Se on ihan turha huutaa mistään suomalaisesta tai muusta porukasta jos
sinä et voi siihen vaikuttaa. . . Kerro ihmeessä miten sinä voit estää jotain ottamasta
sinun kuvitteellisia rahoja ja tai määrätä, että hän ei saa niitä jakaa pakolaisille.
Sä et voi päättää raukka edes siitä, että saisit Thaimaan tyttöjä tai Myanmarin
tyttöjä tänne vaikka kävisit niitä itse hakemassa. Mitä helvett*** sä sitten kuvittelet,
että sä pysyisit estämään sen, että joku ei anna pakolaiselle rahojaan.
On ihan turha huijata ja syyllistää ihmisiä joilla ei ole osaa ei arpaa koko rahanjakoon.
On ihan turha sanoa, että sä olet joku vitu** suomalainen tai venäläinen tai Ruotsalainen.
Tulee mieleen kerran yksi tapaus kun sanoin, että sinun johtajasi on täällä valtiovierailulla.
Kaveri sanoi, että mitä minä voin siihen sanoa, mennä sanomaan, hei Kaarle vai ?
Ette Te voi sille mitään jos sinun pomosi tai suuri johtaja jakaa rahaa tai kieroilee sitä
itselleen. Sinun pitää päästä jakamaan sitä rahaa itsellesi ja näin varmaan jokainen
joka siihen pääsee tekee ja hänen on valehdeltava ihmisille koko ajan.
Mä en varmasti ala äänestämään ja laittamaan jotain jätkää tai lutkaa mihinkään
jakamaan mitään sosiaalista rahaa. Mä haluun vain osuuteni ja rahani pois jos mahdollista.
Vaatikaa valtion ja kunnan omaisuus itsellenne ja tehkää sillä mitä tykkäätte ja vetäkää
lättyy niitä, jotka yrittää sitä Teiltä huijata. Valtion omaisuus on helppo realisoida
yhtiöittämällä ja jakamalla osuudet ihmisille jos ne niitä edes omistaa ? ?
Eikö ole helpompi elää, niin kuin Eurooppalainen ja Amerikkalainen, kun omistaa ja
ei tarvitse vihata ketään ja jokainen voi jakaa rahansa mihin tykkää !
Puhutaan selkokielellä, mitä sä voit tehdä ?
1
281
Vastaukset
- älyäläjätä
Se että Suomen pääministerin suojaukseen tarvitaan
kymmeniä uusia siviilipukuisia poliiseja kertoo jo Suomen
eduskunnan enemmistön toiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408