Kuinka vältätte yhteisruokailun perheen/sukulaisten kanssa? "Söin jo tossa aikasemmin" toimii hetken, muttei välttämättä silloin kun kaikki tietävät ettet ole syönyt. Mitä te teette jos ette halua syödä? Pyöritättekö ruokaa vain lautasella vai miten? :/
Ahdistaa juhannuksen ruokailut sukulaisten kanssa. Siellä ei paljoa lähdetä omaan huoneeseen syömään ja ruuan piilottelu taskuihinkaan tuskin onnistuu. Haluaisin kuitenkin käydä juhannus saunassa tuntematta itseäni valaaksi ja syödä omia turvaruokia, eikä se onnistu jos olen täysin pakotettu ruokapöytään.
Ruokailun välttely perheessä
2
359
Vastaukset
- helkku
Mä olen jo aikuinen ja asun omillani, mutta miesystävän kanssa ollaan menossa anoppilaan Lappiin juhannukseksi! Oon siis miettinyt täysin samaa, mitä teen... mies oli ihmeissään kun viimeksi kävin (välimatkaa 270km) kun en tahtonut syödä hänen tekemäänsä rasvaista lasagnea vaan vetelin melkeen koko viikon pelkkää omenaa.. Eli tulen siis kuokkimaan tähän! Ajattelin että tekisin anoppilassa jotain salaattia, sen saa helposti näyttämään paljolta vaikkei oikeasti olekaan niin paljon. Toki yritän vältellä parhaani mukaan juomingit ja syöpingit mutta pakkotilanteessa turvaudun siihen salaattiin mielummin kuin että mua aletaan erityistarkkailemaan totaalisyömättömyyden takia ja ruvetaan turhaan vouhottaan. Juhannuksen jälkeen sitten syötävää 3pv välein ja vitusti lisää liikuntaa!
- tuulitukka92
Minä kanssa joudun pohtimaan tätä. Itsekin aikuinen ja lähden miehen kanssa hänen porukoilleen juhannukseksi. Siellä ruokapöytä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Ajattelin yrittää keksiä tekemistä juuri ruoka-aikaan, syödä omia ruokia vedoten siihen, että olen jo syönyt ennen lounasta. Ymmärrän mielipahan jos kokkailut eivät maistu yhdelle, mutta se on pientä verrattuna mun omaan ahdistukseen. En koe, että velvollisuuteni on syödä anoppilassa isoja ruoka-annoksia. Sen pitäisi olla vapaaehtoinen oikeus.
Ne kauhistelut pienistä ruoka-annoksista on jäätäviä, mutta enköhän kestä. Kaikista pahinta on jos joku leikkaa vaikka jälkkäri jäätelöt valmiiksi kulhoihin. Voi luoja sitä tilannetta, kun tuntuu todella ilkeältä sanoa ettei halua.. Itselläkin nimittäin tämä, että haluaisin syödä tiettyjä ruokia ja jättää kaloreissa tilaa saunasiiderille. Eikä siellä saunassa tosiaan ole kivaa jos vatsa on turvoksissa jo pelkistä päivän ruuista:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768