Terveiset täältä keski-euroopan sykkivästä maailma

Taas on ilta painumassa ja värivalot ja haitari musiikki ja erilaiset iloäänet
alkavat voittaa kaupunkia. Olemme nyt Euroopan unionin keskellä.

Täällä taas alkaa sama vilinä ja olutkellarit ja terassi täyttymään turisteista ja
paikallisista ruuan ja juoman ystävistä. Onhan suomi maailman onnellisin ja maailman
turvallisin maa ja sen pääkaupungissa kymmenettuhannet poliisit vartioivat
turistin ööö turistien turvallisuutta, olihan suomi maailman vetovoimaisin
matkailumaa maailmassa ja senhän on kaupallinen tukimuslaitos amerikasta
vahvistanut.

Kävellessä lämpöisessä säässä täällä keski-euroopassa suuressa kaupungissa
joutuu koko ajan väistelemään ihmisiä ja jopa metroissa ja raitiovaunuissa on
ahdasta. Suomessa ei turistin tarvitse joutua kärsimään ahtaudesta ja turvallisuus
on suomalaiselle ykkösasia. Tämän vuoksi turisteille on varattu väljät ravintolat
Onnelisten suomalaisten pääkaupungista. Pelastushenkilökunta harjoittelee
ravintolassa sattunutta tulipaloa ja tarkistaa pakoväylät ja poliisi ja muut vartio
ja turva-alan edustajat ovat valmiina toimintaan ja katsovat silmä kovana
turistille öö turisteille aiheutuvia vaaratilanteita. Täällä Euroopan sydämmessä
kaikki on vähän sikin sokin ja töötin ja musiikin ääniä pääse kadulle ja häiritsemään
turistien syöntiä ja keskittymistä juoman ja ruuan turvallisuuuteen.

Toki Täällä euroopassa on varauduttava siihen, että ei kanna mukanaan koko
lomakassaa, kuin suomessa turisti voi huoletta liikkua koko lomakassan kanssa
ravintolissa, jotta tarjoilu pelaa.

Täällä euroopan sydämmessä on hyvin edustettuina, niin kiinalaiset, kuin muutkin
aasialaiset ravintolat ja paljon on ravintolita välimerenmaiden mandaatilla.
Luulin alussa, kuin suomessa, että kiinalaisessa ravintolassa syö vain kiinalaiset
ja Italialaisessa tavernassa syövät vain Italialaiset, niin kuin olen tämän euroopan
unionin palstalta saanut vaikutteista ymmärtää. Ei siellä istui ihan joka maan rotuja
ja suomalaisen on myös kyllä vaikea saada ravintoa ilman suomalaista ravintoa ja
ravintolaa, joten tämä on kait sitä kulttuuri marksia mistä älymälö ja marko
teille juttelee ?

Minulle jäi mieleen tämän älymätän ja markon kulttuuri ja väri-luulosta, että se
saattaa pitää paikaansa, sillä tämä Jyrki Katainen sanoi Hjalliksen videolla, että
tykkää asua ja olla Brysselissä ja saman suuntasta puheetta antoivat muutkin
suuren suomalaisen edustajat siellä euroopan unionin pääkaupungissa. Jyrki
sanoi vielä, että kevät tulee 1,5 kuukautta aikaisemmin, siis Brysselissä ja
tarkoittiko hän juuri näitä ei suomalaisia terasseja ja haitari-muusikkia ? Mitä
onko Jyrki saanut tartunnan euroopan kulttuurista, hän on onnelinen Brysselissä ?

Mitä, Perussuomen edustajat ei kyllä viihdy Brysselissä, kuin pakosta ja moni heistä
käänsi selän euroopan unionin hymnille myös osoituksena suomalaisuudesta.
Ovathan he kaikki nyt turvallisessa ja onnellisimmassa suomessa ? Tuskin ne nyt
edes huolisivat rahaa jossa on euroopan unionin päällepainama.

Hitto, tässä alkaa taas jo vähän nälättämään ja janottamaan ja joutuu turvautumaan
saksalaiseen tai johonkin paikallisen panimon tuotteeseen, johon on laitettu
sitruunaa olueen ja sitten pitää kuunnella sitä saksan polkkaa ja muuta hömpän
pömpän lauluja ja laulamisia. En ota koko lomakassaa, myymät idiootit sitä halvalla
alle 2 egee tuoppi,

5

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyäläjätä

Liitovaltio on ilmeisesti lentäny ja t ottanut monkey ystävän Thai
      maalta jolla on ollut Aasialainen hevoskuppa ja itämainen
      kolmen sormen tippuri.
      Vähemmästäkin aivot pehmenee?

• Näin minä olen olettanutkin, että Teillä Persuilla ja suomi-päillä ei ole mitään
      todellista tieto Mistään euroopasta ja euroopan ravintola ja yö ja kaupallisesta
      elämästä. Saatika edes tietoa aasiasta tai USA:sta.

Todellisuudessa Te olette kaikki sellaisia paska-pää kalju ja yksinkertaisia ei millään
      peruusteella liikkeellä olevia henkilöitä, jotka etsivät syitä omaan olemukseensa ja
      omaan kurjaan tilaansa epätoivoisesti änkyttäen, jostakin valtiosta ja euroopan
      unionista, josta Teillä ei ole edes minkäänlaista käsitystä.

Kuvittelette, kun sanomme, että minä olen suomalainen ja siksi minä olen tällainen.
      Menikö oikein analyysi ? ?

Kuule minä sanon, että minä olen nähnyt maailamaa paljon ja jos sä tosiaan luulet, että
      valtion poliittinen kanava ja sen edustajat kertovat sinulle poliittisessa mediassa totuuden,
      niin sä olet oikesti tosi tyhmä. Meinaatko, että toimitttaja tai kuka sitten onkin käynyt,
      niin kertoo mitä hän on siellä oikeasti tehnyt ja ryypännyt ja mokaillut ja hän ei muka
      olisikaan ollut täydellinen vai ?

On kuule monta asiaa, kun olen paikanpäällä ollut ja minulle on soitettu ja sanottu eri
      tapahtumia ja olen ihmetellyt, että en minä nyt semmoista ja semmoista ole nähnyt.
      Toki valokuvien kuvausuunnalla saadaan vaikutteita ja onhan se myös taidetta.
      Ne menee Bronxiin kuvaamaan sitä ränsistynyttä taloa ja eivät käännä kameraa,
      koska siinä vieressä olisi ollut ferrari ja parempi talo. Ihan sama on jokaisessa kuvassa
      ja seuraa sitä uutista ja näe, liikkuuko kameran kuva vai still-kuva.

Toinen asia on ymmärrettävä myös, että jos sanotaan luku, niin sanooko mistä luvusta
      jokin luku on. Jos luku mainitaan, mutta ei mistä luvusta, niin sä silloin tiedät mitä sillä
      on haettu eli se on provo ja kiihotus. Jos puhutaan vaikka Berliinistä ja sanotaan, että
      siellä on kodittomia ihan hirveesti ja sanotaan luku, mutta ei kerrota, että Berliinissä
      on varmasti yli 15 miljoonaa ihmistä.

Luuletko, että sinun johtajasi on kuin Kim jon uki vai ?
      Hän on siis saanut varman tiedon ja hän osaa kaiken ja sä niin kuin uskot sitä vai ?
      Se on ihan sama osakekaupoissa ja monessa muussa asiassa, että jos sä et sitä itse
      selvitä, niin se on silloin jo varmasti liian myöhäistä, kun joku sen sinulle sanoo ja se jo
      myy niitä sijoituksiaan.

Te tyhmiä jätkiä todennäköisesti suurin osa persusita ja väyrysistä varmaan 70%:sti.
      Huomasin juuri eilen, että jopa kiinalainen pieni hentoinen tyttö uskaltaa matkustaa
      euroopassa yksin, mutta suomi-persusta tyhmästä jätkästä ei edes siihen ole. Ha HAA
      Pienellä kiinalaistytöllä on enemmän rohkeutta kuin isolla ja kaljulla persulla.
      Ehkä Teillä on sellainen ryhmämatka mahdollinen, kun saatte kaverista turvan vai ?

Joo varmasti joku nainen sitten teitä katsoo, että ompa kova jätkä kun matkustaa isojen
      poikien kanssa tallinassa. vai ? Mä oon sitten käynyt euroopassa vai ?

• SatunnainenMatkustaja

Sinä et ole koskaan matkustanut Ruotsia tai Viroa kauemmaksi. Sinä vain kuvittelet Euroopan suurten kaupunkien "iloa ja värikkyyttä." Minä sen sijaan olen vuosikymmeniä käynyt useissa niissä ja nähnyt sen valtavan alamäen noissa yhteisöissä.

Monikulttuurisuus ei todellakaan ole mikään rikkaus. Kun menee johonkin maahan, niin suurin elämys on tutustua paikalliseen väestöön ja kulttuuriin. Nyt niitä on aivan turha etsiä Euroopan suurissa mamukaupungeissa.

Onneksi olen sen verran vanha, että ehdin nähdä aidot eurooppalaiset suurkaupungit. Minua säälittää nuoremmat polvet. Ressukat eivät tajua mitä ovat menttäneet. Kun lisäksi koulujen "suvaitsevaisuuskasvatuskin" on pehmittänyt päät.

• Poika mä olen tällä hetkellä sellaisessa kaupungissa kuin Belgrade.
      Olen kohta lähdössä Terassille, kunhan käyn ensin suihkussa.
      Sä et varmaan eikä äitisi ole koskaan käynyt tällaisessa kaupungissa.
      König Beer tölkki on tuossa vielä avaamattomana vieressä.

• Jos ette uskoneet, niin täällä oli ihan justiinsa helvetinmoinen ilotulitus.
      Katso milloin laitettu... pari minuuuttia sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1678
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1421
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1257
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1197
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      136
      1153
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe