Venäjällä tahti vain kiihtyy väenvähentämisessä, jotta Karjala pystytään palauttamaan tyhjänä takaisin Suomelle. Nyt tavalliset perheenisätkin ovat alkaneet taluttaa poikiaan narussa ja uhkaavat hukuttaa heidät jokeen. Kyllä Stalinin epäonnistuneilla risteytyskokeilla on vieläkin karmeat jälkivaikutukset.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806152201015779_ul.shtml
Tahti vain kiihtyy?
3
816
Vastaukset
- aimspirente
Jaroslavl ei ole kovin lähellä Karjalaa, mutta ei anneta sen häiritä hyvää tarinaa.
- Lillepo
Vaan on se komeannäköinen tuo Vyborgin ruotsalainen linna-alue suomalaisturistin silmään linnansillalta. Niin jylhän kaunis ja vankka samaan aikaan.Venäläiset ovat hoitaneet sitä hyvin.
- Ja_vastapäätä
Vanhankaupungin puolella korjataan kokonaista korttelia. Asuinrakennuksia ja kirkkoaluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339