”Matkabloggaaja Anna-Katri Räihä reissaa mielellään itsekseen”.
Tuo aamu-TV:n vieras 8.6.2018 on malliesimerkki ympäristöstämme täysin piittaamattoman yksilön itsekeskeisyydestä! Vuodesta 2012 lähtien hän on tullut reissanneeksi jo 108:ssa maassa.
Tuohan tekee reilut kaksikymmentä ( 20 ) maata vuodessa. Ja kaikki tuo lentomatkailu pelkän bloggaamisen vuoksi, ei esimerkiksi terveydellisistä syistä ( psoriasishoidot tms ).
Idioottimaista toimintaa ihmiseltä nykyaikana, jolloin meret tukehtuu muovisaasteeseen ja ilmastonmuutos etenee kiihtyvällä vauhdilla etenkin lentomatkailun vuoksi.
Kuudes sukupuutto on meneillään, pahoin pelkään, että yksi sen tuhoamista lajeista tulee olemaan HOMO SAPIENS!!!
Mutta suhtautukaamme asiaan luottavaisesti; ”SILLOINHAN MAAILMA VOI PELASTUA!”
IMySelfieAmTheBest
4
630
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo piece of shit oli taas äänessä Radio Suomella. Mainosti kirjaansa. Älkää ostako tuon eltaantuneen kanasen tuotoksia.
- Anonyymi
Sinun tekstisi on parasta mainontaa. Pitäneekin ostaa tuo kirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tekstisi on parasta mainontaa. Pitäneekin ostaa tuo kirja.
Lisään... Olen nimittäin erittäin kiinnostunut matkailusta ja aion lisätä matkailua jatkossa entisestä. Olen tähän asti matkaillut turhan vähän.
- Anonyymi
Äsh... Turhaa kateellisen hysteerikon höpinöitä. Itsekin matkustan tänäkin vuonna ulkomailla ainakin 3 kertaa enkä todellakaan näe matkustamista ongelmana. Itse asiassa suomalaiset matkustavat turhankin vähän ja matkustelua voisi lisätäkin. Jos pitää matkustelusta niin sitten kannattaa matkustella eikä hysteerikkojen itkemisestä tarvitse piitata. Tai oikeammin he ovat kateellisia älykääpiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138