Nyt jatkunut AsOY Tohlopinrinteen alueella ainakin häiriköinti monta kuukautta: pojat käyneet rimputtelemassa ovikelloja huvin vuoksi (perinteisesti juostaan piiloon,kun menet avaamaan).Alkoi jo joskus talvella,nyt kesän tultua on siirrytty rimputtelemaan näköjään yölläkin: Viime lauantai-yönä soittivat kelloa joskus klo 23.0 aikoihin.Mies kerkesi näkemään,kun poika (n.10v,vaaleat hiukset,sininen t-paita ja vaaleat shortsit) juoksi naapurin pensasaidan taakse piiloon ja kurkki sieltä,kunnes tajusi jääneensä kiinni ja juoksi karkuun.Muilla ollut samaa ongelmaa?Tunnistaako kukaan häiriköivää poika-porukkaa?Jatkunut jo niin kauan,että olisi kiva saada yhteys vanhempiin ja poikien käytös kuriin....Loppu-talvesta oli myös pakkassäällä isosta osaa taloyhtiön postilaatikoista lukot jäädytetty umpeen .Pikku-poikien porukka silloinkin nähty aikaisemmin poistumassa paikalta....Alkaa huumori loppumaan.
Pikku-pojat häiriköivät Tohlopissa
17
491
Vastaukset
- IhmettelenKauhiasti
Luuletko tosiaan että tänne Suoli24:een kirjoittaminen auttaa?
- Väsyttää
Enpä oikeastaan Kiukkuissani kirjoitin,kun neuvottomana joutunut kuukausia sietämään...
- isäm.maan.puollustaja
Ihan varmana ulko maalasia !
- EkiLielahdesta
Ulkomailta tulleita matu-kakaroita?
- Alan.nuoret
Syyspimeiden tultua isketään täydellä vahvuudella. Ylläreitä luvassa, mm spraymaalia
- Nuoriso.voimaa
Kosto on varma! Tämän kirjoittelun johdosta voi olla varma että postilaatikot on umpi kusessa koko talven.
- Höö
Onks toi Pikku joku erisnimi? Pikku-pojat esim. orkesteri tjsp.?
- Väsyttää
Lause alkaa isolla kirjaimella : p Ei sitä nyt kaikkeen tarvii takertua...
- Pyykki-poika
Väsyttää kirjoitti:
Lause alkaa isolla kirjaimella : p Ei sitä nyt kaikkeen tarvii takertua...
Lähinnä toi väliviiva minua hämäsi. Esim. Jonne-poika on vielä pieni poika.
- lopettakaa-pilkun-n
Pyykki-poika kirjoitti:
Lähinnä toi väliviiva minua hämäsi. Esim. Jonne-poika on vielä pieni poika.
Voi voi SINUA! Näillä palstoilla ei tarvi olla niin tarkkana. Olet varmaankin minun INSINÖÖRI-sekkuni? Vai?
- tarkentava.kysymys
lopettakaa-pilkun-n kirjoitti:
Voi voi SINUA! Näillä palstoilla ei tarvi olla niin tarkkana. Olet varmaankin minun INSINÖÖRI-sekkuni? Vai?
Pakko oli varmistaa ketä tässä syytetään. En tosin ole vieläkään varma mitä sillä Pikku-pojilla tai pikku-pojilla tarkoitetaan.
- kukaaneipalkkaa
Kamera ovisilmään ja naama levitykseen.
- Heti.kiinni
Ei parane levitellä alaikäisten kuvia
- Srgrgrfr
Millä perusteella ei?
- tähän_on_tultu
Tämä on suora seuraus siitä, kun kakaroita ei haluta eikä osata kasvattaa. Ite jos pentuna vähänkin jotain kolttosta tein, niin faija alkoi huutaa kuin hyeena ja lätki vyön solkipuolella pitkin persettä ja selkää. Kyllä siinä oppi elämään ihmisten tavoilla, kun tiesi, että jos vähänkin jotain väärää teki, niin kurinpitotoimenpiteet olivat kovat. Siinä ei tehty väärin.
Eihän nykyään, enää aikoihin ole edes saanut kasvattaa lapsia. Kaikki kurinpito on kielletty nykyään. Jos tukistat lasta, niin viranomaiset puuttuvat välittömästi. Pitää vaan antaa kakaroiden mellastaa miten lystäävät ja olla puuttumatta mihinkään.
Nykyään kun katsoo ympärilleen, niin semmoset 12-vuotiaat likat kiroilevat kuin merimiehet ja pukeutuvat kuin satamahuorat. Vanhemmat eivät yhtään katso, miten alaikäiset lapsensa pukeutuvat. Vois vähän puuttua siihenkin. - miksinoinmyöhään
Jännä että noinkin nuoret saavat olla yöllä ulkona tuohon aikaan. Ekö vanhemmat välitä mitään? En minä saanut kun muistelen aikoja jolloin olin tuon ikäinen. Silloin oli kotiin tulo ajat viim 21.00. Sama "vanha" pila oli toki jo mun lapsuudessa joten vanha häirkkö pila lienee jotkunut isältä pojalle.
- Parikytä.piirua.vas
Me mentiin nukkumaan heti Pikku Kakkosen jälkeen, joka tuli muistaakseni 1800. Oltiin aamulla sitten virkeitä, kun noustiin 0600.
Tohloppi, Tampere 10, postinumeroa en muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865