutaa koko ajan penkistä omia mielipiteitään.
– Nyt minä otan yhden oluen, Soini lopetti puheensa.
- Äänikuningas Timo Soini juhlisti vaalivoittoa oluella
- Pettynyt Timo Soini marssi tunteikkaan puheen jälkeen baaritiskille –
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2017/02/NOUSEE_ALTAASTA_0.jpg?itok=kgmTTtoQ
https://theeulobby.files.wordpress.com/2011/04/timo-soini-400x337.jpg
Melkoinen hidalgo tuo Timo, näen jatkuvasti tuhmia unia noista speedoista. HerraKysäNulli kirjoitti:
Kaljaa kittaamassa ehkä?...varmaan siksi vaihtoikin uskontoa, kun katolilaiset on vapaamielisempiä alkoholin kanssa kuin puritaanisemmat luterilaiset lessuineen ja körtteineen. Ja saa syrjiä luvan kanssa naisia kun naisista perkule tuli luterilaiskirkossa pappejakin. Se ei Timolle passaa, että joku nainen on äänessä. Timohan on kuuluisa siitä että jos nainen puhuu niin se pitää keskeyttää. Menis jumalanpalvelus kuralle, kun Timon pitäisi huutaa koko ajan penkistä omia mielipiteitään.
– Nyt minä otan yhden oluen, Soini lopetti puheensa.
- Äänikuningas Timo Soini juhlisti vaalivoittoa oluella
- Pettynyt Timo Soini marssi tunteikkaan puheen jälkeen baaritiskille –
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2017/02/NOUSEE_ALTAASTA_0.jpg?itok=kgmTTtoQ
https://theeulobby.files.wordpress.com/2011/04/timo-soini-400x337.jpg
Melkoinen hidalgo tuo Timo, näen jatkuvasti tuhmia unia noista speedoista.Timohan on ihan pesunkestävä luterilainen. Lutherkin tykkäsi oluesta, joi 3 litraa päivässä ja taisi vastata meidän A-olutta vahvuudeltaan.
Pikku nousupierussa velatkin näyttää saatavilta ja osa uskoo jopa, että jos maassa olis kahvat, niin se nousis.
Eikä ne Lutherin aikaansaannokset ihan vähäisiä olleet, päinvastoin.
Bisset sille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483