Oi jospa olisi siivet, lentäisin kauas pois.

LintuLennäLepoon

Jos tahdot, voit rukoilla kanssani.

Herra, toa sieluni, en tahdo enää elää.
En tahdo, vaikka saisin kaikki mitä on taivaassa ja maan päällä, kaikki tyyni on turhuutta.
En tahdo jatkaa, vaikka saisin kaikki hengelliset siunaukset, vallan, voiman, virat ja toimet, Aabrahamista Paavaliin.

Herra, sota ei yhtä kurjaa tarvitse, joten jokainen päivä on vain vaivaa ja kärsimystä.
ei näin, Herra, olet itse sitä mieltä että useissa tapauksissa, sotilas voi ja saa kieltäytyä sotaan lähdössö, jotn kieltäydyn kaikesta
vaikka opetit että rukoilemaan että tapahtukoon sinun tahtosi, niin en välitä, tässä asiassa en välitä mitä tahdot.
vain ja yksin oma tahtoni on tärkein ja paras.
Olit sitten suunnitellut sitä ja tätä tahi et mitään, sillä ei ole itselleni mitä'n väliä.
vain tällä on väliä, kaikki muu on turhuutta.
Ota Herra sieluni, en tahdo enää.

Joten Herra, sinä joka vieläkin rukoilet, ylimmäisen papain paikalla, oikeassa kaikkienpyhimmäsäsä, niin rukoile Herra .että pääsen pois.
En välitä mistään, vain se että otat minut kotiin eli pois on tärkein.
Tapelkoot ne jotka tahtovat, minä en tahdo.
en vaikka saisin kaikki mitä Jumalalla on siellä ja täällä. ei Herra. tee loppu, es on ja luen sen armoksi ja rakkaudeksi.
kaikki muu on kiusaamista ja vaivaa ja kärsimystä.
Isä, Jeesuksen nimessä, amen.

9

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LentäsinKauasPois

      5. Moos. 20:8
      Vielä puhukoot päällysmiehet kansalle ja sanokoot: 'Joka pelkää ja arkailee, menköön ja palatkoon kotiinsa, etteivät hänen veljensäkin menettäisi rohkeuttaan niinkuin hän'.

      Tuom. 7:3
      3 Julista siis kansan kuullen näin: 'Se, joka pelkää ja on arka, palatkoon takaisin ja väistyköön Gileadin vuorilta'." Niin kansasta palasi takaisin kaksikymmentäkaksi tuhatta, ja kymmenentuhatta jäi.

      Herra, vaikka avaisit taivaan akkunat ja sataisi siunauksia, ylhäältä taivaalta ja avaisit maan että saisin siunauksia maasta, en tahdo.
      vaikka saisin kaiken vallan ja rikkauden ja kunnia, maassa ja taivaassa, en tahdo.

      Joten Herra, olkoon rukoukseni sinulle mieleen ja auta minua.

      ota henkeni, en tahdo elää.
      Abba Isä, Jeesuksen nimessä.

    • Hdllsnna

      Jeesus ei aina kuule tosirukouksia ihan tällä tavalla mutta näyssä voit nähdä Jeesuksen. Olet selvästikin joutunut pahan eksytyksen kohteeksi, niin pahan että sinun olisi aiheellista jopa katkeroitua jos vaan tietäisit. Joku tai jotkut tietyt tahtovat sinulle pelkkää pahaa ja kuolemaa ja he kiroukset mielessänsä ajattelevat sinua oikeastaan kaiken aikaa mikä heiltä vaan liikenee, loitsuin ja kiusanteon avulla. He tässä ovat vihollisia ja perkeleen omia eivätkä ansaitsisi elääkään. He eivät tiedä Jeesuksesta sitä minkä sinä tulet tietämään. Heillä ei ole aavistustakaan millaisiin asioihin rakas rakas ystävämme Jeesus pystyy. Noituus musertuu sen edessä. Jäljelle jää voitontuoksuinen päivä jonka suloinen muisto ei koskaan pääty. Jeesus vahvistaa sinut väkeväksi ja pahantekijät luhistuvat jalkoihisi Jumalan voitokkuuden kirkastaessa sinun kasvojasi niin, ettei niissä näy häpeää vaan pelkkää kiitollisuuttaa siitä tuhon päivästä. Tässä ajassa tapahtuu nämä asiat. Jo tässä ajassa osoitetaan Jumalan voitokkuus saatanan juonia vastaan. Sinä olet siinä voittamassa Jeesuksen ihmeellisellä voimalla pahuuden kätyreitä kirouksineen. He saavat todelliset näyt, pysäyttävät näyt Jeesuksen kasvoista. He näkevät pian Jumalan kasvoista kasvoihin niinkuin liian pitkään elostellut voi ne nähdä. He joutuvat ahdinkoon, häpeään ja he etsivät piilopaikkaa kätkeäkseen itsensä sinun voitokkuudeltasi. Mutta sinä et peräänny enää. Sinä olet päättänyt viedä sodan perkelettä vastaan loppuun. Sinä kohtaat heitä kunnes heidän syntinsä ovat luetut. Kohtaat heidät aina uudestaan ja uudestaan, joka kerta virvoittuneena Jumalan läsnäolosta. He eivät löydä enää rauhaa mistään. He ovat kuin pienet eläimet joiden pesä on tuhottu. Jeesus kuljettaa kasvoista kasvoihin, opettaa ja murtaa. Hän on kanssasi tuhoamassa vihollisen leirit ja pilkallisesti voit nauraa heidän vavistessa pelosta.

    • Lsiääkahvia1000kertaaa

      Tämä on jo suoranainen ihme että ketju on vielä tallella!
      Jos olisi mahdollista, uhraisin 1000 kertaa 1000 mullia Herralla kuten aina Viisas Salomon.
      Jos olisi mahdollista käskisin 12000 kertaa 12000 ylistäjää ylistämää Jumalaa, kuten aina syntiä tekevä Daavid.

      Mutta ei, voin uhrata vain sen mitä on jäljellä, ja se on ei mitään.
      mutta sama se.
      taas on sitten uuttaa kahvia, ja e on päivän ja päivien pää kohta ja päämäärä.
      Muuta tekemistä ei ole kuin keittää kahvia.

      oi tätä suurta pelastusta minkä Jumala on sitten tehnyt, en voisi kuvitella suurempaa rakkauden ja armon osoitusta mitä tämä kahvin keitto ja sen tekemine on.
      Joten, koko elämäni suurin pelastus minkä Herra Jesus kykeni tekemää : KAHVI!

      os olisi mahdollista, uhraisin 1000 kertaa 1000 mullia Herralla kuten aina Viisas Salomon.
      Jos olisi mahdollista käskisin 12000 kertaa 12000 ylistäjää ylistämää Jumalaa, kuten aina syntiä tekevä Daavid.

    • taasKahvia887

      "Hdllsnna"
      No kiitos sanoistasi-

      ---
      He eivät tiedä Jeesuksesta sitä minkä sinä tulet tietämään. Heillä ei ole aavistustakaan millaisiin asioihin rakas rakas ystävämme Jeesus pystyy.

      No valitettavasti, vaikka sanasi on lohdullisia, niin, EN USKO että Jumalalla on hyvä tahto minua kohtaa, enkä sitä että Jeesus rakastaa tahi vielä vähemmän että on ystäväni.

      ja se on oman sieluni kannalta valitettavaa, ettei Jumalalla ole ENÄÄ mitään, eikä edes aikaa, mitän, mukama rakkautta osoittaa.
      Eli, uskon ja edes Kaikkivaltias Jumala ei kykene osoittamaan rakkauttaa, mitä ei ole kohtaani.
      Eli Jumala, ja Poika, Jeesus on pettänyt kuten Puolustaja, joka ei kyennyt, (mennyt aikamuoto,) virkaansa täyttämään.

      Nyt Jumala ei kykene, ENÄÄ, mitään antamaan, kuten Abraham huutaa:
      MITÄ sinä minulle annat?

      ja sitten aina Viisas Salomon vastaan.

      VAIKKA, Jumala antaisi KAIKKI talonsa tavarat, KAIKKI mitä Jumala Kaikkivaltias, on tehnyt, tulee tekemään tahi voi tehdä, niin se ei ENÄÄ ole mahdollista, sillä:

      Laul. l. 8:7
      Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa. Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin."

      eli:
      Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin."

      mitä ikinä Jumala sitten antaa tahi ei anna, niin RAKKAUTENI on ja pysyy, kylmänä ja rakkauden sijaa Jumala saa vain sen minkä on ansainnut: HALVEKSUNNAN.

      joten, Jumala Kaikkivaltias, tietää tämän ja ei ole enää, mitään mitä voi tehdä, olkoon kuinka suuri ja mahtava tahansa.
      Joten ei voi ENÄÄ voittaa sydäntäni.

      AINOA syy miksi vielä roikun Jumalassa, on että kahdesta pahasta valitsen sen pienen pahan.
      Hyvää ei ole, on vain kaksi pahaa ja tämä pienempi paha on sitten tietysti pienempi.

      Joten ettei Jumala vielä enempää minua kiusaa ja vaivaa ja tuota lisää tuhoa ja turmiota, sitten vielä, tästä pakosta, huudan jos sitten saan sen pienemmän pahan.

      Jos en niin ei voi mitään, sillä en ole kaikkivaltias jumala, kenties ei ole edes Jumala itse KAIKKVALTIAS, paitsi, mainospuheissa.

      Joten valitettavasti, tämä on omatotuuteni ja semiten maukas Herra sitten on.
      ---
      " Jeesus vahvistaa sinut väkeväksi ja pahantekijät luhistuvat jalkoihisi Jumalan voitokkuuden kirkastaessa sinun kasvojasi niin, ettei niissä näy häpeää vaan pelkkää kiitollisuuttaa siitä tuhon päivästä. "

      ja taas, VAIKKA saisin KAIKEN vallan taivaasta, taivaan ja maanpäällä, e on liian myöhäistä.
      vaikka saisin kaiken, itä oli ja on Aabrahamilla, ja aina Paavaliin asti, vaikka saisin kaiken loiston ja rikkauden ja kunnia ja maineen, mitä oli Salomolla, se on tyhjän veroinen ja turha.
      Vaikka olisi kaikki virat ja toimet, kaikki mitä on hengen maailmasta ja sitten sielun maailmasta, esim Daavif, niin se on turhaa.

      se mitä Jumala voi tehdä on että sallii minun kuolla pois, ja mitä pikemmin sen parampi MINULLE:
      Joten Kuolema on voitto, ja se on ainoa mitä Jumala enää kykenee hyväkseni tehdä.

      Ainoa mistä annan vaoaa ehtoisesti kiitoksen Jumalalle on KUOLEMA, ja kaikki muut kiitokset ovat sitten pakosta.
      En seuraa Herraa vaan Jumala kahleilla vetää orjaansa perässä. ja minulla ei ole mitään valinnan varaa tahi mahdollisuutta.

      joten tekee Jumala sitten mitä tahansa seon turhaa, vai yksi voitto on edessä ja se on KUOLEMA:
      ---
      "Jo tässä ajassa osoitetaan Jumalan voitokkuus saatanan juonia vastaan. Sinä olet siinä voittamassa Jeesuksen ihmeellisellä voimalla pahuuden kätyreitä kirouksineen. He saavat todelliset näyt, pysäyttävät näyt Jeesuksen kasvoista. He näkevät pian Jumalan kasvoista kasvoihin niinkuin liian pitkään elostellut voi ne nähdä. "

      Se että joko Jumala yksin, tahi perkele yksin tahi molemmat ydessä, ovat tuhonneet ja hävittäneen elämäni ja sitten sieluni on totta.
      Perkele, on jo sitten voittanut, eli tuhosi Jumalan kasvojen edessä, joko omasta tahdostaan tahi Jumalan käskystä minut on totta, eikä Jumala voi ENÄÄ asialle mitään.
      eli Perkel voitti, kohdallani. ja Jumala on hyvällä toisella sijalla.
      ja minä olin se joka sitten se tuhottiin, ei Jumala eikä perkele.
      Joten kunnia sille jolle kunnia kuulluu. sitä en vielä tiedä.
      Mutta, varmasti kaikki tulevat näkemään Jumalan Kasvoista kasvoihin, ja sitten saan tietää kuka minut tuhosi.
      Vaikka, Jumala sitten jostain syystä voisi sieluni pelastaa, olen varma että taivaassa olen tahi olisin yksin.
      joten mikä taivas se on!
      joten turhuutta.
      Perkele voitti, oli loppu tulos mikä tahansa.

      Joten, Jumala ei voi millään nyt eikä tulevaisuudessa osoittaa että on ystäväni tahi rakastaa minua.
      Joten vastausta Jumala ei voi antaa:
      Mitä minulle annat?
      No sama se, kunhan vaan kohtaan viimeisen vihollisen pian, se on voitto.
      ----
      No kiitos kuitenkin., lohdullista sanoita:
      Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

      Joten Jumala voi ottaa OPPIA sinusta :)

      • hdllsnna

        Olet oikeassa, ettei Jumala enää mitään meille annakaan mutta se ei tarkoita, että olisit yksin. Väärien opettajien, haureellisten ja panettelijoiden kulkiessa keskuudessamme lampaan vaatteissa on vain niin vaikea enää olla muuta kuin yksin. Seurakunnassa on syöpä ja sen ulkopuolella myöskin on syöpä. Se syöpä on meissä kaikissa ja murtaa meidät jokaisen yksin ja erikseen pian sitten jo tuhotakseenkin meidät. Viimeinen asia jonka itse Jeesus meille antoi oli ylösnousemus sanat. Sen jälkeen on Jeesus ollut täysin poissa. Pitää ymmärtää se evankeliumin viisaus, että olemme vapaat kantamasta sitä valtavaa työtaakkaa, joka meidän pitäisi kantaa jos 2000 vuotias Jeesus olisi tänään täällä keskellämme hallitsemassa. Kuolisimme lähes sukupuuttoon koska Jeesus antaisi meistä lähes jokaisen kuolla ristillä kaiken sen päätteeksi minkä olemme itse kokeneet hedelmättömäksi puurtamiseksi ja kaiken kaikkiaan kirotuksi. Jeesus on säälimätön mitä tulee vanhurskauteen. Laki on ehdoton. Mutta Jeesus on armollinen mitä tulee tuomioon tässä ajassa. Hän ei tuhoa elämäämme eikä langeta meille kirouksia tässä ajassa vaikka olisimme kuinka pahoja. Eikä Hän langeta tuomiota tulevassakaan ajassa jos luovumme väärästä opista joka perustuu kiroukselle tässä ajassa vaan otamme sen sijaan oikean opin joka perustuu ymmärrykselle:


        Olet oikeassa, ettei Jumalalla ole hyvä tahto sinuun eikä kehenkään muuhunkaan. Jeesus eli, kuoli ja meni pois luotamme osoittaakseen, että Hänellä on ihmisen tahto, sinun tahtosi. Jeesus ei koskaan tahtoisi sen enempää kuin mitä sinä ymmärrät tahtoa. Jeesus ei koskaan kätke itseää meiltä vaan Hän sen sijaan kirkastaa itsensä täydellisesti jokaiselle. Hänen tahtonsa on olla peilinäsi ja osoittaa sinulle itsellesi, mitä tekoja teet. Hän on vierelläsi kulkeva iankaikkinen ystävä, joka on kaltaisesi. Hän ei voi olla sen enempää kuin mitä itse voit ymmärtää. Sanassaan Hän on sellainen mutta tekojensa kautta, ja tähän ei liity mysteeriä, tekojensa kautta Hän on peili. Hänellä on sinun kasvosi kun Hän puhuu. Se on näky ja se ei ole Jeesus itse, koska Jeesus on hylännyt meidät. Se on näky joka on syntynyt sinussa itsessäsi koska evankeliumin toteuttaminen Juudaksen tahtoon asettumalla on poistanut Jeesuksen luotasi ja ymmärrys Jeesuksen poismenosta ja omasta Juudas-tahdostasi on sama ymmärrys joka tuo VASTUUN sinuun eli saat nähdä sen mitä aivan oikein kutsutaan Pyhän Hengen osoittamaksi synniksi, vanhurskaudeksi ja tuomioksi.

        Jeesus ei ole täällä vaan Hän jätti meidät tuhoamaan itsemme ja toisemme. Vahingontekijöitä on kaikkialla, ja Jeesus näyssä valaisee, että kuulumme itsekin vahingontekijöihin. Jeesusta seurataan tuhoamalla tämä maailma. Ymmärrys vahingoittamisesta ja tuhoamisesta avaa silmät vastuulle, jossa näet Jeesuksen kasvot kuin kuvastimesta ja jossa tuomio osoitetaan sinulle suoraan näyssä. TUNTEET eivät saa syöttää valheita elämäämme vaan Pyhän Hengen on annetava näyttää totuus vastuusta ja siitä kuka tässä maailmassa hallitsee.


    • oiluoja

      Voi mitä paskaa....on jeesukset...allahit..kaiken maailman jumalia maailma täysi. iIse olet oma jumalasi. Ei jumalaa eikä jeesusta ole edes olemassa, kaikki on sun korvien välissä.

    • Jeesus voi kääntää ajatuskulun voitolliseksi kun Pyhä Henki antaa voimaa ja iloa elmään ja silloin voi elää voitollisesti tässä ajassa. Tässä linkissä tämä Pyhän Hengen voima vaikuttaa ja virvoittaa jokaista kuulijaa. http://www. kolumbus.fi/pentti.toikkanen

      • YksinäinenKatkennutOksa

        Kiitos
        Jumala voi jos tahtoo muuttaa elämäni, jos ei tahdo, en voi mitään,
        Jos pelastus tulee ,se voi tulla sinun rukouksesi kautta tahi muualta.
        joten hyvä on että muistat minua.
        Kiitos.


    • Katkenutkuivaoksa

      Jeesus kyllä lupaa pelastaa, mutta en usko mitä Herra sanoo.
      Herran lupaukset, eli sanat, ovat kyllä kauniita ja mahtipohtisia, mutta kuin pilvi joka ei tuo sadetta.

      1 Kor 13
      1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

      Jeesuksen sanat: "vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen."

      Room. 13:10
      Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.

      Nyt KAIKKI Jumalan ja Jeesuksen teot ovat minua kohtaan AINOSTAAN pahoja.
      Jumala ei (toivon mukaan itse ole paha eli perkele) mutta teot ovat vielä pahemmat.

      Joh. 10:37
      Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.

      Joh. 14:10,11
      10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
      11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

      Joten teot ovat rakkauden osoitus ja täyttymys (Jeesus Ristillä)
      Nyt kun tarkkailen Jumalan, Isän tahi Pojan tekoja itseäni kohtaan, ne puhuvat joten Rukoukseni on:

      "ÄLÄ vaivaa äläkä kiusaa minua!"
      "Sinun tekosi ovat vain ja ainostaan pahat ja turmiolliset minua kohtaa"!

      Mutta, Jumala on isompi ja vahvempi, joten en voi vastustaa niitä tekoja mitä Jumala tekee joten olen orja ja vanki.
      eikä ole pelastusta Jumalan kynsistä.

      Ruut 2:12
      Herra palkitkoon sinulle tekosi; tulkoon sinulle täysi palkka Herralta, Israelin Jumalalta, jonka siipien alta olet tullut turvaa etsimään."

      Kun uskoon tulin, niin ensimmäinen Raamattu tunti oli KAUNIS PUHE ja SUURET LUPAUKSET, tässä Ruutin kirjasta.

      Etsin Jumalan turvaa ja pelastastusta Jumalan siipien suojasta, MUTTA
      tämä tulikin minulle Ansaksi ja oli ja vaikutti turmio ja hävityksen ja tuhon, sekä tämän elämän että tulevan elämän suhteen.

      Toivottavasti, Herra sai ja saa hyvän hinnan jos on minut myynnyt tahi vaihtanut.
      Toivottavasti Jumala tuntee nyt itsensä isoksi ja mahtavaksi kun kykeni minut, tyhjien lupausten ja tyhjien sanojen kautta tuhomaan ja hävittämään.

      Herra on todella mahtava, kun kykeni minut tuhomaan!
      ---

      Heti kun tulee mahdollisuus pakenen Jumalan edestä ja Jumala ei minua enään voi pettää!

      Sananl. 18:19
      Petetty veli on vaikeampi voittaa kuin vahva kaupunki, ja riidat ovat kuin linnan salvat.

      Laul. l. 8:7
      7 Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa. Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin."

      Mitä ikinä Herra, nyt tahi tulevaisuudessa lupaa, en usko ja mitä Herra voi tehdä?

      1. Moos. 15:
      2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat?

      Joten, millä Herra ENÄÄ voi minua puoleensa vetää vaikka jostain syystä tahtoisi pelastaa!
      ei ole mitään.
      Joten Jumalan pelastus oli minulle kadotus.

      Kirottu olkoon se päivä kun synnyin.
      Kirottu olkoon se päivä kun Jeesus tuli "pelastamaa".

      Oi jospa olisin saanut elää oman elämäni, mutta ei.
      ja nyt ei ole, uskoa, ei toivoa ei rakkautta.
      on vain pettetty yksinäinen katkenut kuvia oksa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe