Olen tehnyt senkin havainnon suomenkielisten suhteen, että mikä on suomen
onnellisin paikka ? Tämä on tosi havainto ja missään muualla en ole nähnyt yhtä
montaa iloista ilmettä, kuin Helsinki vantaa lentoasemalla lähtevien alueella.
Tämä on tosi. Eli suomen onnellisin paikka on Helsinki vantaa lentoasema.
Jos minulta kysytään pelkästään, että oletko onnellinen ?
Minun pitää sanoa, että ei minulla oikeastaan ole mitä valittaa ja minä Tiedän, että
pääsen pois suomesta. Minulla on oikeastaan aika selkeä näkemys asioista.
Toisaalta jos mennään kysymään ravintolaan tai lähiö kapakkaan, niin aika moni on
sielläkin onnellinen ja aamulla ei sitten niinkään onnellinen.
Jos taas mennään kysymään hullujen huoneelle, niin siellä on aika onnellista porukkaa
ja ne hymyilee ja naureskelee paljon.
Pelkkä onnellisuus on siis eri asia, kuin valtio onnellisuus.
Kuinka moni edes haaveilee suomessa olemisesta ja onnellisuudesta, sitä minä en tiedä.
Moni lähtee Espanjaan ja ulkomaille, kun pääsee eläkkeelle tai muuten siihen kykenee.
Suomesta kait tehdään paljon matkoja väestön kokoon nähden ?
Niin kuin sanoin, niin suomen onnellisin paikka on Helsinki vantaa lentoasema lähtevien
puoli.
Tuosta onnellisuudesta minun piti vielä kirjoittaa
2
127
Vastaukset 2
- Ugga-Bugga
Parasta Helsingissä on Tampereeelle lähtevä juna.
- Juice Leskinen - Tyytyväinen
No totta kai ihmiset matkustelevat. Itsekin olen jonkin verran ulkomailla matkustelleena huomaan olevani onnellinen kun loma on alkamassa ja jokin ulkomaan lomakohde odottaa.. Kuitenkin tunnen olevani myös suomessa asuessani onnellinen, suomi on sentään fantastinen hyvinvointivaltio. Jokaisessa maassa on omat ongelmansa.On onni asua Suomessa. Ehkä joskus eläkepäivinä jopa hankin talviajaksi asunnon jostain lämpimästä maasta, vaikka Espanjasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200859- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 62530
- 55517
- 36494
- 24479
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398