Suurin osa riidoista ja sananvapauden puutteesta johtuu naisten lisääntymisestä päättävissä elimissä. On monenlaisia pilalleymmärtäjiä jotka ovat pilanneet suomalaisen yhteiskunnan tasapainon. On kaikkia typeriä metoo-kampanjoita ynnä muita herjan heiton etsijöitä jotka ovat tuhonneet kurin yhteiskunnastamme
Ämmiä liikaa päättävissä elimissä
3
408
Vastaukset
- Oops
Osittain olet taatusti oikeassa, koska juuri ämmillähän on taipumus käyttää valtaa ns. äidillisesti, eli tunteellisesti ja ihmiskeskeisesti, kun taas hyvä miesjohtaja on asiakeskeinen, ja täten miesjohtajien alaisuudessa tasa-arvo erilaisten peroonallisuuksien välillä voi toimia. Ihmiskeskeisessä johtamisessa ei todellakaan voi tasa-arvo toimia, koska ämmät suosivat vain itseään miellyttäviä ihmisiä, ja inhokkejaan he sortavat koska kokevat että ''tietynlaisia persoonallisuuksia pitää rajoittaa eri tavalla kuin muita'' eli akkapomon kaverit saa kyllä soitella poskeaan ja päästellä vaikka väkivaltaista uhkailupuhetta, kunhan he vain ovat ''pomottaren pikku lemmikkejä''. Muut ovat akkapomon mielivaltaisen rajoittelun ja vallan alaisina kyykkyjumpassa.
- pääsitpäsanomaan
voi miten säälittävän pieni sinulla toi sielu on suomenruotsalainen
- litsariavaannaamalle
Joskun tunnen jopa ymmärtäväni muslimeita jotka pitävät naiset kurissa. Päätöksissä pitää ottaa tunteilut pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329