”Matkabloggaaja Anna-Katri Räihä reissaa mielellään itsekseen”.
Tuo aamu-TV:n vieras 8.6.2018 on malliesimerkki ympäristöstämme täysin piittaamattoman yksilön itsekeskeisyydestä! Vuodesta 2012 lähtien hän on tullut reissanneeksi jo 108:ssa maassa.
Tuohan tekee reilut kaksikymmentä ( 20 ) maata vuodessa. Ja kaikki tuo lentomatkailu pelkän bloggaamisen vuoksi, ei esimerkiksi terveydellisistä syistä ( psoriasishoidot tms ).
Idioottimaista toimintaa ihmiseltä nykyaikana, jolloin meret tukehtuu muovisaasteeseen ja ilmastonmuutos etenee kiihtyvällä vauhdilla etenkin lentomatkailun vuoksi.
Kuudes sukupuutto on meneillään, pahoin pelkään, että yksi sen tuhoamista lajeista tulee olemaan HOMO SAPIENS!!!
Mutta suhtautukaamme asiaan luottavaisesti; ”SILLOINHAN MAAILMA VOI PELASTUA!”
IMySelfieAmTheBest
4
807
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo piece of shit oli taas äänessä Radio Suomella. Mainosti kirjaansa. Älkää ostako tuon eltaantuneen kanasen tuotoksia.
- Anonyymi
Sinun tekstisi on parasta mainontaa. Pitäneekin ostaa tuo kirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tekstisi on parasta mainontaa. Pitäneekin ostaa tuo kirja.
Lisään... Olen nimittäin erittäin kiinnostunut matkailusta ja aion lisätä matkailua jatkossa entisestä. Olen tähän asti matkaillut turhan vähän.
- Anonyymi
Äsh... Turhaa kateellisen hysteerikon höpinöitä. Itsekin matkustan tänäkin vuonna ulkomailla ainakin 3 kertaa enkä todellakaan näe matkustamista ongelmana. Itse asiassa suomalaiset matkustavat turhankin vähän ja matkustelua voisi lisätäkin. Jos pitää matkustelusta niin sitten kannattaa matkustella eikä hysteerikkojen itkemisestä tarvitse piitata. Tai oikeammin he ovat kateellisia älykääpiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka393570- 113458
- 1523359
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61558- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531096Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910