Hirveä savu tälläsellä tuulella viinanpolton uumenista metsiköstä. Toivottavasti ei kaikki juopot löydä tuota tehdasta. Hyvät juomat sieltä juhannukseksi tippuu.
Vastaukset 18
- Rouva56
Rikoksia rikosten perään. Huh huh.
- Anonyymi
Mäen nähnyt sìtä kyllä mutta no katsotaan katsotaan
- Jälkiruuaksi
Kaupastahan saa hyviä juomia. Miksi sitä pitää itse tehdä? Minä ainakin haen konjakkini Alkosta.
- Mettäpalo
Mettäpalovarootus on tietääkseni viäläki voimas
- Jänisoon
Oikee mahtavaa
- Metsiköstä
Juu. Mutta tätä ei saa Alkosta.Mahtavaa!
- 5kybänen
Rinkirannassa pian isot bileet ja juamaa tarvitaan!
- Lerssi
Monesko menos
- Anonyymi
Maailma muuttuu joka päivä. Pilvisys vaihtelee kohta sää poutaantuu ehkäpä piankin. Jos ei tehdä muutoksia tälle vuodelle ilman laimin lyöntiä tai olla muussa maailmassa. Mikä yllittäis suuresti
- litra-hyvvää-korvaa-kirk
Kyllähän on työmaa keles ja lauhdutin vuotaa puut on märät-
- Männistönavutonpoika
Mitään viinaa polteta.
- Xkokki
Kellarissa ei kannata keitellä, kun siinä lähtee henki. Kuortaneella tästä on karmeat kokemukset. Ajatus oli kyllä kaunis, varastaa sähkö suurjännitelinjasta ja keittää koko kunnalle pontikat. Montakos siinä kuoli?
- Anonyymi
Ei kai sisällä enää keitetä,keittäjät ovat tainneet muutta manan maille.
- Anonyymi
Osaisin keittää kyllä ja varmaan parempaa
- Anonyymi
Viinakin on niin kallista,jotta on keitettävä itse vissiin?
- Anonyymi
jos osaa ei tarkoita et keittäis
- Anonyymi
Pitääkö se keittää, monet juo sellaisenaan.
- Anonyymi
Saako sitä kuurtaneen kirkasta viälä ?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812566Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422156Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351045- 32897
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502