Tarvitsisin rukousapua. Minulle on tapahtunut paljon asioita kahden vuoden sisällä. On ollut paljon ylivoimaisia asioita, joita olen yksin käynyt läpi ja on ollut helvetillinen aika. Herra tietää. Olen odottanut vapautusta niinä vuosina ja olen väsynyt taistelemaan enää. Seurakunnasta en ole saanut paljon apua. Uskovilta ja seurakunnalta neuvoja olen saanut, eikä niistä ole ollut mitään apua. Nyt olen yksin tämän kaiken asian kanssa. Vain Herra tietää tilani.
Rukousapua
14
354
Vastaukset
- Eikiitosjeesus
Minäpä autan: Lakka turhaan rukoilemasta.
Auta itse itseäsi ja pyydä apua sieltä mistä sitä oikeasti voi saada. Rukous on itselleen valehtelemista ja siitä ei apua ole kuten olet jo huomannutkin.- Asiantuntij
Trollaaja on väärällä asialla.
Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.
Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.
Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.
Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.
Jeesus todella rakastaa yhtäkään trollaajaa, se on totuus! Asiantuntij kirjoitti:
Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.
Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.
Jeesus todella rakastaa yhtäkään trollaajaa, se on totuus!Kasvain, asiatonta leikkaa liimaa spammausta uskonharhaiselta, jolla ei ole asiasta mitään sanottavaa.
- Asiantuntij
Jeesus todella rakastaa yhtäkään trollaajaa, se on totuus!
- rukoilenpuolestasii
En tiedä mikäon asiasi, mutta rukoilen puolestasi
- Toivoloppunut
Kiitos sinulle!
- kauhanuskossa
Jospa ongelmasi ovat sielun tasolla. Silloin kannattaa hakea apua uskovaiselta terapeutilta. Jumala auttakoon, johdattakoon sinua.
- Toivoloppunut
Terapia ei auttanut yhtään, eikä sielunhoito.
- Toivoloppunut
Älä tule neuvomaan enempää, koska kaikkia on jo kokeiltu. Tämä on vain rukousaihe. Sinä vaikutat sielulliselta, joka suosittelee sitä terapiaa.
- kopioijaliikkeellätaas
Aha, täällä on taas liikenteessä se henkilö joka kopioi toisten nimimerkkejä.
Kyllä se huomataan.
Mitähän iloa tää kopioija oikein saa?- Toivoloppunut
Ketä kopioijaa tarkoitat?
- Osuuspankin.oravannahkat
Jeesus kantoi sinunkin tuskasi ristille.
- Asiantuntij
Jeesus on väärällä asialla.
Jesuseksen tunnistava piirre on, että vähä-älyinen rukoilija asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.
Jeesus on ollut hiljaa jo 2000 vuotta eikä suotta, Jeesus on trollaaja - UUPEEN.rukous
.Katselen vuoteessa nukkuvaa lasta
elämänsä alussa on hän vasta.
Nukkuu unta niin viatonta
hymynsä kätkee salaisuutta monta.
Rukous nousee taivaisiin
varjele Jeesus häntä niin,
ettei hän joutuisi eksyksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982