-Tiedätkö, miksi kutsutaan paahtimon kemujen yhteydessä sattunutta isompaa kömmähdystä?
-No en!
-Juhlamokaksi
Paahtimoaiheinen kasku
21
1157
Vastaukset
- merliNella
Tuo oli hyvä:D
Laiffissa on muutamakin Juhlamoka tullut tehtyä..:DD
Hieno nimitys töppöilyille, nyt ei menneet ja ennenkaikkea tulevat mokailut tunnu niin vakaville:D- norMix evk
Mokailu lienee tuttua kaikille, vaikka juuri tapahtumahetkellä niistä harvemmin löytää mitään juhlimista. Mutta aika yleensä kultaa muistot ja jälkikäteen ajatellen parhaat voivat tuntua jopa juhlamokilta :))
- norMix evk
Tällainenkin useimmille kaiketi tuttu kahvimainos pyöri aikanaan mediassa: Päätä päiväsi Paulalla!
- Kultamokka
vitsinkertojalle välillä kupponen joka on täytetty Kultamokalla ;) tietystikin mokapalojen kera,niin jaksat jatkaa hervottomalla linjallasi....... Olepa hyvä :-))
- norMix evk
Juhlamokan jälkeen Kultamokalla täytetty kupponen mokapalojen kera tuntuukin juhlal...siis tervetulleelta vaihtelulta :DD
- norMix evk
...tositarina elävästä elämästä:
Isä ja lapsi ovat kylässä. Emäntä tarjoilee hieman laihanlaiseksi jäänyttä kahvia. Lapsi kääntyy isän puoleen.
-Isä hei!
-No mitä?
-Onks tää kahvia vai teetä?....oli noita Päiväkahvitanssajakin...jos nyt oikein muistan tai yleensäkkin muistaa ...ainakin niistä vitsailtiin ja varmaan sieltä kaffeelle , joku aina pääsikin. Täytyypäs tämä nyt muistaa.Jos menee juhliin , niin voikin sitten jälestäpäin todeta, ettei siellä nyt mitään sen kummasempaa tapahtunut;
Juhlamokaa oli ainostaan tarjollakin.Vitsit että onkin hyvä seli-seli:-)
Lattea tunnelma on sitten ,että otin vain yhdet Latet.
......*Suu moccavaahdosta makeena*--------- norMix evk
NainenKirjoittaa kirjoitti:
....oli noita Päiväkahvitanssajakin...jos nyt oikein muistan tai yleensäkkin muistaa ...ainakin niistä vitsailtiin ja varmaan sieltä kaffeelle , joku aina pääsikin. Täytyypäs tämä nyt muistaa.Jos menee juhliin , niin voikin sitten jälestäpäin todeta, ettei siellä nyt mitään sen kummasempaa tapahtunut;
Juhlamokaa oli ainostaan tarjollakin.Vitsit että onkin hyvä seli-seli:-)
Lattea tunnelma on sitten ,että otin vain yhdet Latet.
......*Suu moccavaahdosta makeena*--------...nyt kiireesti puhua suusi puhtaaksi ;DD
norMix evk kirjoitti:
...nyt kiireesti puhua suusi puhtaaksi ;DD
...kielivoimistelin*** tuon taantumuksen edustajan kanssa. Koko eilisen illan *roikutettuani kieltäni ja kielipikällä juoksenneltuani* olin niin uupunut ja nukuin sikeesti *kieli suussa* ------ja nyt kieli keskellä suuta ...ko pitäisi jo suukin puhistaa.????
-----menee pesaiseen saippualla kielen-------
-----saankos sitten kirjoittaa saippuasarjan...????
....jessus , että kuplii...puhaltelee saippuapalloja...*Plups*- norMix evk
...kielivoimistelin*** tuon taantumuksen edustajan kanssa. Koko eilisen illan *roikutettuani kieltäni ja kielipikällä juoksenneltuani* olin niin uupunut ja nukuin sikeesti *kieli suussa* ------ja nyt kieli keskellä suuta ...ko pitäisi jo suukin puhistaa.????
-----menee pesaiseen saippualla kielen-------
-----saankos sitten kirjoittaa saippuasarjan...????
....jessus , että kuplii...puhaltelee saippuapalloja...*Plups*...voitkin alkaa kirjoittamaan uutta saippuasarjaa. Nimiehdotukseni on Saippuaa ja vaahtokurkkuja :DD
- max-life
Ja paljonkohan paahtimon navetan 8:sta lehmästä saapi kaffemaitoa lypsettyä, kun kustakin tulee 2 litraa..?
*pähkäilee hyvin hyvin vakavana..* ;)- norMix evk
...osaisikohan tuota sanoa agrilogikaan :))) Tuosta tulikin mieleen, että mikä on vartavasten maalaisille kehitetty colajuoma? No sehän on tietysti Agricola.
- reeta11
sulla jo tiedossa, että suomalaisen sonnin s****a
on arvossaan maailmalla, tuleva myyntimenestys :)
Voisikohan noin niinkuin ajatella..jos kaffeen sonnit suostuisivat luovuttajiksi,pistettäisiin rahoiksi...saataisiin vaikkapa uusi kaffeenkeitin tänne, ja sellaiset pikkuiset moccakupposet, jota hypistellään kätösissä (miehillä kourissa) pikkusormi pystyssä...
Jos oikein tuotanto näyttäisi runsaalta, niin mikäpä ettei näin kertynein varoin kartutettaisi yhteistä risteilymatkarahastoakin..? Tietysti ylijääneet eurot maitotilistä liitettäisiin samaan rahastoon....
;DD - norMix evk
reeta11 kirjoitti:
sulla jo tiedossa, että suomalaisen sonnin s****a
on arvossaan maailmalla, tuleva myyntimenestys :)
Voisikohan noin niinkuin ajatella..jos kaffeen sonnit suostuisivat luovuttajiksi,pistettäisiin rahoiksi...saataisiin vaikkapa uusi kaffeenkeitin tänne, ja sellaiset pikkuiset moccakupposet, jota hypistellään kätösissä (miehillä kourissa) pikkusormi pystyssä...
Jos oikein tuotanto näyttäisi runsaalta, niin mikäpä ettei näin kertynein varoin kartutettaisi yhteistä risteilymatkarahastoakin..? Tietysti ylijääneet eurot maitotilistä liitettäisiin samaan rahastoon....
;DD...mielestä sitten järjestää myös KaffeenParasLypsäjä-kisa :))
norMix evk kirjoitti:
...mielestä sitten järjestää myös KaffeenParasLypsäjä-kisa :))
....taivaan tähden lehti. Tätä ei enää kestä kukaan.
Onkai täällä miehistä auktoriteettiä jollain edes oltava. Kirjoitan yön saippuaooppraa.....onneksi pääse täältä lauantaina lähteen ihmisten ilmoille.
LÄPPÄRI EI KYLLÄ SIT MUKAAN LÄHDE SE ON VARMA JA SALETTI SE....
-----tuo taantumus sanomat on ihan överin ja sekopäisen pääntaittajan käsissä.
-----saadaanhan me aamulla lukee sun Sumppareitas---
*katsoo naisellisen viehkeästi ja niijaa****- taikanainen
norMix evk kirjoitti:
...mielestä sitten järjestää myös KaffeenParasLypsäjä-kisa :))
mitäs täällä oikein suunnitellaan... taitais tuo lypsymitali mennä Vilimalle suvereenisti, joten eikait sitä kannata järjestää ;)
Muuten, tuossa reetan varainhankintaideassa on kyllä ajatusta.... ;DD - taikanainen
Onkai täällä miehistä auktoriteettiä jollain edes oltava. Kirjoitan yön saippuaooppraa.....onneksi pääse täältä lauantaina lähteen ihmisten ilmoille.
*katsoo naisellisen viehkeästi ja niijaa****leikistä suutu :)
- norMix evk
*katsoo naisellisen viehkeästi ja niijaa****...enkä edes sinunkaan tähtesi- viehkeistä katseista ja niiauksista huolimatta- en lehtiä tee. Olen täysin tyytyväinen nykyiseen Sumppariin tarjoaahan se ylivoimaisen hinta/laatu -suhteen ainakin niin kauan kuin siitä ei Lecun Lecua tarvitse maksaa.
Läppärivapaa viikonloppu on varmaan aivan paikallaan. Taidan itsekin yrittää rajoittaa tätä viikonloppunotkumistani päätteellä, mikä tietysti voi jäädä haaveeksikin. norMix evk kirjoitti:
...enkä edes sinunkaan tähtesi- viehkeistä katseista ja niiauksista huolimatta- en lehtiä tee. Olen täysin tyytyväinen nykyiseen Sumppariin tarjoaahan se ylivoimaisen hinta/laatu -suhteen ainakin niin kauan kuin siitä ei Lecun Lecua tarvitse maksaa.
Läppärivapaa viikonloppu on varmaan aivan paikallaan. Taidan itsekin yrittää rajoittaa tätä viikonloppunotkumistani päätteellä, mikä tietysti voi jäädä haaveeksikin.Moccishan iltiksessä tuon sinulle heitti ja minä kävin vain lisäviestiä lykkäämässä sun postilaatikkoosi.Moccis halusi tuurausta....siitä oli kysymys:-) Enkai minä nyt kyseinalaistanut mitäänkään tämän vakilehtemme niin sisältörikasta ja värikästä ja asiantuntevaa sisätöä-----taivas tähdittyköön****
Tuo kestämätön olotila syntyi...kin tuon pääntaittajan överryksestä-------kamala draama oli illalla ....kun sinä jo nukuit. Kävinhän ovees koputtelemassa .....liekkö siellä ollut yökyläläinen kun et avannut.
Minä mitään lonkaa saa vetää viikonloppuna----töitä tässä mennään tekemään ja taas pitää matkustaa. Mutta sitten vois ottaa muutaman päivän laiffii päälle. Minulla meni yö sitä saippuaoopperaa kirjuuttaessa ja ihan oli unikin kuin saippuassa lipeemistä.
......vieläkin tulee kuplia suusta--------
ps. Rakastatko sä muuten mua yhtään?- norMix evk
Moccishan iltiksessä tuon sinulle heitti ja minä kävin vain lisäviestiä lykkäämässä sun postilaatikkoosi.Moccis halusi tuurausta....siitä oli kysymys:-) Enkai minä nyt kyseinalaistanut mitäänkään tämän vakilehtemme niin sisältörikasta ja värikästä ja asiantuntevaa sisätöä-----taivas tähdittyköön****
Tuo kestämätön olotila syntyi...kin tuon pääntaittajan överryksestä-------kamala draama oli illalla ....kun sinä jo nukuit. Kävinhän ovees koputtelemassa .....liekkö siellä ollut yökyläläinen kun et avannut.
Minä mitään lonkaa saa vetää viikonloppuna----töitä tässä mennään tekemään ja taas pitää matkustaa. Mutta sitten vois ottaa muutaman päivän laiffii päälle. Minulla meni yö sitä saippuaoopperaa kirjuuttaessa ja ihan oli unikin kuin saippuassa lipeemistä.
......vieläkin tulee kuplia suusta--------
ps. Rakastatko sä muuten mua yhtään?Tähdet, tähdet, silloin mun helpompi ois.
Tähdet, tähdet, enkö jo olla mä saa,
tähdet, tähdet, tuurauksistanne vapaa?
Eli kiitän ja kumarran tarjotusta tuuraajan paikasta, mutta ei oikein sovi ajankäyttööni! Eikun hyvät viikonloput sinulle!
PS Johan kysymyksen heitit :)) norMix evk kirjoitti:
Tähdet, tähdet, silloin mun helpompi ois.
Tähdet, tähdet, enkö jo olla mä saa,
tähdet, tähdet, tuurauksistanne vapaa?
Eli kiitän ja kumarran tarjotusta tuuraajan paikasta, mutta ei oikein sovi ajankäyttööni! Eikun hyvät viikonloput sinulle!
PS Johan kysymyksen heitit :))..mun kaa tiplomatiaa. Mä oon kovin herkällä mielellä:-)))
Ihan hyvää tekee ottaa tännekin väliin etäisyyttä --on niiku ois uus immeinen kun sitten taas palajaa..
Onks sulla kauniskin lauluääni???
----pidetääs kivat**' viikonloppuna.-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804