Tiede ja usko?

Miten asia onkaan? Kannattaa kuunnella näitä messiaanisten juutalaisten tiedemiesten videoita. Näissä sielu lepää...

10

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Totuus-esiin

Raha ja valheet haisevat juutalaisten tekemissä videoissa.

"...jonka voin Jumala vain voi antaa."
        Mikä mahtaa muuten olla se sinun voin jumala?

• Totuus-esiin kirjoitti:

Raha ja valheet haisevat juutalaisten tekemissä videoissa.

"...jonka voin Jumala vain voi antaa."
        Mikä mahtaa muuten olla se sinun voin jumala?

Näköjään oli tullut ylimääräinen "voin"-sana, joka piti olla siis vain-sana.

Mutta mikä mättää? Juutalaiset hallitsevat kaiken paremmin kuin muut, myös evoluution. Tämäkö sinua kismittää?

• Kirjakääröt

Ap.t.9:36 Biblia (1776) Mutta Jopessa oli yksi opetuspiika, nimeltä Tabita, joka tulkiten on niin paljon sanottu kuin: metsävuohi; tämä oli täynänsä hyviä töitä ja almua, jota hän teki.

• Uskollinen

Miksi palvoa juutalaisia, luotuja ? On kysymys armosta, ei ansioista, se on evankeliumia.
      Ilmestyskirja:
      19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
      Ei ole kysymys lihanjalostuksesta. Halkilopalvonta vaikutta jo rasismilta, toisia on pakko alentaa,

• En palvo juutalaisia vaan Jeshuaa, niin kuin messiaaniset juutalaisetkin. Olen äärimmäisen iloinen siitä, että juutalaiset, jotka ovat Herran silmäterä ja omaisuuskansa, ottavat Jeshuan omaksi Vapahtajakseen. Tämä on Pyhän Hengen työtä, kun Jumala näin kutsuu.

Olen iloinen siitä, että juutalaiset evankelioivat. Ja evankelioivat koko sydämestään. Heillä on totuus ja tieto, mitä meillä pakanauskovilla ei koskaan voi olla. Emme vain ymmärrä Raamattua niin syvällisesti kuin juutalaiset.

• lomalehmä
        Yksi_usko kirjoitti:

En palvo juutalaisia vaan Jeshuaa, niin kuin messiaaniset juutalaisetkin. Olen äärimmäisen iloinen siitä, että juutalaiset, jotka ovat Herran silmäterä ja omaisuuskansa, ottavat Jeshuan omaksi Vapahtajakseen. Tämä on Pyhän Hengen työtä, kun Jumala näin kutsuu.

Olen iloinen siitä, että juutalaiset evankelioivat. Ja evankelioivat koko sydämestään. Heillä on totuus ja tieto, mitä meillä pakanauskovilla ei koskaan voi olla. Emme vain ymmärrä Raamattua niin syvällisesti kuin juutalaiset.

>>… Emme vain ymmärrä Raamattua niin syvällisesti kuin juutalaiset. >>

Saattavatpahan juutalaiset toki paremmin ymmärtääkin Raamattua kuin muut kansat - ovathan he sen kirjoitelleet. Sama juttu kuin jonkun moottorin suunnitellut insinööri ymmärtää tuota moottoria varmaan paremmin kuin joku metsästä tullut koneoppilas.

• adventisti
        Yksi_usko kirjoitti:

En palvo juutalaisia vaan Jeshuaa, niin kuin messiaaniset juutalaisetkin. Olen äärimmäisen iloinen siitä, että juutalaiset, jotka ovat Herran silmäterä ja omaisuuskansa, ottavat Jeshuan omaksi Vapahtajakseen. Tämä on Pyhän Hengen työtä, kun Jumala näin kutsuu.

Tuo Jumalan silmäterä ei ole enää mikään Jumalan silmäterä. Joutuvat raukat ottamaan vastaan vapahtajankin, ennen kuin Jumala rupeaa pitämään heitä ominaan, eikä yhtään sen tärkeämpinä kuin sinua tai minua. Rasismia..siitä en tiedä mutta väitteesi tekisi Jumalasta puolueellisen, mitä hän ei ole.

• Jobinpostia

Rabbi: 1. Juutalainen lainoppineiden ja opettajain arvonimi: opettaja, mestari. Matt.23:8 Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi.......Matt.23:10 Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi......

• kuis.olisi

Mutta, eikös se Sana kehottanut kuitenkin tekemään, mitä he opettavat kirjoituksista.
        Karttamaan vain sitä, miten he lihassa elävät.
        Hyvin se pätee tänäänkin, aivan kunkin kohdalla. Eli otetaan Sanasta vaari ja hyljätää lihanteot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      161
      3620
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      14
      3051
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      25
      2771
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      52
      2651
    5. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      88
      2527
    6. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      50
      2520
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      11
      2300
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      83
      1987
    9. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      202
      1827
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      140
      1793
    Aihe