"Bayerncar on myyntiautojen asiantuntijasi"

Asko751t

mitäs muissa autoliikkeissä on kuin myyntiautoja?
Miksi nimessä on tuo n välissä?

18

2123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohaloota

      Siksi että se N kuuluu siihen senkin juntti ;)

      • Ttimon

        Perustele, miksi se kuuluu siihen.


      • nöfs
        Ttimon kirjoitti:

        Perustele, miksi se kuuluu siihen.

        Koska se n-kirjain on yrityksen virallisessa, kaupparekisteriin merkityssä nimessä.

        Riippumatta siitä, onko nimi jonkun kielen oikeinkirjoituspykälien mukainen, siinä ei pitäisi olla mitään väärää, että firma käyttää omaa rekisteröityä nimeään.


    • Taitaapa olla niin, että Bayerin osavaltion nimi saksan kielellä on Bayern. Onhan olemassa jallapallojoukkue Bayern Mynchen.

    • Asko751t

      Sori, olinkin ihan idioottijuntti ja menen nurkkaan häpeämään.
      Ennoo koskaan Lapuaa kauempana käyny niin mistä olsin tietäny ;(

    • Vhhggghj

      Alkaako ne tuoda saksasta loppuun poljettuja autoja vai mistä tuo nimi tulee.

      • Voiteitä

        Alkaako tuoda, heh. Mistään ei tiedetä mitään, mutta suoli24 on kiva kirjoitella.


      • Gljghkkk
        Voiteitä kirjoitti:

        Alkaako tuoda, heh. Mistään ei tiedetä mitään, mutta suoli24 on kiva kirjoitella.

        Miksi vastata mitään jos ei mitään tiedä?
        En tunne Seinäjoen asioita.


    • baijerinauto

      Firma on nimenomaan koko ajan perustamisesta alkaen tuonut Saksasta Suomeen autoja. Ostaa kaikki autonsa Saksasta jossa niillä on oma ostaja niitä Suomeen haalimassa.

      • kymmenyksetherralle

        Seinäjoen helluntaikirkon väkikö pitää tätä puljua pystys ja kantaa sinne rahansa. Helluntaiseurakunnastahan irtisanottiin henkilökuntaa, kun lahjoitukset ovat vähentyneet. Opettakaa nyt siellä seurakunnassa, ettei kannata sijoittaa kalliiseen autoon vaan taivaspaikkaan. Halvemmallakin menopelillä hoituu kauppa, kirkko ja työmatkat.


      • Anonyymi
        kymmenyksetherralle kirjoitti:

        Seinäjoen helluntaikirkon väkikö pitää tätä puljua pystys ja kantaa sinne rahansa. Helluntaiseurakunnastahan irtisanottiin henkilökuntaa, kun lahjoitukset ovat vähentyneet. Opettakaa nyt siellä seurakunnassa, ettei kannata sijoittaa kalliiseen autoon vaan taivaspaikkaan. Halvemmallakin menopelillä hoituu kauppa, kirkko ja työmatkat.

        Juuri näin! https://www.youtube.com/watch?v=3OYrgSomm68


    • aapelismies

      Siellä lienee myös "ostoautoja".

      • Anonyymi

        Järkyttävät rahoitus kulut 400-500 € rahoitus suhteen perustamisella..puhumattakaan autojen hinnoissa!!


    • Paskaa paskaa

      • Anonyymi

        kyllä noi saksan tuonti autot on huomattavasti paremmassa kunnossa kun täkäläiset. ainut niissä on ettei ole ns.talvivarustelua. kruunun kurssi muutti sitä että kannatti hakee länsinaapurista ennemmin. yleensä on isot akut,webastot,hyvät nappulakumit etc..kilometrit kohillaan ja huoltokirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä noi saksan tuonti autot on huomattavasti paremmassa kunnossa kun täkäläiset. ainut niissä on ettei ole ns.talvivarustelua. kruunun kurssi muutti sitä että kannatti hakee länsinaapurista ennemmin. yleensä on isot akut,webastot,hyvät nappulakumit etc..kilometrit kohillaan ja huoltokirja.

        Tuontiautoissa kilometrit kohdallaan? Muutaman auton tuoneena minulta on Saksassa suoraan kysytty kauppojen jälkeen, että paljonko haluan mittariin kilometreiksi. Ei ole ollut ruuvaukseen tarvetta, mutta jo nuo kyselyt osoittaa miten yleistä se on.

        Sähköinen huoltokirja ei ainakaan vaikeuta asiaa. Saat sinne helposti ne huollot ja kilometrit kuin haluat.

        Ulkopuolistakin faktaa on netti täynnä:
        https://www.autoliitto.fi/tietoa-tienkayttajalle/auton-osto-ulkomailta/kaytetyn-auton-osto-saksasta/saksalaisen-auton#


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuontiautoissa kilometrit kohdallaan? Muutaman auton tuoneena minulta on Saksassa suoraan kysytty kauppojen jälkeen, että paljonko haluan mittariin kilometreiksi. Ei ole ollut ruuvaukseen tarvetta, mutta jo nuo kyselyt osoittaa miten yleistä se on.

        Sähköinen huoltokirja ei ainakaan vaikeuta asiaa. Saat sinne helposti ne huollot ja kilometrit kuin haluat.

        Ulkopuolistakin faktaa on netti täynnä:
        https://www.autoliitto.fi/tietoa-tienkayttajalle/auton-osto-ulkomailta/kaytetyn-auton-osto-saksasta/saksalaisen-auton#

        Mitta mitä varte se ännä on siinä nimessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitta mitä varte se ännä on siinä nimessä.

        No kun Baijeri on saksaksi Bayern!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe