Kiitän sinua nettikirjoittaja, hyväntekijä!

Kirjoitin kevään korvalla todella pahaksi päässeestä jalkahikiongelmastani. Sinä kirjoitit, ei hätää, keinoja on. Rupesin tekemään neuvosi mukaan.
Kehoitit laittamaan sukkiin pesun jälkeen talkkia. Neuvoitko myös laittamaan kenkiin ruokasoodaa? Laitan sitäkin kenkiin. Jalkojen karmea löyhkä laimeni siedettäväksi.

Hyvä teko palkitaan aina. Näin uskon. Toimin näin myös itse voimieni ja kykyjeni mukaan.
Ilmoita

Tuore piimä on erinomainen ulkoinen antibiootti - sääli, ettei edes lihansyöjä-bakteeriin testata. - Eikä merkitystä, vaikka olin vihainen - viidettä kertaa yrittäessä vastata - saati kyseisille illuille vihassaan (dragoneille).
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kiitän sinua nettikirjoittaja, hyväntekijä!

Kirjoitin kevään korvalla todella pahaksi päässeestä jalkahikiongelmastani. Sinä kirjoitit, ei hätää, keinoja on. Rupesin tekemään neuvosi mukaan.
Kehoitit laittamaan sukkiin pesun jälkeen talkkia. Neuvoitko myös laittamaan kenkiin ruokasoodaa? Laitan sitäkin kenkiin. Jalkojen karmea löyhkä laimeni siedettäväksi.

Hyvä teko palkitaan aina. Näin uskon. Toimin näin myös itse voimieni ja kykyjeni mukaan.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta