mitäs muissa autoliikkeissä on kuin myyntiautoja?
Miksi nimessä on tuo n välissä?
"Bayerncar on myyntiautojen asiantuntijasi"
18
2123
Vastaukset
- nohaloota
Siksi että se N kuuluu siihen senkin juntti ;)
- Ttimon
Perustele, miksi se kuuluu siihen.
- nöfs
Ttimon kirjoitti:
Perustele, miksi se kuuluu siihen.
Koska se n-kirjain on yrityksen virallisessa, kaupparekisteriin merkityssä nimessä.
Riippumatta siitä, onko nimi jonkun kielen oikeinkirjoituspykälien mukainen, siinä ei pitäisi olla mitään väärää, että firma käyttää omaa rekisteröityä nimeään.
Taitaapa olla niin, että Bayerin osavaltion nimi saksan kielellä on Bayern. Onhan olemassa jallapallojoukkue Bayern Mynchen.
- Asko751t
Sori, olinkin ihan idioottijuntti ja menen nurkkaan häpeämään.
Ennoo koskaan Lapuaa kauempana käyny niin mistä olsin tietäny ;( - Vhhggghj
Alkaako ne tuoda saksasta loppuun poljettuja autoja vai mistä tuo nimi tulee.
- Voiteitä
Alkaako tuoda, heh. Mistään ei tiedetä mitään, mutta suoli24 on kiva kirjoitella.
- Gljghkkk
Voiteitä kirjoitti:
Alkaako tuoda, heh. Mistään ei tiedetä mitään, mutta suoli24 on kiva kirjoitella.
Miksi vastata mitään jos ei mitään tiedä?
En tunne Seinäjoen asioita.
- baijerinauto
Firma on nimenomaan koko ajan perustamisesta alkaen tuonut Saksasta Suomeen autoja. Ostaa kaikki autonsa Saksasta jossa niillä on oma ostaja niitä Suomeen haalimassa.
- kymmenyksetherralle
Seinäjoen helluntaikirkon väkikö pitää tätä puljua pystys ja kantaa sinne rahansa. Helluntaiseurakunnastahan irtisanottiin henkilökuntaa, kun lahjoitukset ovat vähentyneet. Opettakaa nyt siellä seurakunnassa, ettei kannata sijoittaa kalliiseen autoon vaan taivaspaikkaan. Halvemmallakin menopelillä hoituu kauppa, kirkko ja työmatkat.
- Anonyymi
kymmenyksetherralle kirjoitti:
Seinäjoen helluntaikirkon väkikö pitää tätä puljua pystys ja kantaa sinne rahansa. Helluntaiseurakunnastahan irtisanottiin henkilökuntaa, kun lahjoitukset ovat vähentyneet. Opettakaa nyt siellä seurakunnassa, ettei kannata sijoittaa kalliiseen autoon vaan taivaspaikkaan. Halvemmallakin menopelillä hoituu kauppa, kirkko ja työmatkat.
Juuri näin! https://www.youtube.com/watch?v=3OYrgSomm68
- aapelismies
Siellä lienee myös "ostoautoja".
- Anonyymi
Järkyttävät rahoitus kulut 400-500 € rahoitus suhteen perustamisella..puhumattakaan autojen hinnoissa!!
Paskaa paskaa
- Anonyymi
kyllä noi saksan tuonti autot on huomattavasti paremmassa kunnossa kun täkäläiset. ainut niissä on ettei ole ns.talvivarustelua. kruunun kurssi muutti sitä että kannatti hakee länsinaapurista ennemmin. yleensä on isot akut,webastot,hyvät nappulakumit etc..kilometrit kohillaan ja huoltokirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä noi saksan tuonti autot on huomattavasti paremmassa kunnossa kun täkäläiset. ainut niissä on ettei ole ns.talvivarustelua. kruunun kurssi muutti sitä että kannatti hakee länsinaapurista ennemmin. yleensä on isot akut,webastot,hyvät nappulakumit etc..kilometrit kohillaan ja huoltokirja.
Tuontiautoissa kilometrit kohdallaan? Muutaman auton tuoneena minulta on Saksassa suoraan kysytty kauppojen jälkeen, että paljonko haluan mittariin kilometreiksi. Ei ole ollut ruuvaukseen tarvetta, mutta jo nuo kyselyt osoittaa miten yleistä se on.
Sähköinen huoltokirja ei ainakaan vaikeuta asiaa. Saat sinne helposti ne huollot ja kilometrit kuin haluat.
Ulkopuolistakin faktaa on netti täynnä:
https://www.autoliitto.fi/tietoa-tienkayttajalle/auton-osto-ulkomailta/kaytetyn-auton-osto-saksasta/saksalaisen-auton# - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuontiautoissa kilometrit kohdallaan? Muutaman auton tuoneena minulta on Saksassa suoraan kysytty kauppojen jälkeen, että paljonko haluan mittariin kilometreiksi. Ei ole ollut ruuvaukseen tarvetta, mutta jo nuo kyselyt osoittaa miten yleistä se on.
Sähköinen huoltokirja ei ainakaan vaikeuta asiaa. Saat sinne helposti ne huollot ja kilometrit kuin haluat.
Ulkopuolistakin faktaa on netti täynnä:
https://www.autoliitto.fi/tietoa-tienkayttajalle/auton-osto-ulkomailta/kaytetyn-auton-osto-saksasta/saksalaisen-auton#Mitta mitä varte se ännä on siinä nimessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitta mitä varte se ännä on siinä nimessä.
No kun Baijeri on saksaksi Bayern!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634