Hirveä savu tälläsellä tuulella viinanpolton uumenista metsiköstä. Toivottavasti ei kaikki juopot löydä tuota tehdasta. Hyvät juomat sieltä juhannukseksi tippuu.
Ruonan viinanpoltto
16
1055
Vastaukset
- Rouva56
Rikoksia rikosten perään. Huh huh.
- Jälkiruuaksi
Kaupastahan saa hyviä juomia. Miksi sitä pitää itse tehdä? Minä ainakin haen konjakkini Alkosta.
- Mettäpalo
Mettäpalovarootus on tietääkseni viäläki voimas
- Jänisoon
Oikee mahtavaa
- Metsiköstä
Juu. Mutta tätä ei saa Alkosta.Mahtavaa!
- 5kybänen
Rinkirannassa pian isot bileet ja juamaa tarvitaan!
- Lerssi
Monesko menos
- Anonyymi
Maailma muuttuu joka päivä. Pilvisys vaihtelee kohta sää poutaantuu ehkäpä piankin. Jos ei tehdä muutoksia tälle vuodelle ilman laimin lyöntiä tai olla muussa maailmassa. Mikä yllittäis suuresti
- litra-hyvvää-korvaa-kirk
Kyllähän on työmaa keles ja lauhdutin vuotaa puut on märät-
- Männistönavutonpoika
Mitään viinaa polteta.
- Xkokki
Kellarissa ei kannata keitellä, kun siinä lähtee henki. Kuortaneella tästä on karmeat kokemukset. Ajatus oli kyllä kaunis, varastaa sähkö suurjännitelinjasta ja keittää koko kunnalle pontikat. Montakos siinä kuoli?
- Anonyymi
Ei kai sisällä enää keitetä,keittäjät ovat tainneet muutta manan maille.
- Anonyymi
Osaisin keittää kyllä ja varmaan parempaa
- Anonyymi
Viinakin on niin kallista,jotta on keitettävä itse vissiin?
- Anonyymi
jos osaa ei tarkoita et keittäis
- Anonyymi
Pitääkö se keittää, monet juo sellaisenaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315693
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134012- 1962369
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661760Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791676Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741345viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195