Kirjoitin kevään korvalla todella pahaksi päässeestä jalkahikiongelmastani. Sinä kirjoitit, ei hätää, keinoja on. Rupesin tekemään neuvosi mukaan.
Kehoitit laittamaan sukkiin pesun jälkeen talkkia. Neuvoitko myös laittamaan kenkiin ruokasoodaa? Laitan sitäkin kenkiin. Jalkojen karmea löyhkä laimeni siedettäväksi.
Hyvä teko palkitaan aina. Näin uskon. Toimin näin myös itse voimieni ja kykyjeni mukaan.
Kiitän sinua nettikirjoittaja, hyväntekijä!
6
1106
Vastaukset
- Narasimba
Tuore piimä on erinomainen ulkoinen antibiootti - sääli, ettei edes lihansyöjä-bakteeriin testata. - Eikä merkitystä, vaikka olin vihainen - viidettä kertaa yrittäessä vastata - saati kyseisille illuille vihassaan (dragoneille).
- Anonyymi
Kenkien huono tuoksu häviää kun laittaa niihin yöksi sitruunaviipaleita.
- Anonyymi
Kiitos sinulle ! Laitoit ohjeen viellä meille muillekin,Jotka alkuperäistä ohjetta ei nähnyt.
- Anonyymi
Ei sitä hiki lemua millään pois saa. Jalka ja kynsisieni on pesiytynyt niin voimakkaasti ettei siihen mikään auta. Ei edes apteekki valmisteet. Se pirulainen vielä tarttuukin. Pidä kumppanit tiukasti teipattuna jalassa ettei raivopäinen sieni pääse tarttumaan läheisiisi.
- Anonyymi
Päivän kumpparit jalassa navetta hommissa. Illalla kun kengät riisuu, vaimo ihan hullaantuu. Vetäisen litimärät villasukat jalasta ja vaimo nuolee minun varpaat ja varpaan välit ihan perusteellisesti. En ymmärrä mikä himo sillä on minun varpaisiin. Mitä mahtavampi lemu sitä himokkaampi se on.
- Anonyymi
Olipa paskat ohjeet antanut. Ihan toimimaton konsti. Soittaa vaan pirusti. Kaikkea ne torvelot keksii. Öljy on paras. Mieluummin sesam öljy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221