KOKOKANSA >Haastatteluja tehtiin yhteensä 3 600 kappaletta, joista 1200 ei osannut sanoa juuta eikä jaata. KYLLÄ ON PAKSUA taas manipulointi.
Epävarmojen osuus on huomattavan suuri. Peräti 34 prosenttia eli runsas kolmasosa vastaajista ei osannut sanoa, pitäisikö sote-uudistus toteuttaa vai ei.
Kun ei osata asiaa tulkita, on kuin kapteenin aloitus " EN TIEDÄ " tyylillä, mutta hanttiin pistän.
1/3 osa ei osannut vastata, miten se saatu kielteiseksi ?? Lisää matematiikkaan vertailulukuja:
""Vankimman tuen sote-uudistukselle antavat hallituspuolueiden kannattajat. Keskustan äänestäjistä 46 prosenttia ja kokoomuksen kannattajista 28 prosenttia katsoo, että eduskunnan pitäisi hyväksyä hallituksen esitys.""
- ja nämä kaksi puoletta edustaa 40 % äänestäjistä (edellinen edukuntavaali, ei ole muuta vielä). KUKA OSAA SANOA, mistä 18 % kielteinen kanta on otettu. perusta sanomisesi faktaan, ei
" minusta tuntuu" -kuten kapteeni tuossa yritteli johdatella. Joka osaa suhteellisuuslaskuja, saa ihan erituloksen kuin 18 %. Itse olen aikanaan pitka matikkalainen, ja pyöristyin suorastaan, miten meitä yritetään johtaa luvuilla harhaan. Ja mekö ollaan koulutuksessa maailman
huippua, kun tuollainen sonta oppoaa.
Jos gallup olisi tehty heillä, se luku 18 % täsmäisi varmaankin: "Kielteisimmin uudistukseen suhtautuvat vasemmistoliiton, sosiaalidemokraattien, perussuomalaisten ja vihreiden kannattajat."
"IL: Kokoomuksen äänestäjistä kolmasosa kannattaa sote-uudistusta
Suomalaisista vain 18 prosenttia on sitä mieltä, että hallituksen sote-uudistus pitäisi hyväksyä.
Alma-tutkimuksessa 48 prosenttia eli lähes puolet kyselyyn vastanneista katsoo, että eduskunnan ei pitäisi hyväksyä hallituksen esitystä sote-uudistuksesta, kertoo Iltalehti.
Uudistuksen kannalla on vain 18 prosenttia vastaajista eli vähemmän kuin joka viides täysi-ikäinen suomalainen.
Epävarmojen osuus on huomattavan suuri. Peräti 34 prosenttia eli runsas kolmasosa vastaajista ei osaa sanoa, pitäisikö sote-uudistus toteuttaa vai ei.
Vankimman tuen sote-uudistukselle antavat hallituspuolueiden kannattajat. Keskustan äänestäjistä 46 prosenttia ja kokoomuksen kannattajista 28 prosenttia katsoo, että eduskunnan pitäisi hyväksyä hallituksen esitys.
Kielteisimmin uudistukseen suhtautuvat vasemmistoliiton, sosiaalidemokraattien, perussuomalaisten ja vihreiden kannattajat.""
Kyselytutkimuksen teki Tietoykkönen Alman lehtien tilauksesta. Tutkimusaineisto on kerätty puhelinhaastatteluilla ja web-kyselynä 18.5.-4.6.2018
Heikompia hoksaajia jujutetaan täysin. Jotka puolivaloilla kulkee.
Mukava gallup, johon kapteenikin kompastui
18
249
Vastaukset
- SepäSiitäNytSaunaan
"Joka osaa suhteellisuuslaskuja, saa ihan erituloksen kuin 18 %. Itse olen aikanaan pitka matikkalainen, ja pyöristyin suorastaan, miten meitä yritetään johtaa luvuilla harhaan".
Kansakoulun luokat useaan kertaan tuplanneita sanotaan pitkän matikan suorittajiksi.- Voit.huudella.omiasi
Nyt et osaa asiaa lainkaan, et edes tiedä lukion pitkää matikkaa mitä se on.
Eikä syy ole sinun, kun et tiedä, en silloin edes vaadi osaamista. parempi
ollakkin hiljaa SOTE ja Maakunta uudistuksista, kun ne ei osaamisalueella.
Helpompi huudella herjoja vain. Jos kapteenikin tasollasi, varmaan taputtaa
sinulle. - hehheh
"Kansakoulun luokat useaan kertaan tuplanneita sanotaan pitkän matikan suorittajiksi".
Avaaja on taaplannut niitä alempia luokkia moneen kertaan. Ei ole sitten ehtinyt yläluokkiin asti. - Ite.Jytilä
hehheh kirjoitti:
"Kansakoulun luokat useaan kertaan tuplanneita sanotaan pitkän matikan suorittajiksi".
Avaaja on taaplannut niitä alempia luokkia moneen kertaan. Ei ole sitten ehtinyt yläluokkiin asti.Ei kaikki ole vasureita laillasi, koulunkin laistajat.
- faktaa.pukkaa
Nämä web-hasaottelut ovat siitä mukavia, että niissä ei noudateta otoksen sääntöjä.
- Merkityksettömiä
Ei puhelimissakaan.
Olen ollut niissä mukana, siinä nopeasti vain heitetään vaihtoehdot, ja siihen vastata ABCDE jne. tai numeroilla 1 2 3 4 5. Vaihtoehto myös " en tiedä".
KUIN PUHELIMELLA SOITETAAN JOSSA KESKUS ANTAA VAIHTOEHTOJA KENEN PAKEILLE "PAINA 1, PAINA 2, PAINA 3, PAINA 4 "
Jos haluat että soitetaan sinulle " paina 5 "
Jos tulos lasketaan vain niistä, joilla oli joko kyllä tai ei kanta, jakauma on 27 % puolesta ja 73 % vastaan. Eli varsin selkeäksi tulos jää tämänkin jälkeen.
En usko, että kansalaisten vastustus selittyy puoluepolitiikasta kuin osittain. Asiantuntijatahot ovat olleet pitkin matkaa erittäinkin kriittisiä hallituksen sote-esitykseen. Luulen, että ihmisiä epäilyttää paljonkin tämä hallituksen ja asiantuntijoiden erimielisyys. Terveysasioissa kansalaiset kääntyvät varmaan muutenkin oikean lääkärin kuin hallituksen puoskareiden tutkittavaksi. Hallitus ei olekaan edennyt tässä terveyskylki edellä vaan tärkeimmiksi se on nähnyt maakuntahallinnon ja terveysalan yrittäjiä palvelevan valinnanvapauden. Ehkä nämä ovat ne, jotka tuossa saavat kansalta sen täystyrmäyksen.- Johan.Ludvig
Kaikista ne kyselyt lasketaan, ei niiitä voi valikoiden ottaa. "että otampa tuota puoltaneet" joista lasketaan gallup tulos.
Sehän nyt olisikin, kun eduskunta vaalikin tulossa, ja siellä pois vääriä puolueita äänestäneet.
HHEHEEH
Nyt kyllä MPP meni niin halpaan kuin mennä voi. - Himmeät.valot
Johan.Ludvig kirjoitti:
Kaikista ne kyselyt lasketaan, ei niiitä voi valikoiden ottaa. "että otampa tuota puoltaneet" joista lasketaan gallup tulos.
Sehän nyt olisikin, kun eduskunta vaalikin tulossa, ja siellä pois vääriä puolueita äänestäneet.
HHEHEEH
Nyt kyllä MPP meni niin halpaan kuin mennä voi.Et hoksannut, että "Mielipidepankki" aloitti lauseen jos -sanalla. Siinä sivulause tuli ennen päälausetta ja se sai sinut taas ihan sekaisin, eli kirjoittamaan puutaheinää.
- Toveri.jelppii.toveria
Himmeät.valot kirjoitti:
Et hoksannut, että "Mielipidepankki" aloitti lauseen jos -sanalla. Siinä sivulause tuli ennen päälausetta ja se sai sinut taas ihan sekaisin, eli kirjoittamaan puutaheinää.
Kyllä minä hoksaan. Edes tuollaista ei voi jossitella.
Älkää te vasemmistolaiset edes yrittäkö sitä omaa mallianne -mantraanne työntää, ei meillä niin toimita, että sopivat äänestäjät vain huolitaan. Aina kun äänestetään, oli se mikä tahansa, kaikki tulee mukaan. Ei siitä voi raakata, että tuo äänesti väärin. Joissain näin on, mutta ei meillä toivon mukaankaan koskaan. Miten Ay-liike äänestää, kun johtajat demareita ja vasureita ? Siinä olisikin varmaan jopa naurun paikka, miten siellä MMP mallia käytetään. Varmaan hylätään poikki äänet heti kättelyssä, ettei sotke annakko asetelmia. - Himmeät.valot
Toveri.jelppii.toveria kirjoitti:
Kyllä minä hoksaan. Edes tuollaista ei voi jossitella.
Älkää te vasemmistolaiset edes yrittäkö sitä omaa mallianne -mantraanne työntää, ei meillä niin toimita, että sopivat äänestäjät vain huolitaan. Aina kun äänestetään, oli se mikä tahansa, kaikki tulee mukaan. Ei siitä voi raakata, että tuo äänesti väärin. Joissain näin on, mutta ei meillä toivon mukaankaan koskaan. Miten Ay-liike äänestää, kun johtajat demareita ja vasureita ? Siinä olisikin varmaan jopa naurun paikka, miten siellä MMP mallia käytetään. Varmaan hylätään poikki äänet heti kättelyssä, ettei sotke annakko asetelmia.Voi sinua, kun et hoksaa jos -sanan käytön merkitystä. Jos -sana ilmaisee ehdollisuutta (siinä tapauksessa että). Tässä hieman lisää päänvaivaa: Jos tädillä olisi munat, hän olisi setä.
- tasapuolisuuden_nimissä
HEI HUHUU! ME MYÖS, ÄLKÄÄ UNOHTAKO MEITÄ! MEKIN TULTIIN KAAPISTA ULOS!
https://www.iltalehti.fi/uutiset/201702282200078164_uu.shtml
Pankkopojan "viisautta": "Itse olen aikanaan pitka matikkalainen, ja pyöristyin suorastaan"
Mikä ensinnäkin on "pitka matikkalainen" ja miten paljon Pankkopoika pyöristyi? Lisääntyiko Pankkopojan paino siis 40-50 %?- Olet.avuton
Sinäkö ?
Nyt höpsit. Kirjoituksesi kansakoulu tasoa, ja sekin osittain, tuskin edes kaikkia luokkia olet käynyt. - Köykänen-
Parempi Känä kun keskityt edelleen vain lestasipilä hokemiseen, muut asiat sinulla hukassa.
Avaus on loistavaa tajunnanvirtaa. Ottamatta mitenkään kantaa itse asiaan.
- PolitiikanHutkija
No jos tuo on loistavaa tajunnan virtaa kertoo se samalla sinustakin jotain:
" Itse olen aikanaan pitka matikkalainen, ja pyöristyin suorastaan, miten meitä yritetään johtaa luvuilla harhaan. Ja mekö ollaan koulutuksessa maailman
huippua, kun tuollainen sonta oppoaa." PolitiikanHutkija kirjoitti:
No jos tuo on loistavaa tajunnan virtaa kertoo se samalla sinustakin jotain:
" Itse olen aikanaan pitka matikkalainen, ja pyöristyin suorastaan, miten meitä yritetään johtaa luvuilla harhaan. Ja mekö ollaan koulutuksessa maailman
huippua, kun tuollainen sonta oppoaa."Kaikki nyt eivät ymmärrä kirjallisten tehokeinojen päälle. Porukka ei tajua että "Majuri" kirjoittaa tahallaan väärin tosikkoja ärsyttääkseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356891JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t235579Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1012995Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5542922V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!512342Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342186- 332054
- 481984
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321803Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71401