mitä musiikki sinulle merkitsee?

utopia

Mitä musiikki sinulle merkitsee? Onko se pakoa arjesta, sunnuntaihetki? Onko se terapiaa masennukseen? Vaiko välttämätön paha? Kuunteletko eri vuodenaikoina erilaista musiikkia?

11

2185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyacinth

kaikkea mainitsemaasi. Vuodenajalla ei niinkään ole merkitystä vaan ihan omalla fiiliksellä. En usko, että voisin elää tyytyväistä elämää ilman musiikkia.

• Leijukka

musiikki merkitsee mulle melko paljon,joka päivä täytyy jotain musiikkia kuunnella:),kuuntelen siis paljon muutakin musaa kuin vain iskelmä ja tanssimusiikkia.

jotenkin enemmän nautin iskelmämusasta erityisesti kesäiltaisin,silloin kun on muulloin rauhallista ja hyvä tunnelma tai joskus vähän vähemmän rauhallista:)
      Parhaiten itse pääsen myös omiin muistoihini musiikin avulla,joskus tulee todella outo ja aika hauskakin tunne,jos kuulee radiosta jonkun ihanan biisin,joka on jo vanha eikä sitä ole ehkä kuullut pitkään aikaan,muistaa sen hetken kun on kuullut sen biisin jossakin,vaikkapa noin 10 vuotta sitten,voi muistaa sen hetken mitä joku ehkä sanoi,miltä tuoksui,mikä oli muuten tunnelma silloin..

Olen todella herkkä ihminen ja jos kuulen vaikkapa radiosta tarpeeksi hyvän kappaleen,iho menee helposti"kananlihalle":)
      ja joskus alkaa itkettämään,joko siksi että biisi on niiin hyvä tai sitten se on vain muuten herkkä tai surullinen kappale.

• Joo, siis eihän ilman musiikkia olisi oikein mitään.Aika ankeeta olisi elämä.
      Musiikkista saa pajon hienoja elämyksiä ja hyvää mieltä.

En minä muuten mitenkään vuodenaikojen perusteella musiikia kuuntele, paitsi jouluna kuuntelen tietysti joululauluja. Kesällä niitä ei oikein viitsi kuunnella ;)

• Saapas

Kyllä musiikin merkitys on tärkeää minulle! Kuuntelen päivittäin, en niinkään vuodenaikojen mukaan vaihdellen. Eniten pidän iskelmä- ja tanssimusiikista, mutta muunkilainen musa käy. Paitsi hevirokki ja teknomusa eivät kuulu kuuntelulajeihini!

• Tia

merkitsee äärettömän paljon. Musiikki on mukana ilossa, surussa, kiukussa, vihassa, rakkaudessa ja kaikissa tunteissa... se on hyvä keino käsitellä ja kanavoida tunteita. Parin minuutin mittainen kipale voi sisältää uskomattoman paljon ajatuksia, kokemuksia ja tunteita =) Musiikki on elämää =) Musiikki on terapiaa... Musiikki on kaikki =)

• Laululintu

Musiikki ja varsinki laulaminen on mun koko elämä!
      en vois elää ilman laulamista, joka on myös mun mieheni koko elämä..

• amelita

minä olen kaikkiruokainen musiikin kuluttaja. tanssi, iskelmä, punkki, metalli, jne kaikkea kuuntelen ja vielä tykkään tanssiakin. ai niin klassistakin kuuntelen. kaikista musiikinlajeista valkkaan ne helmet.

• Janscu

terapiaa.Eli kun on oikein paha olla ja masentaa,niin silloin kuuntelen esim.suosikkiani Markus Törmälä & FBI-Beat:ia.

• poronen

musiikki on kaikki kaikessa,se auttaa jaksamaan elämässä eteenpäin,varsinkin kun kuuntelen enimmäkseen janne tulkkia ja fbi beati:n musiikkia,ne on mun ykkös lemppareitani=)

• Zoom

Mielikuvia

• lohdutusta

ikävään,hellyyttä kaipuuseen,vihaiseen raivoon tavalliseen siivoupäivään ehdoton, siis yksinkertaisesti musiikki on minulle kaikki. Joskus olen ajatellut olisiko elämää ilman musiikkia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      314
      6781
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3829
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe