Tiede ja usko?

Miten asia onkaan? Kannattaa kuunnella näitä messiaanisten juutalaisten tiedemiesten videoita. Näissä sielu lepää...

10

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Totuus-esiin

        Raha ja valheet haisevat juutalaisten tekemissä videoissa.

        "...jonka voin Jumala vain voi antaa."
        Mikä mahtaa muuten olla se sinun voin jumala?


      • Totuus-esiin kirjoitti:

        Raha ja valheet haisevat juutalaisten tekemissä videoissa.

        "...jonka voin Jumala vain voi antaa."
        Mikä mahtaa muuten olla se sinun voin jumala?

        Näköjään oli tullut ylimääräinen "voin"-sana, joka piti olla siis vain-sana.

        Mutta mikä mättää? Juutalaiset hallitsevat kaiken paremmin kuin muut, myös evoluution. Tämäkö sinua kismittää?


    • Kirjakääröt

      Ap.t.9:36 Biblia (1776) Mutta Jopessa oli yksi opetuspiika, nimeltä Tabita, joka tulkiten on niin paljon sanottu kuin: metsävuohi; tämä oli täynänsä hyviä töitä ja almua, jota hän teki.

    • Uskollinen

      Miksi palvoa juutalaisia, luotuja ? On kysymys armosta, ei ansioista, se on evankeliumia.
      Ilmestyskirja:
      19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
      Ei ole kysymys lihanjalostuksesta. Halkilopalvonta vaikutta jo rasismilta, toisia on pakko alentaa,

      • En palvo juutalaisia vaan Jeshuaa, niin kuin messiaaniset juutalaisetkin. Olen äärimmäisen iloinen siitä, että juutalaiset, jotka ovat Herran silmäterä ja omaisuuskansa, ottavat Jeshuan omaksi Vapahtajakseen. Tämä on Pyhän Hengen työtä, kun Jumala näin kutsuu.

        Olen iloinen siitä, että juutalaiset evankelioivat. Ja evankelioivat koko sydämestään. Heillä on totuus ja tieto, mitä meillä pakanauskovilla ei koskaan voi olla. Emme vain ymmärrä Raamattua niin syvällisesti kuin juutalaiset.


      • lomalehmä
        Yksi_usko kirjoitti:

        En palvo juutalaisia vaan Jeshuaa, niin kuin messiaaniset juutalaisetkin. Olen äärimmäisen iloinen siitä, että juutalaiset, jotka ovat Herran silmäterä ja omaisuuskansa, ottavat Jeshuan omaksi Vapahtajakseen. Tämä on Pyhän Hengen työtä, kun Jumala näin kutsuu.

        Olen iloinen siitä, että juutalaiset evankelioivat. Ja evankelioivat koko sydämestään. Heillä on totuus ja tieto, mitä meillä pakanauskovilla ei koskaan voi olla. Emme vain ymmärrä Raamattua niin syvällisesti kuin juutalaiset.

        >>… Emme vain ymmärrä Raamattua niin syvällisesti kuin juutalaiset. >>

        Saattavatpahan juutalaiset toki paremmin ymmärtääkin Raamattua kuin muut kansat - ovathan he sen kirjoitelleet. Sama juttu kuin jonkun moottorin suunnitellut insinööri ymmärtää tuota moottoria varmaan paremmin kuin joku metsästä tullut koneoppilas.


      • adventisti
        Yksi_usko kirjoitti:

        En palvo juutalaisia vaan Jeshuaa, niin kuin messiaaniset juutalaisetkin. Olen äärimmäisen iloinen siitä, että juutalaiset, jotka ovat Herran silmäterä ja omaisuuskansa, ottavat Jeshuan omaksi Vapahtajakseen. Tämä on Pyhän Hengen työtä, kun Jumala näin kutsuu.

        Olen iloinen siitä, että juutalaiset evankelioivat. Ja evankelioivat koko sydämestään. Heillä on totuus ja tieto, mitä meillä pakanauskovilla ei koskaan voi olla. Emme vain ymmärrä Raamattua niin syvällisesti kuin juutalaiset.

        Tuo Jumalan silmäterä ei ole enää mikään Jumalan silmäterä. Joutuvat raukat ottamaan vastaan vapahtajankin, ennen kuin Jumala rupeaa pitämään heitä ominaan, eikä yhtään sen tärkeämpinä kuin sinua tai minua. Rasismia..siitä en tiedä mutta väitteesi tekisi Jumalasta puolueellisen, mitä hän ei ole.


    • Jobinpostia

      Rabbi: 1. Juutalainen lainoppineiden ja opettajain arvonimi: opettaja, mestari. Matt.23:8 Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi.......Matt.23:10 Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi......

      • kuis.olisi

        Mutta, eikös se Sana kehottanut kuitenkin tekemään, mitä he opettavat kirjoituksista.
        Karttamaan vain sitä, miten he lihassa elävät.
        Hyvin se pätee tänäänkin, aivan kunkin kohdalla. Eli otetaan Sanasta vaari ja hyljätää lihanteot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe