Kokemuksia isännöitsijöistä, Taloasema, Realia?

Onko kenelläkään suositella isännöitsijää?
Minkälaisia kokemuksia teillä on eri isännöitsijöistä? Itse olen joitain juttuja kuullut, mutta en ole varma ovatko vain huhupuheita vaiko onko niissä perää...
Ilmoita

Realian kautta sain asunnon Hyvinkäältä ja kaikki hoitui sovitusti.
Ilmoita
Kannattaa suosia paikallisia yrityksiä. Realian ja ovenian omistus ulkomailla, eli osa tuloksesta valuu aina sinne. Se otetaan pois palvelun tasosta tai korotetaan hintaa. Tämä on normaali käytäntö myös huoltoyhtiöillä. Taloasemasta en ole kuullutkaan.
Ilmoita
Olin valtakirjalla keväällä yhdessä yhtiökokouksessa minkä järjestelyistä vastasi Realian isännöitsijä. Isännöitsijä oli täysin valmistautumaton kokoukseen ja aivan pihalla yhtiö tilanteesta. Vetosi siihen että on juuri siirtynyt Hämeenlinnan toimistolta ja ihmetteli Hyvinkään toimiston kummallisia käytäntöjä. Kaiken kukkuraksi kyseinen yhtiö rahastaa oientä rivitaloyhtiötä yli kymppitonnilla tuosta paskasta. Koska en ollut osakkeeomistaja en tullut valituksi hallitukseen mutta evästin uutta hallitusta että isännöitsijä pitää vaihtaa samantien. Todella epäammatimainen kuva jäi Realiasta.
Minulle kokouksen opetus oli että en ostaa yhtään asuntoa yhtiöstä missä Realia hoitaa isännöinnin.
1 VASTAUS:
Noin on jo moni yhtiö tehnyt.
+Lisää kommentti
Taloasema on entinen Peripet, Pitkärannan firma.
1 VASTAUS:
Tarkennan että Taloasema on franchising-ketju jossa on yksi toimipiste Hyvinkäällä.
+Lisää kommentti
Hyvä tietää, kun tuota Realiaa juuri mietin... ehkä harkitsen asiaa uudelleen!
Ilmoita
Mites Isarvo Oy?
Ilmoita
Ovat kyllä suurin osa osaamattomia työhönsä. Kyllä tarvisi saada jokin muutos as osakeyhtiöiden kirjanpito asioihin Suomessa.Enemmän taloyhtiöiden hallitukseen valtaa/vastuuta,kirjanpito yksinkertaisemmaksi. Eikös se Hyvinkäälläkin viety rahoja isännöinti toimiston taholta taloyhtiöistä?
Ilmoita
Mikä isännöitsijä vei rahaa taloyhtiöltä Hyvinkäällä? Iltiksestä oon lukenut vastaavista mutta en tiennyt että täälläkin..
:(
Ilmoita
Nosto
Ilmoita
Valitettavasti on totta, että hyvinkääläisessä "hyvämaineisessa" isännöitsijätoimistossa tapahtui kavallus, joka kohdistui useisiin asiakastaloyhtiöihin. Mutta asia on hys-hys. Epävirallisesti kannattaa jakaa sanaa kaikille tuttaville, vaikka virallisesti asiasta tietävien suut halutaan tukkia mm. uhkailemalla.

En luota enää yhteenkään toimistoon, eikä kenenkään muunkaan kannata luottaa. Taloyhtiön väen kannattaa todellakin vahtia kuin haukka taloyhtiön tililtä maksettavia laskuja: tiedä minne ne päätyvät. Ja toisin päin: päätyvätkö vastikerahat edes taloyhtiön tilille. Ohjeeni on siis: epäile, epäile ja vielä kerran epäile.
1 VASTAUS:
Tarkoitatko sitä yli 10 vuotta sitten tapahtunutta tapausta? Ei liene yhtiötäkään enää olemassa. Nykyisin ei ilman tilintarkastajayhtötä kannata yhdenkään hallituksen hyväksyä toimintaa. Laskut ym. kannattaa määräajoin kesken vuodenkin tsekata.
+Lisää kommentti
Toimivatko nuo samat ihmiset vielä jossain muussa isännöitsijätoimistossa Hyvinkäällä? Mitkä kavalsivat siis
Ilmoita
Mikäs taho tämä Hyvinkään Tilikeskus on? Vaikuttaa nimensä puolesta enemmän tilintarkastusyhtiöltä, mutta hoitaa yllättävän monen hyvinkääläisen talonyhtiön isännöinnin. Kokemuksia?
2 VASTAUSTA:
Nähtävästi osaavat hommansa ja paikallisena suosittu. Ei mene rahoja ulkomaisille omistajille kuten Realian ja Ovenian tapauksessa. Onko Ovenialla edes toimistoa Hyvinkäällä enää?
Kalliita kirjoitti:
Nähtävästi osaavat hommansa ja paikallisena suosittu. Ei mene rahoja ulkomaisille omistajille kuten Realian ja Ovenian tapauksessa. Onko Ovenialla edes toimistoa Hyvinkäällä enää?
Näkyy olevan Uudenmaank. 1.ssä. Suuri toimisto Jussintorilla on vaihtunut entiseen asuntoon, tosin keskustassa. Henkilöstö Hyvinkäällä ei ole esillä julkisesti, vaan yhteydet toimii keskitetystu Helsingistä. Tätä se ulkomainen omistus teettää. Salailu ei todellakaan ole markkinavaltti. Näin toimivat kansainväliset omistajarahastot.
+Lisää kommentti
Ihan kuin olisi nähnyt Ovenian jossain, mutta en ole varma.
Ilmoita
Onko kokemuksia Hyvinkään tilitoimistoista?
Ilmoita
Hyvinkäällä on todellinen ongelma löytää kunnon isännöitsijä. On ollut kaikenlaista vipeltäjää, jotka eivät ymmärrä käytännön asioista mitään. Mahtavaa käyttäytymistä tai hiljaisia hissukoita. Nykyään minimi ainakin ISA-tutkinto.
Ilmoita
Näin on, suurimmalla osalla on jo buukattu täyteen taloyhtiöiden määrä jota voivat ottaa. Onko kenelläkään kokemuksia niin hyviä kuin huonoja? Olisi kiva kuulla niitä.
Ilmoita
hei meil ollaan oltu ainakin taloasemaan tyytyväisiä. 18 huoneistoa talossa.

nähdään hallituksessa kaikki laskut ja päivän tlaous tilanne netistä talo yhtiön kotisivuilta.
2 VASTAUSTA:
Kauanko teil on ollu Taloasema?
pari vuotta.
+Lisää kommentti
Kaikki Pitkärantaan viittaavat ovat nou nou. Kokemusta on ja asiat eivät hoidu , ylimielistä, asukkaita nöyryyttävää.
2 VASTAUSTA:
Samaa kokemusta meillä,en voi suositella ikävä kyllä.
Meidän yhtiössä piti kyllä hyvin osakkaiden puolia kun yksi osakas yritti ns. viedä kotiin päin ja laistaa as. oy lain yhdenvertaisuuspykälästä. Olitko juuri sinä? :D
+Lisää kommentti
Minulla ei ole moitittavaa Realiasta. Tiedotteita tulee ahkerasti ja yhtiökokouksessa isännöitsijä hoiti hyvin asiat.
Ilmoita
Issrvo meillä.
Ei ole ammattitaitoa.
Vedättää hallitusta ja järkkää tutuilleen töitä. Kuten SKC, lähes kaikki työntekijät ryssiä.
Ilmoita
Miettikää jos kymmenet isännöitsijät eivät huomanneet omissa taloissaan kirjanpitäjän kavalluksia. Eripuolilla valtakuntaa näin realialla lipsahti. Ei hallituksienkaan röyhistelyyn ole syytä.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kokemuksia isännöitsijöistä, Taloasema, Realia?

Onko kenelläkään suositella isännöitsijää?
Minkälaisia kokemuksia teillä on eri isännöitsijöistä? Itse olen joitain juttuja kuullut, mutta en ole varma ovatko vain huhupuheita vaiko onko niissä perää...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta