Pointti tuli jo otsikossa. En ole mikään supermies, käyn kuntosalilla mutta perus jantteri. Motivaatiota inttiin löytyy, mutta mieluiten olisin siellä alle vuoden. Sotakoiranohjaaja kiinnostaa, joten siitä olisi kiva kuulla kokemuksia.
Mihin armeijan palvelustehtävään pyrkiä?
3
1432
Vastaukset
- sotilas
En löytänyt hirveästi tietoa tarkka-ampujan tehtävästä, osaako joku kertoa? Pitääkö kököttää päiviä jossain pusikossa umpijäässä? Ja millaista on kuskin hommat?
- 217kuittaa
Tarkka-ampuja on erikoishaara jääkärikomppaniassa, jos oikein olen ymmärtänyt niin se on enemmän tai vähemmän verrattavissa sissien toimintaan. Eli maastossa olet ja paljon.
Kuski on taas lähes vastakohta. Istut ensimmäiset puoli vuotta autokoulussa, ja sitten riippuen mihin tehtävään sinut laitetaan, sinä joko päivystät kuljetuskeskuksessa, maastossa jos olet osa jotain toiminnallista ryhmää, sinun tehtäväsi on käytännössä naamioida auto ja suorittaa ryhmän tehtäviä osaamisesi mukaan. Tietenkin sinulla on myös lepoajat, eli sinua ei voi pitää ylitöissä muiden jääkärien tavoin.
T: Huollon alikersantti TJ 3
- suosittelija
Tupapillu on varsinkin palvelustovereiden hyvin arvostama tehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161