Junttille sanotaan, että valtio myy Neste Oy osakkeita ja Juntti sanoo palstalla, että
pitää elättää pakolaisia.
No Tuossa kauppalehdessä oli pari otsikkoa:
Luksusautoja myydään nyt Suomessa hirmutahtia - Kauppias TE:lle: "Ferrarit alkavat
loppua kesken"
Huippusuunnistaja osti ensimmäisen asunnon 10 vuotta sitten, pian salkussa 800 asuntoa
Mitä se Juntti kuvittelee ja luuleko se oikeasti, että joku jakaa rahaa ja kenelle ?
Oliko se Diakonissa hotelli joka repii 3000 euroa alkoholisti yöltä ?
Mitä Helsingin kaupunki ja Daikonissa sanoo: Öö alkoholisimin hoito on kallista . . .
Tajuaako Juntti ja EU-vihaaja, että ne jotka vihaavat EU:ta tällä palstalla ovat juuri näitä
jotka yrittää käyttää Teitä yksinkertaisia hyväksi. Itselleen ne on rahaa ja virkoja
hakemassa. Ketä on helpoin käyttää hyväksi poliittisesti ? Vastaa ! Tyhmää ja köyhää.
Ja mitä nämä EU-vastaiset mulk**** on silloin tekemässä ? Teitäkö muka asia koskee ?
Te olette vain niitä, joilla ei ole mitään valtaa eikä mitään arvoa.
Valtio myi nestettä . . .
0
368
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204