Etttäkö evoluutioteoria alkaa siitä että elottomasta syntyi ihan vain sattumalta elävää?????
Miten tuo on tieteellisesti todistettu? Ai ei mitenkään? No sitähän minäkin.
Hei, ihan totta!
12
459
Vastaukset
- örk
kyl ne örkit ufolla tuli tänne ja ampu geenipyssyllään johonkin lätättöön, sit ne hyppäs alukseensa ja painu ties minne?..täs me ny ollaan.
Jyri hyvä. Elämää on. Se lienee tieteellinen fakta. Kaikki elolliset oliot koostuvat samoista alkuaineista, eikä mitään eläväksi tekevää vitaalivoimaa ole havaittu. Tästä voimme päätellä sen, että elämä syntyi elottomasta aineesta. Syntyikö se sattumalta, vai syntyykö elämää oikeissa olosuhteissa luonnonlakien ohjaamana aina, sitä ei vielä varmuudella tiedetä. Se kuitenkin tiedetään, ettei yliluonnollista entiteettiä tarvita luonnontieteissä minkään ongelman ratkaisuksi.
"Kaikki elolliset oliot koostuvat samoista alkuaineista, eikä mitään eläväksi tekevää vitaalivoimaa ole havaittu. Tästä voimme päätellä sen, että elämä syntyi elottomasta aineesta."
Tuo on yksi päätelmä. Mulla on toinen: samat ja yhteiset alkuaineet voivat viitata myös yhteiseen Luojaan, joka käytti samoja rakennusaineita luotuihinsa.
Päätelmäsi elämän synnystä noin heppoisesti ei riitä. Oisko jotain kokeellisen tieteen avulla tehtyä todistetta, että elämää on syntynyt epäorgaanisesta aineesta? Louis Pasteur osoitti aikanaan kiistattomasti, että elämää syntyy vain elämästä. Löytyykö sinulta siis kokeelliseen tieteeseen pohjautuvaa faktaa epäorgaanisen aineen muuttumisesta orgaaniseksi, joka kumoaisi Louis Pastoren tutkimuksen? En kaipaa päättelyjä niinkuin evoluutioteorialla on tapana vaan todellisuuteen pohjautuvaa faktaa!- tieteenharrastaja
God-is-not-dead kirjoitti:
"Kaikki elolliset oliot koostuvat samoista alkuaineista, eikä mitään eläväksi tekevää vitaalivoimaa ole havaittu. Tästä voimme päätellä sen, että elämä syntyi elottomasta aineesta."
Tuo on yksi päätelmä. Mulla on toinen: samat ja yhteiset alkuaineet voivat viitata myös yhteiseen Luojaan, joka käytti samoja rakennusaineita luotuihinsa.
Päätelmäsi elämän synnystä noin heppoisesti ei riitä. Oisko jotain kokeellisen tieteen avulla tehtyä todistetta, että elämää on syntynyt epäorgaanisesta aineesta? Louis Pasteur osoitti aikanaan kiistattomasti, että elämää syntyy vain elämästä. Löytyykö sinulta siis kokeelliseen tieteeseen pohjautuvaa faktaa epäorgaanisen aineen muuttumisesta orgaaniseksi, joka kumoaisi Louis Pastoren tutkimuksen? En kaipaa päättelyjä niinkuin evoluutioteorialla on tapana vaan todellisuuteen pohjautuvaa faktaa!Orgaanisen aineen atomit ovat epäorgaanista ainetta, ero on molekyylien koostumuksessa:
"..faktaa epäorgaanisen aineen muuttumisesta orgaaniseksi, joka kumoaisi Louis Pastoren tutkimuksen."
Evoluutio ei tee mitään pelkän sattuman, vaan myös luonnonvalinnan ohjaamana.
Tämä siis sivullisille. Jyrpä ei enää tokene mistään. - A.Teisti
God-is-not-dead kirjoitti:
"Kaikki elolliset oliot koostuvat samoista alkuaineista, eikä mitään eläväksi tekevää vitaalivoimaa ole havaittu. Tästä voimme päätellä sen, että elämä syntyi elottomasta aineesta."
Tuo on yksi päätelmä. Mulla on toinen: samat ja yhteiset alkuaineet voivat viitata myös yhteiseen Luojaan, joka käytti samoja rakennusaineita luotuihinsa.
Päätelmäsi elämän synnystä noin heppoisesti ei riitä. Oisko jotain kokeellisen tieteen avulla tehtyä todistetta, että elämää on syntynyt epäorgaanisesta aineesta? Louis Pasteur osoitti aikanaan kiistattomasti, että elämää syntyy vain elämästä. Löytyykö sinulta siis kokeelliseen tieteeseen pohjautuvaa faktaa epäorgaanisen aineen muuttumisesta orgaaniseksi, joka kumoaisi Louis Pastoren tutkimuksen? En kaipaa päättelyjä niinkuin evoluutioteorialla on tapana vaan todellisuuteen pohjautuvaa faktaa!>>"Oisko jotain kokeellisen tieteen avulla tehtyä todistetta, että elämää on syntynyt epäorgaanisesta aineesta?"<<
Elävät oliot muodostuvat ihan samanlaisista atomeista kuin elottomat "oliot". Atomit eivät ole eläviä, mutta silti niistä on muodostunut eläviä olentoja. - Hehhah
God-is-not-dead kirjoitti:
"Kaikki elolliset oliot koostuvat samoista alkuaineista, eikä mitään eläväksi tekevää vitaalivoimaa ole havaittu. Tästä voimme päätellä sen, että elämä syntyi elottomasta aineesta."
Tuo on yksi päätelmä. Mulla on toinen: samat ja yhteiset alkuaineet voivat viitata myös yhteiseen Luojaan, joka käytti samoja rakennusaineita luotuihinsa.
Päätelmäsi elämän synnystä noin heppoisesti ei riitä. Oisko jotain kokeellisen tieteen avulla tehtyä todistetta, että elämää on syntynyt epäorgaanisesta aineesta? Louis Pasteur osoitti aikanaan kiistattomasti, että elämää syntyy vain elämästä. Löytyykö sinulta siis kokeelliseen tieteeseen pohjautuvaa faktaa epäorgaanisen aineen muuttumisesta orgaaniseksi, joka kumoaisi Louis Pastoren tutkimuksen? En kaipaa päättelyjä niinkuin evoluutioteorialla on tapana vaan todellisuuteen pohjautuvaa faktaa!<< Oisko jotain kokeellisen tieteen avulla tehtyä todistetta, että elämää on syntynyt epäorgaanisesta aineesta? >>
Esim. virusten rakentaminen aminohapoista. Se on nykypäivänä ihan rutiinia. Toki virukset ovat niin yksinkertaisia, ettei niitä aina lueta eläviksi. Kokonaisen solun rakentaminen kemiallisesti on vielä tekemättä, mutta ei tunneta mitään syytä, miksei se olisi ihan samalla tavalla mahdollista kuin viruksen rakentaminen. Huomattavan suuria osuuksia on toki jo soluistakin tehty kemiallisesti.
<< Louis Pasteur osoitti aikanaan kiistattomasti, että elämää syntyy vain elämästä. >>
Tämähän liittyy vanhaan ajatukseen mikrobeista - eikä ollenkaan abiogeneesiin. Tosiaan, silloin kun jo myönnettiin, että on olemassa mikro-organismeja, jotka esim. pilaannutti ruuan, niin oli olemassa ajatus, että maa itsessään tuotti esim. bakteereja elottomasta. Tämän ajattelumallin Pasteur tyrmäsi osoittamalla, että mikrobit lisääntyvät mikrobeista eivätkä sikiä maasta.
Elät nyt mennyttä aikaa. Ei Pasteur mitään abiogeneesiä edes tutkinut, hölmö. God-is-not-dead kirjoitti:
"Kaikki elolliset oliot koostuvat samoista alkuaineista, eikä mitään eläväksi tekevää vitaalivoimaa ole havaittu. Tästä voimme päätellä sen, että elämä syntyi elottomasta aineesta."
Tuo on yksi päätelmä. Mulla on toinen: samat ja yhteiset alkuaineet voivat viitata myös yhteiseen Luojaan, joka käytti samoja rakennusaineita luotuihinsa.
Päätelmäsi elämän synnystä noin heppoisesti ei riitä. Oisko jotain kokeellisen tieteen avulla tehtyä todistetta, että elämää on syntynyt epäorgaanisesta aineesta? Louis Pasteur osoitti aikanaan kiistattomasti, että elämää syntyy vain elämästä. Löytyykö sinulta siis kokeelliseen tieteeseen pohjautuvaa faktaa epäorgaanisen aineen muuttumisesta orgaaniseksi, joka kumoaisi Louis Pastoren tutkimuksen? En kaipaa päättelyjä niinkuin evoluutioteorialla on tapana vaan todellisuuteen pohjautuvaa faktaa!" Louis Pasteur osoitti aikanaan kiistattomasti, että elämää syntyy vain elämästä. "
Ei osoittanut. Pasteurilla ei ollut mitään mahdollisuuksia varmistaa, ettei tuntemattomia mikro-organismien esiasteita olisi syntynyt. Ensimmäinen replikaattori oli paljon yksinkertaisempi kuin nykyiset mikro-organismit. Väite, jota kreationistit toistelevat, ei kestä lähempää tarkastelua.
Toki epäorgaaninen aine muuttuu orgaaniseksi. Ei orgaaninen molekyyli tarkoita vielä sitä, että se olisi elävä. Orgaanisia molekyylejä löytyy jopa ulkoavaruudesta.
Tähdet ja avaruus:
"Tähtienvälisestä avaruudesta on löytynyt antraseenia. Kyseessä on yksi monimutkaisimmista avaruudesta havaituista orgaanisista molekyyleistä. Löytö viittaa siihen, että suuri osa elämän synnyttämiseen tarvittavista aineista on kehittynyt jo avaruudessa. "
Elämän syntyä ei ole vielä onnistuttu ratkaisemaan, vaikka toimivia hypoteeseja onkin. Mikään ei kuitenkaan viittaa siihen, että missään vaiheessa tarvittaisiin jokin yliluonnollinen puuttuminen.
- hdhjtyjdtj
Kretiinin outo ajatusmaailma ihmetyttää. Jyrbä päätti kostaa kokemansa kettuilun varastamalla nikin toiselta kretsulta? Jopas jotakin!
Toinen kressu, joka uskoo väärällä tavalla, on pakanaakin pahempi.
Vanha komukoiden kysymys: "Mitä eroa on SDP:lla ja miesten polkupyörällä? Polkupyörällä voi ajaa työmiehenkin asiaa."- aitoharrastaja
Katsotaan nyt, jaksaako pitää sen varastettuna.
Ei ala.
- asdgsadghda
No eihän se ala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483