O-tullissa nyt porukkaa

vanhempiukm

Kävin viikonloppuna ouluntullin p-paikalla ja hiljaista siellä oli. Käykö siellä nykyään porukkaa. Muutama vuosisitten oli kiihottava paikka. Autossa hiplaajia siellä sunnuntainakin oli, mutta ei lähempää kontaktia saanut. Muutama auto kierteli, mutta ei varmaan sopiva seuraa ollut näköpiirissä.
Kiihottaa kovasti vilautella kullia p-paikoilla, joskus johdattaa pidemmällekkin asiassa.

125

5234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukm-36

      Pari kertaa oon itsekin tänä kesänä siellä käyny katsomassa löytyiskö kaveria runkkailuun. Ei ole vielä tärpännyt. Ei aikaisempaa kokemusta porukalla runkkaamisesta niin kovasti kiinnostais kokeilla.

    • Nimimerkki010

      Muutamana yönä tullut pyörähdettyä eikä ole ketään näkynyt. Mikähän kellon aika voisi olla sopiva muiden löytämiseksi?

    • Ukm-36

      Iltasella voisi olla hyvä.

    • Raipe53

      Näytti olevan pari nuorta kolliakin imuilla ouluntullissa tumman sinisellä autolla en viitsinyt kysyä olisiko voinut liittyä seuraan mutta seurailin sivummalta

    • vanhemiukm

      Näin juhannuksena taitaa olla aika rauhallista. Menen kuitenkin katsomaan puolenpv tienoilla. viivyn siellä ainakin tunnin ja katselen olisko kaveria runkkailemaan. Viimeksi asunto-autoja oli pari siellä, liekkö sisällä ollut hommat käynnissä. Ainakin toisessa vähän siltä näytti.

    • Happi

      Onko ketään tulossa tänään 17-18 aikoihin?

    • niklas-s

      Ktaselin siellä yksi arkipäivä ilta ja hiljaista oli. Sitten liikuin hieman satihiyöpaidassa ja heti tärppäsi.

    • Kivapaikka

      oulutulli on. Siellä metsässä on vain niin himputin paljon sääskiä. Kävin siellä, en nyt metsään asti mennyt, mutta autossa juteltiin ja muutakin, yhden kaverin kanssa. Autoja pyöri ympärillä, mutta kukaan ei tullut ulos autosta. Olishan se lisännyt mukavasti tunnetta, kun olis vielä katselijoita ollut.
      Ilman muuta menen sinne uudestaan. Onkohan Oritkari kuin kansoitettu.

    • etelästä

      tule 6.7 aamulla sinne niin saat imut

    • lthr

      aika hiljaista ollut mitä tullut tullissa käytyä. Muutama kerta kyllä saanut kunnon toiminta a siellä. Nahkaa kun näkisi siellä muidenkin päällä..,

    • kullinen

      kiihottaa katsella toisen runkkausta. Voiskohan O-tullissa sellaista harrastaa.

    • lthr

      kyllä siellä saa runkata. pian runkkaat katselijan kanssa kahdestaan. kyllä mua kanssa kiihottaa runkata niin että joku katselee...

    • Jepp3

      Päivällä n 14 aikoihin on yleensä porukkaa. Muutamat tyypit menee suoraan metsään ja toisen hengaa autoissa. Aika ikämiehiä kaikki yleensä.
      Ite olisin valmis antamaan suihin nuorelle kundille , mutta nuoret on loistanut poissaolollaan.

    • Kullinräplääjä

      Asuuko asuntovaunuilija vielä siellä. Kävin pariviikkoa sitten siellä ja hän oli koiransa kanssa siellä. jätehuolto ei oikein pelannut hänen kohdallaan.
      olen myöskin huomannut, että iltapäivä on vilkkainta aikaa. Autoja pyörii ja autossa runkataan ihan selvästi. Pitäis olla rohkea ja mennä katselemaan ja voishan sitä siinä vierellä runkata itsekkin. Kiihottaa kovasti käydä siellä.

    • lthr

      kyllä mua kiihottaa käydä tullissa mustissa nahoissa! liikkua niissä ulkona ja odottaa että joku osoittaa kiinnostusta....

    • Ukm-36

      Nyt parhaillaan kulli kovana kun ajattelen että katsoisin kun tuntematon vetelee käteen ja mälli lentää. Varmasti haluaisin ottaa oman kalun esiin ja vedellä oikein kunnolla.

    • tupe

      moi. perjantaina päivällä vois käydä pyörähtään

      • etelästä

        tule lauantaina aamulla


      • tupe
        etelästä kirjoitti:

        tule lauantaina aamulla

        työ este silloin


      • Lapissa18

        Onko lapin suunnal ketään imu haluista


    • lthr

      oisko su seuraa tullissa? mä mä 49 tiukoissa nahoissa....

    • Nuorijuippi1

      Nuori juippi tulossa su noin klo 15-17 valmiina mihin vaan, tulkaa paikalle

    • ukkomiesoulusta

      Tapasin miehen, vilautteli kaluaan, aika iso. kyllä sellainen kiihottaa. Minä en voinut jäädä pitemmäksi aikaa katselemaan ja menemään pidemmälle, vaikka olis mieli tehnyt. Jos luet tämän, tule uudestaan, tehdään hyvää toisillemme. Jospa se nainenkin, joka siinä lähettyvillä autossa oli, tulisi uudestaan.

    • UkmOul

      Onko huomenna klo 11-12 ketään paikalla?

    • M38

      Hiljaiseksi on mennyt tulli näin päiväaikaan.
      Olisi mahtavaa saada toinen autorunkkari viereen.

    • lthr

      mites tulli näin vkl? mihin aikaan porukkaa paikalla? kunnon toimintaa vailla!!

    • M38

      Äsken oli kivan näköinen nuori nainen. Olikohan samoilla asiolla

    • pottukukko

      Käyhän siellä koko-ajan se "riista-kuvauskamera" siellä puussa lähistöllä, tai kaksikin!!!;)

    • pottukukko

      vastauksia haloooooooo.......erkamera, vai...;))))

    • ukm72v

      Viikonloppuna menen taas O-tulliin katsomaan, josko siellä olis kaveria, vaikka metsänsiimeksesä vähän nautiskelemaan. Kummassahan lienee paremmin porukkaa oritkarissa vai o-tullissa. Pitäisköhän käydä katselemassa molemmat.
      Ja siitä kamerasta... ei siellä mitään riistakameraa ole ja jos oliskin joku olis vienyt sen mukanaan ajat sitten.

      • um48

        Nallikarissa metsässä pohdon rannassa kanssa hyvä paikka käydä. Siellä muutaman kerran saanut runkkailla n. 40-60v miehien kanssa ja panna nuorempaa bottomia. -Kalju 48v um


      • ouluukm55

        joo pari kertaa nyt pohon kautt pyöräilly ei tietoo oisko äijää paikalla ennen parasta seksiä kesäisin ajasta riippumatta


      • NuoriBtm

        Olen itsekkin pohtossa muutaman kerran käynyt ja pari kertaa siellä jokunen tyyppi ollut. Toisella kertaa runkut ja toisella kertaa tyyppi vain pyöriskeli. Mutta mahtuu myös pari tyhjää keikkaa.


    • lthr

      vähän kun ilmat viilenee, niin pitää käydä taas tullissa. Jospa saisi taas kunnon toimintaa metsikössä! viime kerrasta jo aikaa...

      • oubim1963

        oritkari myös hyviä mestoja ennen kiimasii bottomeita ja transuja välillä miten nykyään?


    • Höppeli

      Aamulla joskus ysin aikaan?

    • 39bitop

      Tänään olisi klo 17 paikalla 39v kalju top henkinen bi... Olisi mukava saada kunnon suihinotto... saavu paikalle jos haluat imeä mua

    • Kiima89

      Nyt olis munaa tarjolla

    • vanhempiukko

      Kävin sunnuntaina. Hiljaista oli pariasuntoautoa oli parkissa, mutta ei siellä mitään näkynyt eikä kuulunu. Onkoha ihmiset lomalla ja viikonloppuisin mökillä. Viimeistään elokuussa vilkastuu, kun illat alkaa hämärtää. Toivottavasti kesä jatkuu yhtä komeana

    • Yhdeksäntoista

      50w/185/82 ukm runkkausseuraa vailla. Tunnin päästä Ouluntulliin seuraa?

    • 4kyt

      Missä siellä Oritkarissa tapahtuu? Miten homma pannaan aluille tuntemattoman kanssa? Kiinnostaisi kokeilla mutta ei mitään kokemuksia.

    • m38ou

      Onko Tulli hiljentynyt

      • kokeilijabiukm

        Onkohan helle syypää, että on hiljaisempaa. Viikonloppuna kävin ja totesin saman, ei ollut ketään.


    • Sporttbtm

      Pohton rannassa nuorempi alta 30v komea btm käymässä n. 13.30-14 ja ois kiva saaha vanhemmalta mieheltä

      • Sporttbtm

        Lisätää viekä, että miksi ei pariltakin vanhenmalta topilta :)


    • pottukukko

      tulli hilejentyny, kun kamera/-kamerat siellä valovoo, vatvat, vaaan, kax, jos eenemmänkii oo, ooo,,, ;)

    • vanhempiukko

      Nyt päivälläkin mukavasti runkkaajia. Metsässä oikein porukalla. Ollaanhan asiallisesti, niin kukaan ei pahastu. Voihan sitä mennä juttelemaan autossa istujien kanssa. Juttu etenee tai sitten ei. Minulle on sattunut mukavia juttukavereita ja siitä saan enemmän kuin muutaman minuutin sessiosta metsässä. Yksi iäkäs mies ei halunnut metsään vaan tyytyi autossa runkkaamaan ja katselemaan toisia.
      Meitä on kivasti moneen autoon ja kaikkia kunniotetaan.
      Lauantai aamupäivästä taas sinne.

    • imuilla

      Pari kertaa käynyt paikalla ja molemmilla kerroilla yhden saman naisen kanssa. Otti suihin ja runkkasi sekä hyväiltiin suukoin kera. Toisella kerralla ajoikin auto viereen ja kaveri taisi katsella touhujamme..?

    • lthr

      aika hiljaista oli kun kävin viime lauantaina tullissa. yksi auto parkkipaikalla. tuli toki toinenkin mies. puristeli kyrpäänsä verkkareiden läpi... eli kyrpää olis ollu tarjolla. Ja isoa...... jospa tänä vkl vilkkaampaa

    • M38__

      Onko tänään kukaan menossa Tulliin?

    • jukkaukko

      Tullissa aika vireää päivällä ja varsinkin illasta, kun alkaa hieman hämärtää. Metsässäkään ei ole öttiäisiä, joten siellä voi olla vapaasti. Autossa runkkailijoita on ja tykkäävät jos käy katsomassa

    • Tullijatakukangas

      Puutteessa olevat ja rasvatut, sheivatut perät pystyyn huomenna illan hämärtyessä niin sisään tulee.

    • lthr

      ok. pitääpä käydä katsomassa tilanne ensiviikolla päivä aikaan... vai pitäisiköhän jo lauantaina käydä.... illan hämärtyessä kunnon toimintaa....

    • Kiimassa

      Nyt valistakaa tietämätöntä. Onko tämä himojen paikka vai saisko siellä munaa jatkuvassa kiimassa oleva nainenkin?

      • Minä voin auttaa sua jos vain apua kaipaat ;) pistät vain viestiä milloin.
        Osoite löytyy profiilista


    • lthr

      annan sulle kyrpää! milloin oisit paikalla?

    • Tullijatakukangas

      Reikä ku reikä niin poraan kyllä. Nainen käy oikein hyvin.

    • lthr

      tullissa huomenna päivällä seuraa? mä mustassa nahassa....

    • Kakskymppinen

      Onko tänään ketään menossa? Itse ohikulku matkalla ja ajattelin käydä tullista katsomassa jos saisi taas seuraa, viime kerta oli oikein mukava;)

    • ukm72v

      Mies 60v
      Täällä 60v ukkomies joka on kiinnostunut Oulun tulli p-paikasta. Kysynkin että pitä aluetta tämä ns. laveri tarkoittaa, huoltoaseman puoleista p-paikkaa joita on kaksi ymmäträäkseni tai sitten pohjantien toisella puolella olevaa p-paikkaa.... Olen kiinossutunt ja haluaisin tutustua laveriin....

    • 18vPoju

      Sittenkun ajokortin saan niin tulen Ouluntulliin! Täällä hoikka, hyvännäköinen poika.. olen valmis kaikkeen kivaan! Nähdään tulevaisuudessa.

    • ukmoulusta

      Tullissa kivasti päivällä porukkaa. Joku mainitsikin klo 14 olevan vilkkainta, olen samaa mieltä. Autoja liikuskelee ympärillä ja seisahtuva ja ottavat kalun käteen. Minä yleensä tulen ulos autosta ja jään jonkun auton viereen katselemaan, jos eivät pahastu. kannattaa tulla ulos autosta ja ottaa kontaktia muihin, se johtaa yleensä pitemmälle. Viimeksi olin retkiauto miehen kanssa, sillä oli komea kullin ja seisoo hyvin. Kuseskeli autonsa vierellä ja runkkas kulliansa ja seisoi niin, että näin. sellaiset tapahtumat jää mieleen ja on kiihottavia.

    • Kiima89

      Onkos tänää ouluntulliin tulijoita klo 16.00
      17cm ;) ois tarjolla

      • ukm08

        Onnistiko, Kävin n 14 aikoihin silloin oli hiljaista.


    • Keskustassamitään

      Onko Oulussa muita paikkoja? Gloryhole tai runkkailupaikkoja? Keskustassa mitään yleisiä vessoja?

    • Nuorikundi123

      Tänään tai huomenna ketään tulossa? Saisiko muitakin nuoria paikalle touhuileen.

    • B29v

      Tänään 20:30 menossa

    • Tulliiii

      Moi
      Pidetäänpä tämä ketju ajtiivisena ja asiallisena. Olen itse käynyt tullissa ajelemassa ja parkissa aika usein. Kesällä tyyppejä menee metsään aika usein ja siellä aina joskus jotain tapahtuukin.
      Eilen iltapäivällä ajoin tulliin ja pailkalla oli yksi auto jonka oletin olevan samalla asialla kuin itsekkin.
      Ajoin parkkiin ja selailin nettiä puhelimella. Tämä auto ajoi viereen ja siisti kundi katseli mua hetken. nousi sitten autosta ja hengaili hetken pihalla. kun katsoin hänen suuntaan niin laittoi käden munan päälle ja teki semmoisen huomaamattoman mutta kuitenkin huomattavan "kouraisun.
      Hymyilin ja nyökkäsin ja hän meni autoonsa.
      Huomasin että hän runkkaa autossan ja avasin ikkunan. Sanoin tyypille että tykkään katsella. se oli hänelle ok. hetken päästä hän nousi autostaan ja katsoi mun munaa kun runkkasin.
      samalla hän runkkasi ja laukesi. moikattiin ja hän lähti pois. oli kyllä tosi mukava kokemus ja hymystä päätellen hänkin sai mitä halusi.

    • LLerssinen

      Huomenna noin klo 16 tulossa paikalle. Musta BMW ja sukkispaketti kojelaudalla. Koputa vänkärin ikkunaan rohkeasti.

      • Vieläkö oot paikalla?


    • Himokkaat

      Löytyiskö keski-ikäiselle bi pariskunnalle sexiä. ?

      • Täältä löytyy nuori herrasmies :)


      • Himokkaat
        Ddj kirjoitti:

        Täältä löytyy nuori herrasmies :)

        s.postiosoite


    • Himokkaat

      Olisko siellä seksiä tarjolla bi pariskunnalle?

      • Oguss

        Varmasti löytyy ;-)


      • Fjjfgg

        Mites bi- pariskuntaan sais yhteyttä?
        T: Kiinnostunut 40v mies.


      • Himokkaat
        Fjjfgg kirjoitti:

        Mites bi- pariskuntaan sais yhteyttä?
        T: Kiinnostunut 40v mies.

        Iskurinet tai s.postisi?


      • Pistäppä postia mulle ukkomies40 at suomi24.fi


    • ukm

      kyllä tänään oli mukavaa O-tullissa...porukkaa sopivasti, runkkailtiin ja muutakin

    • lthr

      vieläköhän vkl porukkaa tullissa... vasta sunnuntaina pääsisi katsomaan! päivällä jo ehkä.....

    • gäymyös

      Gäyhän, siellä, muutkin, mutta .Riistakamera valvoo, kuvaa, siellä myös ja taitaa olla kaksikin, "valvoo, valvoo vatvat vat,,,,,!!!!

    • Onko täällä mitään säpinää illalla?

    • vanhaukko

      Sain katsella, kun autossa mies runkkasi. menin ihan auton viereen, että oli hyvä katsella. Molemmat selvästi kiihottui. Orggujen jälkeen muutama minuutti juteltiin ja poistuttiin tahoillemme,

      päivälläkin voi sattua kiihottavia asiota.

      • Ukm38

        Onko nyt ketään. Okis kiva jos joku katselis ku runkkaan autossa. Ukm38


    • LLerssinen

      Käyn yleensä viikolla töistä tullessa siellä jos ehdin/pystyn. Musta BMW ja sukkispaketti kojelaudalla. Tyhjä paketti siis :) Tänäänkin jos niikseen sattuu.

    • Himokas29v

      Haluttas antaa peppua tänään illan pimetessä vanhemmalle 45 miehelle jos sulla liukkaria ja tilava auto?

    • Jampperi

      Onko tänään aamupäivällä ketään menossa?

    • Imensut

      Himokas 30v haluaisi mielellään katsella, imeä ja ehkä antaa pannakkin. Ujolla luonteella en vaan tiedä miten toimia siellä.

      • Mä olidin nyt tulossa. Saa imeä😀


      • Niin missä täällä tää imutusmesta on?


      • Tässä olis nyt naiselle imettävää parkissa vielä jonkun aikaa😀


    • Kundiqq

      Tänään klo 13 tuleeko muita? 36 v kundi runkkaa autossa

    • Seisottaja

      Torstaina illalla käyn ja minulle saa esitellä seisokkia. 19.30 aikoihin suunnilleen ja läppä alhaalla. Tyttöilijäkin kiinnostaa.

    • lthr

      oisko pe päivällä ketään?

    • ukkoyli60v

      nyt taitaa olla jo hiljaista o-tullissa. Hilajisuus kuitenkin merkitsee sitä, että ne harvat on tosimielessä liikkeellä. Sen olen pannut nyt merkille.
      lämpimässä autossa voi kaikkea kivaa.
      pyörähtäkää päivälläkin katsomassa, kyllä sieltä sattumalta kaverin löytää.

    • Käsikäy

      Tänään menen käymään katselemaan jos kovaa kalua näkyisi. Tarkkaa aikaa en osaa sanoa mutta joskus kahden hujakoilla luultavasti pääsen.
      Olen just tommonen vanha autorunkkari joita täällä mollataan mutta ei voi mitään kun kiinnostaa. Transu olis makee nähdä kun ei ole koskaan osunu kohdalle.

    • ukkoyli60v

      Perjantaina oli kiva käydä kun sattui mukava kaveri, jonka kanssa autossa juteltiin seksi asiosta ja runkkailtiin omaa ja toisiamme myöskin. rauhallinen oikein mukava hetki. kyllä sitä voi kiva hetken viettää toisen kanssa autossakin.

    • 19senttinen

      Tänään päivällä ketään katselijaa/esittelijää 50w/185/82 hyvin varustetulle ukkomiehelle?

    • lthr

      kyllä himottaisi katsella ainakin! milloin?

    • 19senttinen

      Just nyt tullissa...

    • lthr

      mä oisin vasta myöhemmin... millaista toimintaa mielessä?

    • 19senttinen

      Käsihommia... katselua ja esittelyä...

      • M__38

        Ootko vielä tullissa. Olis kiva katsella ja runkata samalla omassa autossa


    • Kiuasperäkärrisä

      Kävin viimekesänä pyrähtämäsä O-tulin parkipaikala.
      Sieläoli joku häiskä kyykistelemäsä auton perä-avokärrisä hiukan vieresä keskelä päivää.
      Näitekö muut? Olikohan mitä?
      Hieno jos esitely oikeen tariotimela! Pari autoa oli ainaki pysäköitynä kärrin taate ihan lähele
      Savu ei nousu piipusta...

    • Mies29v

      Voisin nyt imeä vanhempaa 45 miestä?

    • lthr

      tiistaina illalla käväsin tullissa. hiljaista oli. mutta kuitenkin yksi innokas ois ollut, mutta liian kylmä touhuilla! Harmi...

    • asfasd

      M21 tekis mieli imeä isoa kullia :p

    • pertsa-kärriskiuas

      kummettei kukaan kommenttia tohon viestiin pertsa-kärris kiukaalla kyykkimisestä
      viimekesän ajoin nimittäin motaria otullista pohjoseen kun ohite ajoi auto jolla oli vedossa pertsa-kärri ja siinä kyyrys kiukaan kylies paliaspersehin mies nin sanotusti ”sikari poskest”
      äijjelin tukka vaa hulumus kun esitys otti etäsyyttä ja loittoni
      kyllä meiton jokajunaan

    • Ohasevaaikstriimiäpau

      Eikö voi enää muilta näkymättömisä sontia vaika sitte saunaanki vaa seki pitää tuua oikee näytöile muitten nokkain alle ja tommosena vauhtilajina?
      Voikos tossa lentää kikareet toisten tuulilasii?

    • lthr

      huomenna ma tullissa ketään aamupvä/pvä? mä m50...

    • Mies29v

      Nyt haluisin hitaasti imien ja hyväillen laukaista vanhemman miehen kalun mun suuhun?

    • RunKari999

      Tänään n klo 14.00 runkkaa tullissa 38 v kundi tervetuloa jutuille

    • lthr

      jos vielä huomenna kävisi tullissa ja jättäisi sitten paikan talviunille.... vois kokeilla etsiä jostain muualta kaveria touhuilemaan.

    • pytpytpyytno

      voisko joku tuoda kamiinan kiuvaskin kävisi sinnev vähän syrjemmäle niin tarkenis puuhastella pikkupakkasela?
      Nii ja klapeja myös 😉

    • peniidensilmmäärmittaaja

      Siellä jo on kiuas mutta jäätävä kasa paskaa sen ympärillä!!

      Ketä sytyttää moinen...

      Klapitkin on jääneet sonnan nalle

    • Unnu

      Moi
      Onko tulli hiljentynyt

    • kuuskymppinenoulu

      Onhan se talvella hiljaisempaa, mutta aina siellä joku, ainakin autossa näkyvästi tekee hommiaan ja odottaa mielenkiinnolla, että joku katselisi.
      Tykkään katsella

    • hujama-id

      aijon nyt jouluna nukkua parikolme yötä autossa oulutullissa. voisko joku ratt.sonni tulla viereen hyvänä ystävänä - kylymä tulee muuten
      Prrr... 😉

    • lthr

      oisko tulijoita välipäivinä? ei tarvis yksin....

    • 40utelias

      Voisin käydä ouluntullissa, viestiä voi nakata Kik: mies08alue
      Olen 40 v ukm

    • Anonyymi

      Oisko tänään kävijöitä o-tullissa? Olen tulossa paikalle iltapäivällä johonkin aikaan rullaluistimilla, saisinki kyydin keskustaan...
      T. Saunan ystävä

    • Anonyymi

      Oisko tänään kävijöitä o-tullissa? Olen tulossa paikalle iltapäivällä johonkin aikaan rullaluistimilla, saisinki kyydin keskustaan...
      T. Saunan ystävä

    • Anonyymi

      Kävin lenkillä Ouluntullin maastossa. Kävelin tietäpitkin sinne murskeasemalle päin ja siitä erkani polku O-tullin p-paikka kohti.
      Vähänmatkaa käveltyäni, tuli mies vastaan, siinä juteltaessa mies hiplasi housunpäältä kaluaan. Lopuksi juttelu kääntyi runkkaus hommiin. minä katselin kun hän hoiti homman loppuun asti...tykkäsi katselusta.
      Jatkoin matkaa, niitä hyvin näkyviä polkuja näin vielä kahden miehen runkkausta, katselin jonkun matkan päästä vähän aikaan, kiihottava näky.
      Nouseehan siinä minun kunto ja virikkeitä tulee siinä samalla.

    • Anonyymi

      Kävin eilen mutten nähnyt siellä yhtään ketään. Aina ei voi onnistua, pitää yrittää myöhemmin uuden kerran.

    • Anonyymi

      vähän samoin käynyt itsellekin. ei oikeastaan ketään käynyt paikalla ku olin siellä. mutta kyllä toisinaan ihan vilkastakin... ja muutaman kerran saanut ihan kunnolla! törmäisipä samoihin kavereihin vielä joskus siellä.... aion kyllä käydä vielä paikalla.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe