Matkalle mukaan otettu läppäri, pitkään omistajaansa hyvin palvellut laite, hajosi matkan aikana.
Näin kertoo ihminen julkaisussaan. Lisäksi hän kertoo ottaneensa yhteyttä vakuutusyhtiöönsä ja odottaa nyt saavansa vakuutusyhtiöltä uuden laitteen!
Anteeksi, mutta minua nyt hieman kummastuttaa, mikä vakuutus maksaa ja korvaa ilmeisestikin vanhan hajonneen laitteen - tuo tyyppihän kertoo, että pitkään on laite palvellut hyvin? Ottaisin nimittäin heti sellaisen vakuutuksen, joka korvaa kaikki hajonneet laitteet ihan tuosta vaan. Meikäläisellä kun on kotivakuutus ja jotainhan se toki korvaa, mutta yleensä siinä kyllä sitten otetaan huomioon jo laitteen ikäkin kun korvauksia ruvetaan miettimään. Jos laite esim. vanhuuttaan hajoaa, niin onko olemassa joku vakuutus, joka sen hajonneen vanhan laitteen tosta vaan korvaa!"
Tämä sama tyyppi kuvitteli ajaessaan autonsa ulos tieltä, että vakuutus korvaa niin suuret summat, että niillä rahoilla ostetaan perheeseen kaks uutta autoa! Ai nii, sillä kertaa se ei ainakaan saanut muuta kuin korjauskustannuksiin vakuutuksesta jeesiä.
Sanokaa minusta mitä sanotte, mutta itse kyllä ihmettelen että mikä käsitys joillakuilla näistä vakuutuksista on ja jos pitää paikkansa että kaikki saa uudistettua vakuutuksen kautta, niin kertokaapa mikä vakuutus on kyseessä. Tai no joo, jos vakuutusmaksuja tarpeeksi isoina maksaa niin tottahan sitten....
Matkalla hajonnut laite
uudeks_vaan
1
421
Vastaukset
- Kummmmaa
Etenkin vanhempi kansa puhuu "kaiken vara" -vakuutuksista ja ihan oikeasti kuvittelee, että 20 v. vanha hajonnut jääkaappi korvataan uudella. Yleensä näillä on voimassa pelkkä palovakuutus. Sitten yhtiö on paska, kun eivät mitään korvaa! Kuitenkin useamman kerran vuosien varrella tarjottu laajempaa turvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645