Rukousapua

Toivoloppunut

Tarvitsisin rukousapua. Minulle on tapahtunut paljon asioita kahden vuoden sisällä. On ollut paljon ylivoimaisia asioita, joita olen yksin käynyt läpi ja on ollut helvetillinen aika. Herra tietää. Olen odottanut vapautusta niinä vuosina ja olen väsynyt taistelemaan enää. Seurakunnasta en ole saanut paljon apua. Uskovilta ja seurakunnalta neuvoja olen saanut, eikä niistä ole ollut mitään apua. Nyt olen yksin tämän kaiken asian kanssa. Vain Herra tietää tilani.

14

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

      Minäpä autan: Lakka turhaan rukoilemasta.
      Auta itse itseäsi ja pyydä apua sieltä mistä sitä oikeasti voi saada. Rukous on itselleen valehtelemista ja siitä ei apua ole kuten olet jo huomannutkin.

      • Asiantuntij

        Trollaaja on väärällä asialla.

        Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Jeesus todella rakastaa yhtäkään trollaajaa, se on totuus!


      • Asiantuntij kirjoitti:

        Trollaaja on väärällä asialla.

        Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Jeesus todella rakastaa yhtäkään trollaajaa, se on totuus!

        Kasvain, asiatonta leikkaa liimaa spammausta uskonharhaiselta, jolla ei ole asiasta mitään sanottavaa.


      • Asiantuntij

        Trollaaja on väärällä asialla.

        Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Jeesus todella rakastaa yhtäkään trollaajaa, se on totuus!


    • rukoilenpuolestasii

      En tiedä mikäon asiasi, mutta rukoilen puolestasi

      • Toivoloppunut

        Kiitos sinulle!


    • kauhanuskossa

      Jospa ongelmasi ovat sielun tasolla. Silloin kannattaa hakea apua uskovaiselta terapeutilta. Jumala auttakoon, johdattakoon sinua.

      • Toivoloppunut

        Terapia ei auttanut yhtään, eikä sielunhoito.


      • Toivoloppunut

        Älä tule neuvomaan enempää, koska kaikkia on jo kokeiltu. Tämä on vain rukousaihe. Sinä vaikutat sielulliselta, joka suosittelee sitä terapiaa.


    • kopioijaliikkeellätaas

      Aha, täällä on taas liikenteessä se henkilö joka kopioi toisten nimimerkkejä.

      Kyllä se huomataan.
      Mitähän iloa tää kopioija oikein saa?

      • Toivoloppunut

        Ketä kopioijaa tarkoitat?


      • Osuuspankin.oravannahkat

        Jeesus kantoi sinunkin tuskasi ristille.


    • Asiantuntij

      Jeesus on väärällä asialla.

      Jesuseksen tunnistava piirre on, että vähä-älyinen rukoilija asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

      Jeesus on ollut hiljaa jo 2000 vuotta eikä suotta, Jeesus on trollaaja

    • UUPEEN.rukous

      .Katselen vuoteessa nukkuvaa lasta
      elämänsä alussa on hän vasta.
      Nukkuu unta niin viatonta
      hymynsä kätkee salaisuutta monta.
      Rukous nousee taivaisiin
      varjele Jeesus häntä niin,
      ettei hän joutuisi eksyksiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe