Näihin maihin ei kannata kristittyjen mennä. Pahimmat maat kristityille ovat:
1) Pohjois-Korea
2) Somalia
3) Irak
4) Syyria
5) Afganistan
6) Sudan
7) Iran
8) Pakistan
Pahimmat maat kristityille
6
165
Vastaukset
Laitan linkin tähän, josta olen ottanut maat.
https://www.theguardian.com/world/ng-interactive/2015/jul/27/where-in-the-world-is-it-worst-place-to-be-a-christian
Jos linkki ei tästä aukea, niin kopioi se ja avaa Googlessa.Sellainen virhe käännöksessäsi, että kyseessä ei ole pahimmat maat kristitylle mennä, vaan pahimmat maat kristitylle olla ja asua.
Pohjois-Korea esimerkiksi on täysin turvallinen jokaiselle, joka sinne matkustusluvan saa, oli kristitty tahi ei. Iranin ja Pakistaninkin turvallisuustilanne on kohtuullinen/välttävä.
Loput ovatkin ainakin alueellisesti sotaa käyviä maita, joissa juuri kellään ei ole kivaa.Kuka kristitty haluaa mennä Pohjois-Koreaan, jossa kristittyjä vainotaan? En ainakaan minä.
- miksipäsei
Yksi_usko kirjoitti:
Kuka kristitty haluaa mennä Pohjois-Koreaan, jossa kristittyjä vainotaan? En ainakaan minä.
Minä ainakin haluaisin. Haluaisin käydä tervehtimässä paikallisia kristittyjä ja viettää heidän kanssaan hetken aikaa.
- Israel_on_pahin
Mihin unohdit Israelin. utkut halveksii kristittyjä. Jeesuksenkin naulasivat siitä syystä ristilelle ja sama meno näyttää jatkuvan. Kirkkoja poltetaaan ja kristittyjä vainotaan.
- Uskonnot.ovat.tätä
Pelkureita vain ne kristityt ovatkin.
Pelkäävät, että henki lähtee. Kristityt puhuu vain jumalien suojeluksesta, mutta kusi on heti sukassa tiukan paikan edessä. Eivät usko itsekään omiin valheisiinsa.
Siinä se usko näillä lahkojen älykääpiöillä sitten on.
Heh! heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841712
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88918- 54912
- 8902
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56859Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html190842Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58813Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173759Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80755Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41750