"JUURI NYT: Hämeenlinnassa ”itämaalaistaustainen” uhkaa hypätä alas kerrostalon katolta (Video)
Hypätäkö vai eikö hypätä, sitä on tämä sankari miettinyt tiistai-iltana noin puoli kuudesta lähtien.
05.06.2018 21:12, 1055 lukukertaa" Nyt olis kansalaisuutta tarjolla juutuikko ruuhkaan vai mikä maksaa..
Missä viipyy Suomen Spiderman..??
10
450
Vastaukset
- TerveÄmmät
Palstan ämmät tärisee taas kohta aivan täpinöissään.
- ToisaaltaTaas
Niin teemme. Koko rasmusrhc.
- Sinnemätkähti
Äsken määtkähti katuun, kova tömäys kuului, valitettavasti poliisi ei päästänyt kattomaan, joten joutui kuuntelemaan nurkan takaa
- jeierk
Mikä maksaa ja kuka maksaa.
- IltaPaska
Ketään ei ole pudonnut-hypännyt-heitetty katolta Hämeenlinnassa.
- Spiderman
saako kansalaisuuden ja täyden eläkkeen..??
- iltalehden.otsikko
Otti vauhtia ja heitti itsensä katolta.
- niinpähänkin.vain
Se on sitä aavikon.öyhöttäjän julistamaa ja ihannoimaa laadukasta journalismia.
- TerrorismiKylässä
Suomalaiset laskeutuivat puusta satoja vuosia sitten, toisin kuin ..........
- Viestinipoistettiin
Saisivat matut käyttää köyttä olishan se siistinpää,mutta osaavatko tehä edes pitäävää solmua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197