Lapinlahdella asuvilta ihmisiltä tulisi vaatia

näköalattomuutta

Pakollista kirkkoon kuulumista ja kirkossa käyntiä.

20

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pisantornistanähtynä

      Toivoisin kylälle enemmän valvontaa ja seurakunnan ohjausta

      • onko.sulla.jäniksenaivot

        keksi oma nimimerkki, älä kirjoittele omia ajatuksiasi minun nimimerkillä.Kuusihar...se on identiteettivarkaus


      • identiteettivarkaus

        huvittavaa


    • toimimattomat.sivut

      … niin tulisi

    • Kuka.uskoo.taruolentoon

      En kuulu, mutta muutankin pois täältä ahdasmielisyyden tyysssijalta avarakatseisempaan paikkaan...

      • Anonyymi

        juu


    • näköalattomuutta

      Näköalattomuutta on kirjoitella toisen nimimerkillä! Se on näköalattomuutta, että ei voi möntää, että kirkon kautta on tullut paljon hyvää yhteiskuntaan, esim.lulutaito!Se mitä itsekukin lukee riippuu lukijasta!Jotkut voivat lukea vaikka vapaa-ajattelijoiden eeposta luuullen olevansa viisaita. näkö

      • lulupa.lulu

        No ei tainnut kuitenkaan kirjoitustaito tulla 😂


      • näköalattomuutta
        lulupa.lulu kirjoitti:

        No ei tainnut kuitenkaan kirjoitustaito tulla 😂

        kannettava tietokone on "pirullinen" kapistus. Vanha romu siis tietokone tämä on niitä kesäniloja!


      • uusavuton.rohkelikko
        näköalattomuutta kirjoitti:

        kannettava tietokone on "pirullinen" kapistus. Vanha romu siis tietokone tämä on niitä kesäniloja!

        Kun on niin paljon "sanottavaa" kuin teillä, arvoisa nimimerkki "näköalattomuutta", niin kannattaa panostaa uuteen koneeseen.
        Ei ne kalliita ole. Perikuntakaan ei köyhdy, vaikka nautitte kirjoittamisestanne täysin rinnoin, virheettömästi !


      • Anonyymi

        ei ole eka kertaa


    • näköalattomuutta

      En sijoita omia vähäisiä rahojani tähän, hankin mielummin uuden raamatun.

      Tiesittekö, että tänne voi rekisteröidä oman kiinteän nimimerkin?

      • näköalattomuutta

        "näköalattomuutta" jatkaa vain samalla linjalla käyttäen minun nimimerkkiäni...... herää vain kysymys miksi et itse rekisteröidy?


      • näköalattomuutta

        Kumpi meistä on oikea, ja kumpi meistä on väärä? Onko elämä vain yksi iso saatanan luoma hallusinaatio jossa taivallamme kärsien? Olenko minä sinä vai sinä minä? Kuka minä olen, kuka sinä olet, kuka Hän on, olenko hän vai onko hän sinä. Meitä on kolme.


      • näköalattomuutta
        näköalattomuutta kirjoitti:

        Kumpi meistä on oikea, ja kumpi meistä on väärä? Onko elämä vain yksi iso saatanan luoma hallusinaatio jossa taivallamme kärsien? Olenko minä sinä vai sinä minä? Kuka minä olen, kuka sinä olet, kuka Hän on, olenko hän vai onko hän sinä. Meitä on kolme.

        Sinä et ole keksinyt nimimerkkiä "näköalattomuutta" vaan minä sitä ensimmäiseksi ..joten asia on harvinaisen selvä. Olet varastanut minun nimerkkini.....olet pyrkinyt esiintymään minuna yrittäen ujuttaa omia mielipiteiteitäsi ja ajatuksiasi minun nimiini!


      • näköalattomuutta

        Sinä olet min .. mutta minä olen sinä ..


    • vitunsavo
    • karvalakkikatti

      vaaditaanko mieluummin aivojen käyttämistä

    • Anonyymi

      Lapinlahtelaisilta tuli vaatia aivojen käyttöä

    • Anonyymi

      tulisi vaatia lapsentekolupa kuin suurnavetan rakentamiseen ympäristölupa muttei lapsentekoon investointitukea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe